A więc jestem na Islandii i rozglądam się za autem które pozwoli mi tu się przemieszczać po szutrach i bezdrożach i będzie dość duże i tanie;) Padło na Vitarę XL7 (z automatyczną skrzynią bo takich tu większość) kilka już mi tu przeleciało koło nosa ale że mieszkam daleko za stolicą to jeszcze żadnej na żywo nie oglądałem dlatego jak już pojadę oglądać to proszę o parę rad.
- Czy części zawieszenia, wspomaganie albo koła i hamulce itp są współdzielone i takie same w XL7 jak i w grand Vitarze? Pytam bo jest jedna do kupienia która miałaby do zrobienia wspomaganie oraz hamulce
- Na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie używanej XL7? Gdzie najczęściej gryzie rdza która potem może być kłopotem albo które podzespoły najszybciej ulegają zużyciu?
- Typowe usterki albo rzeczy do wymiany dla aut o przebiegu 150-250 tys?
Z góry bardzo dziękuję i dla ciekawostki załączam linki do aut o skrajnych cenach, google przetłumaczy stronę, generalnie to tańsze będzie miało niebawem przegląd i gość pisze że hamulce i wspomaganie do zrobienia, a to droższe niby wszystko ok ale przebieg większy i tak naprawde nie wiadomo co jest ok a co nie. Cena realna powinna leżeć gdzieś pomiędzy tymi 250 a 700tys koron
https://bland.is/til-solu/farartaeki/bi ... 3/4466581/https://bland.is/classified/entry.aspx? ... Id=4460645A pytałem o wspólne części bo ktoś również wystawia "dawcę" gdzie podobno coś nie tak jest z biegami czyli auto nie jedzie:) i się zastanawiam czy to skrzynia czy może most albo sprzęgło?
https://bland.is/til-solu/farartaeki/bi ... 3/4466465/z góry dzięki za rady!