suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt kwie 19, 2024 11:41 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: GV I czy warto
Post: ndz kwie 26, 2020 10:05 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: ndz kwie 26, 2020 9:16 am
Posty: 2
Jesli to złe miejsce to przepraszam.
Jestem na etapie poszukiwania GV I i polecono mi sprzedawcę a Góry Puławskiej ciągnącego auta z Danii. Auto, na które się wstępnie nastawiłem to to: https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-gr ... BBEGA.html?

Jutro jadę je obejrzeć, ale bez napinki. Niestety nie znam się na samochodach tej marki. Poczytałem trochę to forum i kilkanaście stron traktujących o bolączkach użytkowanych samochodów tego modelu. Mam już 46 lat, ale prawko dopiero 9 lat i to byłoby moje 2 auto. Pierwsze (proszę się nie śmiać ;) ) to był Opel Agila (w sumie to Suzuki Wagon R). Jestem fotografem (zajmuję się fotografią artystyczną) i potrzebuję samochodu na wyjazdy w plenery, także górskie. Dlatego moje oczy zwróciły się w stronę auta z napędem na 4 koła. Mój szef ma GV I 3D i bardzo sobie chwali. Budżet mam na poziomie 20k, chciałem w tym kupić auto i je ewentualnie zagazować.

Proszę szanowne grono forumowiczów o jakieś rady. Może znany jest ten importer i są jakieś opinie na jego temat. Wiem, że od lat zajmuje się sprowadzaniem samochodów marki Suzuki z Danii.

Z góry dziękuję za wszelkie rady. Pozdrawiam Wszystkich!


Na górę
Post: pn kwie 27, 2020 8:29 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 13, 2011 7:21 pm
Posty: 373
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Silnik: 1.6 8v
Model: Blaszak 3D
Rok prod.: 1994
Hej Dzemski!

Miejsce na twoje pytanie wybrałeś odpowiednie :D