suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 7:09 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt maja 06, 2011 10:03 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pt maja 06, 2011 4:28 pm
Posty: 6
przywitałem się w stosownym temacie, więc pasowanie na młodego mam za sobą :mrgreen: , zatem do rzeczy
Przymierzam się do zakupu Vitary LONG/Grand Vitary 1 LONG.
Przeznaczeniem auta będą głównie i przedewszystkim wycieczki na które jeżdżę namiętnie od lat. Zarówno te bliższe(PL) jak i dalsze. Na południe Europy(bałkany, szeroko rozumiane), wschód(raczej ten bliższy bliski :wink: )etc.
Na codzień auto będzie równiez jeździło najprawdopodbniej użytkowane przez moją ładniejsza połówkę(to taki awans z samuraia :mrgreen: ).
Rozważam:
1. Vitara Long 2.0 v6
2. Grand Vitara Long 2.0 16v
3. Grand Vitara Long 2.5 v6
3. Vitara Long 1,6 16v
Diesla z różnych względów nie chcę, choc zaraz pewnie zostanę zbesztany że no jak to na "wyprawy" to tylko w dieslu.
Pytania do Was koledzy:
1. Jakie prędkości przelotowe(optymalne dla danych silników, przełożeń skrzynia, mosty)dla Vitarek które wymieniłem są osiągalne?
2. Jak jest z kwestią wycieszenia i wygody, ogólnego komfortu podróży w Vitkach i Grand Vitkach 1. Czy 1sze wersje Grand Vitary były juz lepiej wyciszone niż Longi z końcówki produkcji(97-98')?
3. Gdzieś na tym czy innym forum czytałem że w GV 1 producent dał już ocynkowane blachy i gniją zdecydowanie mniej, prawda czy mit?
4. Czy zrobienie rozrządu w V6kach pozwoli na w miare bezpieczne przemieszczanie się tym samochodem gdzies dalej bez obawy że się wykrzaczy?
5. rzecz ostania, nie najważniejsza, ale w miare istotna. Ile poszczególne silniki będą paliły trasa, miasto?