suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 8:23 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw cze 28, 2007 8:57 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr cze 27, 2007 8:43 pm
Posty: 19
Lokalizacja: Nowy Sącz
no właśnie zawsze jest jakieś ale
może najpierw przedstawię się - Dorota, lat 2(kilka), zamieszkał Nowy Sącz; no i mam problem - otóż zakochałam się w vitarze long, ale cały szkopuł polega na tym, ze nie znam się na autach na tyle by móc pojechać na giełdę bądź umówić się ze sprzedawcą i dokonać zakupu. Niestety dysponuje marną kwota 15 000 więc z tego co się orioentowałam wystarczy na vitarkę z 92 roku. Jeżeli moglibyścier mi pomóc vitaromaniacy -
na co mam zwrócic uwagę szukają tego autka, przed wszystkim to gdzie lepiej jest go szukać - na giełdzie, w gazecie czy może w necie????????????
prosze o pomoc bo jak przeczytaliście to ja baba jestem i jak 90 % bab średnio orientuje się w tematyce samochodowej
pomocy pilzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
ps a w vitarce jestem zakochana, long i tylko long i już - miłosć nie wybiera i nie podam powodów dlaczego ta a nie inna


Na górę
Post: czw cze 28, 2007 9:18 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
ceres pisze:
.....prosze o pomoc bo jak przeczytaliście to ja baba jestem i jak 90 % bab średnio orientuje się w tematyce samochodowej
pomocy pilzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......

Niestety nie sposób ocenić auta zdalnie. Poproś kogoś kto ma jakieś pojęcie albo zaciągnij sprzedającego do serwisu. Jest na stronce napisane co sprawdzać przy zakupie. Ja bym sprawdzał po kolei:
1. Korozja: Podłoga (szczególnie nad tylnym mostem, rejon nóg kierowcy), Progi, Nadkola. Nie przejmuj się małymi wykwitami na nadwoziu. Jeśli ich nie ma znaczy auto było malowane. Lepiej kupić auto w którym nikt nie grzebał niż zrobione "pod sprzedaż"