suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 1:58 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn mar 30, 2020 10:05 am 
Czolem,
Zastanawiam sie czy GV 2004 (polift) ma jeszcze jakakolwiek wartosc w Polsce. Czy warto ratowac bude w takim aucie czy to juz misja samobojcza?
Jakie macie doswiadzcenie w tym zakresie. Rama wyglda lepiej niz buda ale nie stukalem mlotkiem wiec sam nie wiem
Tutaj mam pare fot auta... https://photos.app.goo.gl/bWmqGct3NrNSSeyWA


Na górę
   
Post: pn mar 30, 2020 1:31 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob mar 10, 2018 12:43 pm
Posty: 274
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: H20A
Model: Vitara Long
Rok prod.: 1998
Nie ma rzeczy najwazniejszych na fotkach czyli spodu :) z zewnatrz ladny i tyle o nim mozna powiedziec. Jak tani i ze zdrowa rama to nie ma powodu dla ktorego by nie oplacalo sie naprawiac.

_________________
———————————————————–—
Vitara Long H20A automat 1998


Na górę
Post: wt mar 31, 2020 8:24 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: czw mar 26, 2020 3:34 pm
Posty: 6
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 2.0
Model: Vitara
Rok prod.: 2005
Nie masz więcej zdjęć? tak jak przedmówca napisał, od spodu? Jeszcze chętnie bym zobaczył silnik po bokach. Jaka jest też cena proponowana? Jeżeli faktycznie nie wymaga niewiadomo ile roboty i cena jest na odpowiednim poziomie, to raczej można byłoby się podjąć zakupu i próbować uratować


Na górę
Post: wt mar 31, 2020 8:31 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
dokładnie,
Bez zdjęć od spodu nie można o tym aucie nic powiedzieć. Może być warte 20000zł bo jest w idealnym stanie lub 4000 zł bo rama ma dziury na wylot, podłoga nie istnieje a jeszcze silnik do remontu :wink:
potrzebne foty od spodu

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt mar 31, 2020 10:09 am 
Rama nie wyglada najgorzej ale prawde mowiac nie zdarzylem jej obstukac. Nadwozie wyglada slabo - spod plastikowych progow wychodzi ruda wiec pod spodem musi byc nieciekawie. Rowniez pod maska widac wzery w nadwioziu wokol mocowania amortyzatorow. Zakladam ze w miejscach zaslanietych jest jeszcze gorzej... Boje sie ze jak zaczne robic bude to skonczy sie na wymianie na nowsza i zdrowa a to bylaby kupa roboty i kasy. Poki co mam na oku druga vitare w duzo lepszym stanie blacharskim. Jak bede mial wolny dzien to podjade obejrzec. Z tego co mowi wlasciciel auto ma problemy z odpalaniem i nierowno chodzi i dlatego sprzedaje je jako uszkodzone. Planuje zabrac cewki, przeplywke oraz czujnik polozenia walka rozrzadu z mojej vitary i przelozyc do tej drugiej. Slyszalem ze to typowy problem w tym silniku J20A... Ma ktos doswiadczenei w tej materii?


Na górę
   
Post: wt mar 31, 2020 3:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob mar 10, 2018 12:43 pm
Posty: 274
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: H20A
Model: Vitara Long
Rok prod.: 1998
Ale nie naprawiaj auta przy sprzedajacym bo jeszcze sie rozmysli lub zmieni cene ;)

_________________
———————————————————–—
Vitara Long H20A automat 1998


Na górę
Post: wt mar 31, 2020 3:46 pm 
Poprosze go zeby mi zaparzyl kawe i w tym czasie sprawdze auto...
Tak serio to bede musial auto kupic w ciemno i w najgorszym razie szukac lawety jak nie uda mi sie odpalic. Ciagle mam druga vitare ze sprawnym silnikiem i w najgorszym razie bede wymienie caly silnik... :D


Na górę
   
Post: śr kwie 01, 2020 7:59 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
dokładnie :lol:
Jak blacha będzie zdrowa i cena dobra to bierz w ciemno. Mechanikę zawsze się jakoś ogarnie

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr kwie 01, 2020 9:29 am 
Mam doswiadczenie w walce z rdza w moim Land Roverze Discovery. Przerabialem piaskowanie ramy i podwozia 2 lata temu i gruntowna konserwacje systemem Tectyl/Volvoline.
Poki co spokoj z rdza ale to kosztowalo a przy vitarze jest tyle samo roboty plus blacharka. W przypadku Vitary to musialbym dolozyc drugie tyle co dalem za auto. Poki co bede celowal w zrobieniu jednej vitary z dwoch...


Na górę
   
Post: śr kwie 01, 2020 10:32 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 03, 2017 10:49 am
Posty: 65
Lokalizacja: Olszyna
Model: XJ
gwito pisze:
Planuje zabrac cewki, przeplywke oraz czujnik polozenia walka rozrzadu z mojej vitary i przelozyc do tej drugiej.


Tak jak piszą poprzednicy - naprawisz przy nim, przed kupnem - powie Ci cenę x3 albo wypad.
Ale to raczej nic z prostych usterek :P


Na górę
Post: śr kwie 01, 2020 10:39 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
gwito pisze:
Z tego co mowi wlasciciel auto ma problemy z odpalaniem i nierowno chodzi i dlatego sprzedaje je jako uszkodzone. Planuje zabrac cewki, przeplywke oraz czujnik polozenia walka rozrzadu z mojej vitary i przelozyc do tej drugiej. Slyszalem ze to typowy problem w tym silniku J20A... Ma ktos doswiadczenei w tej materii?

Układ zapłonowy lub rozrząd, ewentualnie EGR, wtryski, czujnik położenia wału, wydech, sonda lambda itp.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr kwie 01, 2020 1:21 pm 
danthe pisze:
Układ zapłonowy lub rozrząd, ewentualnie EGR, wtryski, czujnik położenia wału, wydech, sonda lambda itp.

Sporo opcji. Obstawiam najczestsza usterke z jaka mialem stycznosc w silnikach benzynowych czyli uklad zaplonowy. Potem bede szukal dalej. Zabieram lacze diagnostyczne i bede grzebal w komputerze to moze cos znajde...


Na górę
   
Post: pt kwie 03, 2020 1:43 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Wymieniłem w kolejności od najbardziej prawdopodobnego :)

Uszkodzony układ zapłonowy (cewki lub przewody nimi sterujące) raczej objawia się dopiero po dobrym rozgrzaniu silnika.
Problemy z mocą i nierówna praca (również na zimno) to objawy wyciągniętego łańcucha.
Zmierzył bym też kompresję.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt kwie 03, 2020 6:34 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 03, 2017 10:49 am
Posty: 65
Lokalizacja: Olszyna
Model: XJ
danthe pisze:
Uszkodzony układ zapłonowy (cewki lub przewody nimi sterujące) raczej objawia się dopiero po dobrym rozgrzaniu silnika.


W początkowej fazie tak, ale poźniej nie ma to znaczenia. Nie mniej, nie wierzę, że padła tam cewka, kabel czy świeca.


Na górę
Post: pt kwie 03, 2020 7:12 pm 
A wracając do oględzin silnika to czy przebieg rzędu 300 000 km bo tyle ma ta druga Vitara nie kwalifikuje rozrządu do wymiany? Czy rozcoagniety łańcuch może powodować trwałe uszkodzenia silnika tzn zanim się urwie jeśli to wogole możliwe... ?


Ostatnio zmieniony pn lip 19, 2021 10:15 pm przez gwito, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
   
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl