suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 4:39 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw sty 29, 2015 8:15 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 19, 2015 6:21 pm
Posty: 16
Lokalizacja: Lublin
Niedzwiadz pisze:
Bartek - najważniejszego Ci nie powiedziałem wczoraj - w zakrętach redukcja i ogień :mrgreen:


Będę pamiętał ;)


Na górę
Post: czw sty 29, 2015 8:29 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
krzychu85 pisze:
Wiem ,że HR-V nie ma 4x4 tylko dołanczany tył


mylisz HRV z CRV
HRV nie ma wcale tylnego napedu.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw sty 29, 2015 8:40 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt sty 09, 2015 1:37 pm
Posty: 21
niee kolego Ty się mylisz:) oba auta mają dołanczany tył chociaż fakt HR-V są też w wersji tylko i wyłącznie z napędem na przód.
Dzięki za propozycje z Subaru poczytam trochę:) chociaż fakt ,ze Vitka ma to coś w sobie...


Na górę
Post: czw sty 29, 2015 9:09 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr sty 28, 2015 3:48 pm
Posty: 5
Co do Forestera i regulowania zaworów, to nie wyssałem tego z palca. Gość niedaleko mnie sprzedawał takiego i wszystko miało być miód tylko padło hasło "zawory do regulacji bo obroty kuleją - drobnostka". Sprawdziłem na forum Subaru i okazuje się, że sporo ludzi ma z tym problem. Z tego co wyczytałem (jestem laikiem, nie ukrywam) to żeby to zrobić porządnie silnik leci w dół wprost odwrotnie do kosztów. Robię średnio 40 tyś km rocznie, czyli można powiedzieć że co roku się bawimy. Chyba, że się mylę, to wyprowdźcie mnie z błędu to wrócę do poszukiwania Forestera.

Wracając do Vitary. Sztuka, którą sobie upatrzyłem ma rudy nalot na kielichach (zero dziur, wszystko twarde), czy jest to powód do niepokoju? Cena wyjściowa za nią wynosi 9300pln.


Na górę
Post: czw sty 29, 2015 9:34 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Jeździłem forczysławem z LPG prawie dwa lata, naprawdę wiem co piszę ;). Zwykłe 2.0 N/A to normalny silnik z normalnymi kosztami eksploatacyjnymi.

Regulacja zaworów jest droga, ale w silniku 2,5l - stąd wiele opowieści ludowych o silnikach Subaru.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: czw sty 29, 2015 10:02 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr sty 28, 2015 3:48 pm
Posty: 5
Na chwilę obecną nie ma żadnego Forka w okolicy w moim targecie cenowym (10tyś). W sobotę mam do obejrzenia Rav4, gość twierdzi, że do zrobienia są tylko tylne nadkola. Zobaczy się :)


Na górę
Post: czw sty 29, 2015 10:58 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
krzychu85 pisze:
niee kolego Ty się mylisz:) oba auta mają dołanczany tył chociaż fakt HR-V są też w wersji tylko i wyłącznie z napędem na przód.

A faktycznie, zwracam honor.
To w sumie ciekawe autko :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt sty 30, 2015 3:02 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt sty 09, 2015 1:37 pm
Posty: 21
:) no dosyć fajne silniki nie zawodne ,ale zawsze jest to ale ALE...A może ktoś miał z Was koledzy doczynienia z oplem frontera b?wogule to czy utrzymanie Vitary wiąże się z dużymi kosztami?mówię o utrzymaniu go jako samochodu do jazdy na co dzień..


Na górę
Post: pn lut 02, 2015 5:45 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 15, 2012 9:29 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Sucha B. Krystiansund
Zobaczcie Hyundia GALOPERA. młode roczniki. Fajne auto na bazie Pajero, dobre silniki diesla.
VITARA orginalna Musi BYĆ przerobiona żeby jeżdzić nią ostro w terenie.
Trafiła mi się Vitara long TD w super stanie.
Najlepiej szukajcie za granicą.
Vitare V6 Omijajcie z daleka. Silnik zmulony mocy nie ma i spalanie 17litr LPG srednio to za dużo.

_________________
People Passion Adventure
Vitara RGB 2.0 TDi Amor przód MB Srinter, dyfry 1,6 opancerzona w
zderzaki i płyte, wyciągara, bagażnik, progi
i hi-lift w środku


Na górę
Post: pn lut 02, 2015 5:50 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Chyba jakąś popsutą miałeś. Moja zapierdziela(ła) elegancko, a spalania to za bardzo nie liczyłem ale przy -20 stopniach wychodziło 17 litrów benzyny po mieście. Mało tego nowa GV z dieslem nie mogła mnie dogonić (do momentu kiedy vitarą strach już dalej przyspieszać). :mrgreen:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: pn lut 02, 2015 7:41 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 15, 2012 9:29 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Sucha B. Krystiansund
moja Benzyna V6 miała ok 15s. do setki v max 145km/h
tylko problem w tym żeby to osiągnąć trzeba było trzymać się wysokich obrotów cały czas. Z tąd to spalanie, i pewnie moja powinna mieć wymieniony rozżąd itd, itp
moja Diesel TD ma V max 160km/h i przyspiesza na każdym biegu pod każdą góre.
TD pięknie ciągnie już od 1700obr/min do 3000obr/min



Taki link mam do Ładnej Vitarki już nieaktualne, ona kosztowała w przeliczeniuna na nasze 12500zł ale oglądnijcie sobie zdjęcia tej fury

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... rough=true

Zamiast robić remont wszystkiego na "dzieńdobry" może warto te 2000zł dołożyć do wycieczki po terenówke i pozwiedzać świat.

_________________
People Passion Adventure
Vitara RGB 2.0 TDi Amor przód MB Srinter, dyfry 1,6 opancerzona w
zderzaki i płyte, wyciągara, bagażnik, progi
i hi-lift w środku


Ostatnio zmieniony pn lut 02, 2015 9:15 pm przez rgb team, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn lut 02, 2015 8:24 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
12500 to kosztuje w kraju grand cherokee który jest kompletnym samochodem. Nie potrzebuje liftu zawieszenia oraz spawania na starcie. Jeśli tylko ktoś akceptuje spalenie 20/100. Używam go na codzień i konsekwentnie będę twierdził że jest tańszy w użytkowaniu niż vitara.

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
Post: pn lut 02, 2015 9:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 15, 2012 9:29 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Sucha B. Krystiansund
tak ale Vitarą się jeżdzi w terenie, wymienia częsci, dyfry, skrzynie, rysuje lakier, łamie ramy w wąwozach, wywraca na bok znów na koła i dalej w teren....
Po prostu jest duże zplecze częsci i wiedzy za nieduże koszty. A weż się przedzieraj przez to wszystko Jeppem, czy Patrolem i licz się z kosztami. Ceny częsci tych fur.... NO dobra lepsze auto lepsza jazda, wiem jak chodzi zawiach w patrolu gr.
Ale koszty części też są dla nas większosci ważne. No i wez potem wypas fure w teren
taki jak "chłopaki i dziewczyna" w 4minucie których pozdrawiam https://www.youtube.com/watch?v=JkjVFXu ... e=youtu.be bo terenowe auta piękne są jak są w błocie a nie na asfalcie... :)

_________________
People Passion Adventure
Vitara RGB 2.0 TDi Amor przód MB Srinter, dyfry 1,6 opancerzona w
zderzaki i płyte, wyciągara, bagażnik, progi
i hi-lift w środku


Na górę
Post: pn lut 02, 2015 10:16 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
No spoko tylko ktoś tu pisał że potrzebuje auto na ryby i na codzień do ciągania przyczepki. Nie do gonienia po poligonie :-) A kolega wstawił linka do vitary 1,6 z Oslo za 12 koła więc zabrałem głos aby na własnym przykładzie zrobić porównanie co za tą kasę można mieć tutaj. Nie mówiąc o @Niedźwiedziowym subaraku.
Z jepkiem jeżdżę turystycznie tam gdzie przedtem vitarą, tylko wygodniej.

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
Post: pn lut 02, 2015 10:28 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Zulu przeszedł na inną wiarę i teraz nas bałamuci :lol: :mrgreen:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl