suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
GV 2.5 czy XL7 2.7 http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=21&t=17476 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | jaras [ śr mar 08, 2017 8:06 pm ] |
Tytuł: | GV 2.5 czy XL7 2.7 |
Pytanie co wybrać, ale tylko interesują mnie zagadnienia techniczne, nie rozpatrujemy wielkości auta, tylko i wyłącznie różnice techniczne, zawieszenie, podatność na przeróbki, czym się różnią te dwa auta. Bardzo proszę o wypowiadanie się ludzi którzy znają oba auta, znają rozwiązania techniczne i rzetelnie powiedzą co kupić lepiej. Dzięki za wszelkie informację pomocne przy wyborze |
Autor: | marirus [ śr mar 08, 2017 8:32 pm ] |
Tytuł: | Re: GV 2.5 czy XL7 2.7 |
To zależy która xl bo są trzy wersje. Tzn ze starym wnętrzem i chyba 172KM, potem lift wnętrza i mocniejsze v6 tj 183KM i trzecia modernizacja to ta z całkiem nowym grilem silnik ten sam i nowym innym niż dotychczas przednim pół mostem. A i nie wiem jak diesel ale benzyny mają dwu częściowy tylny wał napędowy z podporą na środku. |
Autor: | jaras [ śr mar 08, 2017 11:39 pm ] |
Tytuł: | Re: GV 2.5 czy XL7 2.7 |
Myślę o tej w budzie GV, ewentualnie nowszej 2005-2007 tej z obrzydliwym przodem, tą ostatnią odpuszczam, najbardziej mnie zastanawia czy np: zawieszenie i przeniesienie napędu się różni, bo myślę o przystosowaniu auta do zwiedzania, i niechciałbym przecirać szlaków tylko oprzeć się o gotowe rozwiązania w kwestii przeróbki zawieszenia. Czy te silnik są porównywalne jeśli chodzi o niezawodność itd. |
Autor: | marirus [ śr mar 08, 2017 11:57 pm ] |
Tytuł: | Re: GV 2.5 czy XL7 2.7 |
w budzie GV były produkowane do 2006 roku, z tym ze ta z "brzydkim" przodem ma właśnie inny pół most od tych wcześniejszych. Nie wiem czy wahacze i reszta zawiasu inna, ale na pewno są inne łapy przedniego mostu. |
Autor: | radzik071 [ czw mar 09, 2017 12:32 pm ] |
Tytuł: | Re: GV 2.5 czy XL7 2.7 |
wahacze przednie były te same w zwykłych GV co w XL7 do 2006 (Czyli wersje przed liftem z lampami jak zwykła GV i w tej po lifcie z lampami po sam zderzak) z tego co wiem to różnice w XL7 po licfcie są tylko w przednim moście bo są inne łapy. Reszta raczej to samo. Ta XL7 od bodajże 2007r to już całkiem inne auto |
Autor: | jaras [ ndz mar 12, 2017 7:38 pm ] |
Tytuł: | Re: GV 2.5 czy XL7 2.7 |
Zakładam, że w 2.7 most też jest stalowy, i zestaw liftu podejdzie bez problemu? |
Autor: | radzik071 [ pn mar 13, 2017 11:10 am ] |
Tytuł: | Re: GV 2.5 czy XL7 2.7 |
przed liftem tak. po lifcie nie |
Autor: | jaras [ pn mar 13, 2017 4:17 pm ] |
Tytuł: | Re: GV 2.5 czy XL7 2.7 |
http://allegro.pl/show_item.php?item=67 ... 001b28b467 Radek, czyli do tej wejdą wszystkie twoje patenty? |
Autor: | marirus [ pn mar 13, 2017 5:48 pm ] |
Tytuł: | Re: GV 2.5 czy XL7 2.7 |
Do tej jak najbardziej. |
Autor: | sushi [ pn mar 13, 2017 6:40 pm ] |
Tytuł: | Re: GV 2.5 czy XL7 2.7 |
automat , więc most aluminiowy |
Autor: | jaras [ pn mar 13, 2017 7:50 pm ] |
Tytuł: | Re: GV 2.5 czy XL7 2.7 |
O, dzięki za wskazówkę, myślałem że most zależy od silnika |
Autor: | nidzik [ sob wrz 16, 2017 5:18 pm ] |
Tytuł: | Re: GV 2.5 czy XL7 2.7 |
radzik071 pisze: wahacze przednie były te same w zwykłych GV co w XL7 do 2006 (Czyli wersje przed liftem z lampami jak zwykła GV i w tej po lifcie z lampami po sam zderzak) z tego co wiem to różnice w XL7 po licfcie są tylko w przednim moście bo są inne łapy. Reszta raczej to samo. Ta XL7 od bodajże 2007r to już całkiem inne auto Porównywał ktoś ramy z przed i polifta ? Chodzi o przód tzn. czy szłoby podmienić most na zwykły stalowy, wtedy na pewno też prawa półoś musiałaby być od starszej wersji, a może ten nowy most przedni jest wystarczający żeby przeżył upalanie na MTkach 31'', I najważniejsze czy wahacze się różnią i czy spasują do polifta te nowe od Radzika ? |
Autor: | radzik071 [ pn wrz 18, 2017 5:36 pm ] |
Tytuł: | Re: GV 2.5 czy XL7 2.7 |
Most z poliftowej XL7 mimo, że stalowy to nawet na oryginalnych kołach potrafi się rozsypać od środka (badziewie) Do poliftowej XL7 można założyć most przedni ze zwykłej GVI/XL7 (musi iść komplet czyli: most, wszystkie 3 łapy mostu i prawa półoś. Wał chyba może zostać) Fizycznie jeszcze takiej podmianki nie robiłem więc to teoria ale potwierdzona. Tylny już wymieniałem na przed-lift i trzeba wtedy dać też przed-liftwy wał. (wkładałem z główką mostu Vitary i do tego ARB bo do żadnej główki Grandy ARB nie pasuje) Wahacze są identyczne. Występowały tylko 2 rodzaje panhardów. Ze względu na badziewny most przedni w XL7 po lifcie, nie przewiduję robić do tego modelu obniżenia mostu (zestawu lift). Żeby zamontować Lift 4" Radzikone do XL7 poliftowej trzeba będzie wymienić przedni most i prawą półoś na starszą. |
Autor: | nidzik [ pn wrz 18, 2017 9:19 pm ] |
Tytuł: | Re: GV 2.5 czy XL7 2.7 |
O taką odpowiedź mi chodziło Podsumowując, skoro i tak szukam V6 koniecznie w automacie, to badziewnym mostem nie trzeba się przejmować, z automatu założę stalowy z 2.5 V6. Brałbym chętnie ten przejściowy model w starej budzie i w nowym środku ale piekielnie ciężko znaleźć w konfiguracji V6 + automat, za to poliftowych z pięknym wnętrzem, V6 i skrzynią automatyczną jest już parę do wyboru. Myślę że te zrypane światła w polifcie idzie jakoś zretuszować dobrym zderzakiem. poza tym nie powinno być jakichś większych niespodzianek w wersji poliftowej. |
Autor: | radzik071 [ wt wrz 19, 2017 10:51 am ] |
Tytuł: | Re: GV 2.5 czy XL7 2.7 |
Mosty w poliftowych XL7 mają też swoje plusy. Możne je łatwo i drogo sprzedać bo się sypią i jest spore zapotrzebowanie na rynku Lampy przednie Tomek z Poznania malował w środku na czarno i dużo lepiej wyglądają. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |