suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 11:48 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: pn lis 16, 2009 10:58 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob lis 08, 2008 6:58 pm
Posty: 174
Lokalizacja: Jura, CH
marcin pisze:
Kiepskawo tylko, że jeden to Diesel, właściwie idę zobaczyć go z ciekawości. Niecałe 90KM wydaje mi się trochę za słabe jak na Long`a.. ale może się mylę.

Te 90KM nie jest za mało, a ten Dieselek ma większy moment obrotowy niż V6 i to osiągany już przy 2krpm. Niestety przełożenia zestrojone są pod seryjne kółka 27' i żeby sprawnie jeździć w terenie na już na 29' moim zdaniem trzeba zmienić przełożenia w mostach. I tu znowu dobre wieści - jako że standardowo w są przełożenia 4,3 to zmianie na 5.125 można zakładać kółka 32' i mieć większy moment obrotowy na oponie niż standardzie.
No i bardzo ważna rzecz - Diesle 2.0 mają seryjny stalowy przedni most :-)

A inna sprawa, że oprócz Vitki mamy VW Golfa (2), jakże by inaczej - Diesla i niestety muszę stwierdzić, że na drodze Golfik ma kolosalną przewagę nad Vitką. No ale po zjechaniu z asfaltu, nie ma o czym mówić :mrgreen:

_________________
Vitara Long 2.0 D I/C TURBO
Kumho KL-71 225x75R16
Escape 12000 (czasowo oddzielona od samochodu)


Na górę
Post: wt lis 17, 2009 9:44 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt sie 01, 2008 9:43 pm
Posty: 256
Lokalizacja: Łask
Nie narzekajcie tak na te longi w dieslu, ja tam śmigam na codzień i fajnie jest :mrgreen:

A i czasem jakiś ładunek sprawnie przeciągnie :wink:

_________________
Była krótka 1.9 td, Long 2.0 TDIC i GV Cabrio 2.0
Jest GV 2.0 TD i GV 2.0 TD :D


Na górę
Post: sob lis 21, 2009 7:28 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Witam,

Co do diesla w Vitce to daje radę. Te 90KM pochodzi ze stajni mazdy - stare dobre DiTD montowane m.in w 323 i 626, modelowo bodajże RF2A. Silniczek z wtryskiem bezpośrednim, więcej na jego temat można znaleźć tutaj: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=65171 .

Ja mam gumy 225x70x16 i jest ok. Spalanie koło 8-10l/100km, głównie po mieście. Plusem jest odporne turbo - jeśli się je szanuje to w mazdach odpowiada trwałością silnikowi, czyli 500 tyś km. Silnik idiotoodporny, byle terminowo zalewać dobrym syntetykiem.

W trasie jadąc ekonomicznie schodzę spokojnie do niecałych 7l :). Nie wiem jak nowsze TD z PSA - podobno są wrażliwsze na bród (więcej elektroniki) i nie tolerują kiepskiego paliwa, ale ile w tym prawdy.... :).

Wg. mnie Vitka z ropniakiem to bardzo przyjazne zestawienie :).

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: ndz lis 22, 2009 6:52 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob lis 08, 2008 6:58 pm
Posty: 174
Lokalizacja: Jura, CH
Niedzwiadz pisze:
Witam,
Co do diesla w Vitce to daje radę. Te 90KM pochodzi ze stajni mazdy - stare dobre DiTD montowane m.in w 323 i 626, modelowo bodajże RF2A. Silniczek z wtryskiem bezpośrednim, więcej na jego temat można znaleźć tutaj: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=65171 .

Trochę pojechałeś - co prawda w Vitarze silnik jest od Mazdy, ale to zwykły Diesel konstrukcyjne z lat osiemdziesiątych z klasyczną turbiną i czasami intercoolerem (były też wersję bez intercoolera). Dokładnie wyciąga 86KM (71KM bez IC).
Na pewno nie znajdziesz tam bezpośredniego wtrysku :!: Jak byś się wczytał w artykuł na forum, do którego odnośnik podesłałeś, zauważyłbyś, że DiTD były montowane w Mazdach od roku 1998, a wtedy skończyła się produkcja Vitar LWB 2.0 D I/C TURBO (nota bene produkowanych tylko w latach 96-98)

_________________
Vitara Long 2.0 D I/C TURBO
Kumho KL-71 225x75R16
Escape 12000 (czasowo oddzielona od samochodu)


Na górę
Post: ndz lis 22, 2009 7:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob lis 08, 2008 6:58 pm
Posty: 174
Lokalizacja: Jura, CH
Niedzwiadz pisze:
...Nie wiem jak nowsze TD z PSA - podobno są wrażliwsze na bród (więcej elektroniki) i nie tolerują kiepskiego paliwa, ale ile w tym prawdy.... :)...

Nowsze TD z PSA :?: :?: :?:
Jeśli chodzi o Vitary Long, to to były w nich montowane 1.9 TD z mechanicznym sterowaniem pompą wtryskowa, także elektroniki to tam raczej nie znajdziesz wcale (wersję wolnossącą tych silników stosowane były między innymi w Polonezach Truckach).


Na górę
Post: ndz lis 22, 2009 7:08 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: czw lis 19, 2009 8:27 pm
Posty: 4
x-bowman pisze:
Niedzwiadz pisze:
...Nie wiem jak nowsze TD z PSA - podobno są wrażliwsze na bród (więcej elektroniki) i nie tolerują kiepskiego paliwa, ale ile w tym prawdy.... :)...

Nowsze TD z PSA :?: :?: :?:
Jeśli chodzi o Vitary Long, to to były w nich montowane 1.9 TD z mechanicznym sterowaniem pompą wtryskowa, także elektroniki to tam raczej nie znajdziesz wcale (wersję wolnossącą tych silników stosowane były między innymi w Polonezach Truckach).

Koledze chodziło raczej o nowe silniki z nowych modeli.


Na górę
Post: ndz lis 22, 2009 7:30 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
widzialem dzis na suchej kolo pkp fajnego longa TD na sprzedaz ale nie dojarzalem numeru tel

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: sob lis 28, 2009 7:06 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:25 pm
Posty: 274
Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Kupiłem udało się.. w całkiem niezłym stanie technicznym.
Silnik zdrowy.. blaszka do poprawy, ale przymknołem oko bo to norma dla rocznika 95. Do tego do zrobienia szczęki i przednie amorki tu będę potrzebował Waszej pomocy, ale to w innym dziale.
Może znajdzie się też ktoś z Wrocławia, kto opowie mi co nie co na temat Vitary na żywo.. będzie to szybciej niż sam dojdę i po drodzę coś popsuję.:)

_________________
BYŁA: Vitara Long V6, 95r LPG, Zawieszenie, zderzaki Hunter


Na górę
Post: pn lis 30, 2009 10:32 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 23, 2009 10:43 am
Posty: 1886
Lokalizacja: warszawa/nowa ruda
gratulacje i pociechy z nowego auta ;)

_________________
we who are not as others
suzuki vitara 1,6 cabrio '92 - juz cieszy kogos innego :(


Na górę
Post: czw mar 25, 2010 3:04 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 20, 2008 4:43 pm
Posty: 75
Lokalizacja: Wrocław
marcin pisze:
Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Kupiłem udało się.. w całkiem niezłym stanie technicznym.
Silnik zdrowy.. blaszka do poprawy, ale przymknołem oko bo to norma dla rocznika 95. Do tego do zrobienia szczęki i przednie amorki tu będę potrzebował Waszej pomocy, ale to w innym dziale.
Może znajdzie się też ktoś z Wrocławia, kto opowie mi co nie co na temat Vitary na żywo.. będzie to szybciej niż sam dojdę i po drodzę coś popsuję.:)

i jak remoncik? Poradziłeś sobie?

_________________
**********
Pozdrawiam
Adam
Suzuki Vitara 2.0, V6, 24V LPG (sekwencja)

+

Bolid (czyt. Maluch) 126 Sport - Full electronik (LPG - I-gen)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl