suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 12:24 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz paź 25, 2015 1:20 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 23, 2015 8:31 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Warszawa Prawie Raszyn
Silnik: 5.9
Model: ZJ
Rok prod.: 1998
Witam
Na coś szczególnego zwracać uwagę w tym modelu z tym silnikiem?

I kilka konkretniejszych pytań do mojego już raz oglądanego egzemplarza (zdjęcie poglądowe):
-terkotanie z tyłu które zanika za chwilę po przejechaniu kawałka to objaw wału kończącego się czy coś innego?
-te gumki takie przy błotnikach między plastikami a blachą, trochę odstają, mają szparki czy całość powinna przylegać elegancko tip top, bez najmniejszych odchyłów?
-skrzynia działa ok, zero dzwięków, ale nie chodzi tak lekko i finezyjnie jak we współczesnych autach (to ok?)

Obrazek

_________________
Pieniądze na koncie nie cieszą
Blog o moim Fiaciorze
Grupa o GVI na FB


Na górę
Post: pn paź 26, 2015 8:59 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 23, 2015 8:31 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Warszawa Prawie Raszyn
Silnik: 5.9
Model: ZJ
Rok prod.: 1998
Wczoraj jeszcze pojeździłem nim
z tyłu to nie terktotanie tylko takie stukanie, jak wolno jedziesz to wolno stuka jak szybciej to szybciej i zanika, ale potem się znowu pojawia
gość mówił że to wał, ale jeszcze trochę może wytrzymać

Generalnie chyba ta suka będzie moja :twisted:

_________________
Pieniądze na koncie nie cieszą
Blog o moim Fiaciorze
Grupa o GVI na FB


Na górę
Post: pn paź 26, 2015 9:20 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
A oglądałeś wał czy nie ma tam żadnych patyków czy trawy nawiniętej? Takie terkotanie często jest przez to powodowane.
Jeśli bardziej metalicznie to może być dyfer lub skrzynia/reduktor. Wał by raczej powodował wibracje odczuwalne przy szybszej jeździe.

EDIT:
moze być jszcze łożysko w tylnym moście.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn paź 26, 2015 11:25 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 23, 2015 8:31 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Warszawa Prawie Raszyn
Silnik: 5.9
Model: ZJ
Rok prod.: 1998
danthe pisze:
A oglądałeś wał czy nie ma tam żadnych patyków czy trawy nawiniętej?
moze być jszcze łożysko w tylnym moście.

Patyków brak, spód czysty, terenowo nie jeździła. Może być te łożysko jak mówisz.

_________________
Pieniądze na koncie nie cieszą
Blog o moim Fiaciorze
Grupa o GVI na FB


Na górę
Post: pn paź 26, 2015 11:43 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz mar 17, 2013 1:37 pm
Posty: 48
Lokalizacja: Grajewo podlaskie
Kup a na pewno się przekonasz co puka-stuka :mrgreen:

_________________
2.0 V6 `97
Lift Radzikone +1.18" body


Na górę
Post: pn paź 26, 2015 7:33 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 23, 2015 8:31 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Warszawa Prawie Raszyn
Silnik: 5.9
Model: ZJ
Rok prod.: 1998
No i stało się, potem przedstawię fure w naszych autach

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

_________________
Pieniądze na koncie nie cieszą
Blog o moim Fiaciorze
Grupa o GVI na FB


Na górę
Post: wt lis 10, 2015 9:14 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 23, 2015 8:31 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Warszawa Prawie Raszyn
Silnik: 5.9
Model: ZJ
Rok prod.: 1998
Za część stuków odpowiedzialne były tylnie amortyzatory. Wymienione i jest dużo lepiej. Nadal stuki pozostały głównie przy lewych łukach, ktoś jakiś pomysł :)?

_________________
Pieniądze na koncie nie cieszą
Blog o moim Fiaciorze
Grupa o GVI na FB


Na górę
Post: wt lut 23, 2016 7:31 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt mar 13, 2015 12:26 pm
Posty: 246
Lokalizacja: Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: JLX
Rok prod.: 1990
biela pisze:
Za część stuków odpowiedzialne były tylnie amortyzatory. Wymienione i jest dużo lepiej. Nadal stuki pozostały głównie przy lewych łukach, ktoś jakiś pomysł :)?

Łożysko? Jak w gv jest tak jak w vitce i srajtku to skrajne zużycie może spowodować wyjechanie koła.
Stuk metaliczny?

_________________
Vitara 1.6 '90
Radzik 4"
Nalewka Sahara rozmiarowo 30"
BesterLocker :mrgreen:


Na górę
Post: śr lut 24, 2016 9:58 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 23, 2015 8:31 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Warszawa Prawie Raszyn
Silnik: 5.9
Model: ZJ
Rok prod.: 1998
ostrokolowo pisze:
biela pisze:
Za część stuków odpowiedzialne były tylnie amortyzatory. Wymienione i jest dużo lepiej. Nadal stuki pozostały głównie przy lewych łukach, ktoś jakiś pomysł :)?

Łożysko? Jak w gv jest tak jak w vitce i srajtku to skrajne zużycie może spowodować wyjechanie koła.
Stuk metaliczny?


rozwiązanie zagadki, koronka absu

_________________
Pieniądze na koncie nie cieszą
Blog o moim Fiaciorze
Grupa o GVI na FB


Na górę
Post: śr lut 24, 2016 3:36 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt mar 13, 2015 12:26 pm
Posty: 246
Lokalizacja: Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: JLX
Rok prod.: 1990
8)
ważne, że znalezione.

_________________
Vitara 1.6 '90
Radzik 4"
Nalewka Sahara rozmiarowo 30"
BesterLocker :mrgreen:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl