suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 1:52 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw cze 10, 2010 10:16 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: czw cze 10, 2010 10:11 am
Posty: 3
Lokalizacja: Bielsk Podlaski/Białystok
Witam
Przeczytałem już sporo wątków co sprawdzić itp. ale w żadnym nie było konkretnych informacji, co dokładnie sprawdzić, gdzie zajrzeć itp.

Mam zamiar kupić Grand Vitarę z silnikiem 2.0TD (HDi) z 2003r. Jest to model już z wnętrzem po lifcie. Do tej pory nie miałem do czynienia z japońskimi autami, a jestem mechanikiem amatorem. Znalazłem auto w komisie, całkiem blisko i dlatego też planuję je kupić. Dziś wstępnie obejrzałem autko, wydaje się nie bite, silnik oczywiscie umyty, ale jak zaglądałem to nie widać wycieków nawet jakichś starych. Turbosprężarka z wierzchu też wydaje się sucha. Czy to auto ma jakieś swoje charakterystyczne bolączki? Co sprawdzić? Co najczęściej wysiada?
Jak sprawdzić np. rok produkcji szyb? Bo w autach typu audi vw czy fiat to jest po prostu w rogu napis na szybie s firmą i jest cyfra odpowiedzialna za rok produkcji. Z tego co patrzyłem to w Suzuki jakoś nie mogłem tego znaleźć. Jak sprawdzić czy np. szyby nie były wymieniane na nowsze (co może wskazać powypadkową przeszłość auta)?
Z tego co zaglądałem to tylny most jest lekko zapocony. Czy ten typ tak ma, czy to już oznaka, że coś może być nie tak? Zapocenie ma jakieś 5 cm szerokości, jest widać takie nieświeże bo już trochę zasyfione. Co jeszcze sprawdzić w tym aucie oprócz standardowych rzeczy?
Ewentualnie jeżeli coś było to prosiłbym o podlinkowanie, bo pewnie wszystkiego nie znalazłem. :)
Pozdrawiam


Na górę
Post: czw cze 10, 2010 9:17 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 24, 2009 11:49 am
Posty: 821
a rdzy na niej nie ma ? to co on kurna w galwanizerni jeździł :)
rdza to podstawowa bolączka .