suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 9:40 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: śr sie 03, 2011 1:08 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
grandvitara pierwsza wersja, rama, technicznie prawie to samo co vitara long w zwyklej budzie, elektrycznie tez podobnie, karoseria bardziej rozbuchana, tylne zaawieszenie zamiast sierzanta ma panharda czy jak to sie tam pisze, jest dla mnie brzydsza ; ]

_________________
EVitara


Na górę
Post: śr sie 03, 2011 2:06 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
barteekgo pisze:
hmm.. w nowej piszesz :roll:ona nie ma juz tej surowosci ale to kwestia gustu pewnie;
a powiedzcie czy te w nowej budzie sa tez na ramie i czy w czyms sa lepsze niz w te starsze??


Vitara a nie Grand Vitara

Edukacja drogą do sukcesu, czy jakoś tak.
To taka jak ma Vaiker w avatarze! Więcej plastików na zewnątrz inny grill i nowsze wnętrze.
no!

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr sie 03, 2011 3:05 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr lip 27, 2011 9:05 am
Posty: 10
trzeba poprostu sie przejechac i zobaczymy jakie wnioski to przyniesie

_________________
www.suzukidr.pl
www.bartosikowie.blogspot.com


Na górę
Post: śr sie 03, 2011 7:12 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 06, 2007 3:07 pm
Posty: 51
Lokalizacja: Poznań
Przejedz sie przejedz i daj zonce prowadzic. Szczegolnie po nierownej drodze a nastepnie w deszczu w koleinach tak np 80-90km/h.
Nastepnie przesiadz sie do jakiegos SUVa i znow taki sam test.
Zadajcie sobie pytanie w ktorych warunkach chcecie pokonywac te 35tys rocznie.
I nie staraj sie grac twardziela - bo i tak predzej czy pozniej znielubisz Vitke na trasie.
Ja w ten sposob szybko weryfikuje zapotrzebowanie moich "napalonych kolegow" na auto terenowe....w konsekwencji przesiadki z mniejszej czy wiekszej osobowki.
Z Vitara jest dokladnie tak jak pisze NuVo o zapi....lajce.
Wg tego co tu piszesz potrzebujesz wygodnego SUVa "na codzien" a jako drugie auto w przyszlosci kup sobie terenowke im prostsza technicznie tym lepiej odpuszczajac sobie to francuskie HDI w teren.
PS. Sorki ale nie mam emulacji polskich znakow. - pozdrawiam i zycze madrego wyboru!


Na górę
Post: czw sie 04, 2011 7:16 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr lip 27, 2011 9:05 am
Posty: 10
Masz racje Pikok, wszystko zweryfikkuje jazda. Bo moje dooswiadczenie jest bliskie zeru (jezdzilem tylko Ranngem '97) Mozliwe ze suv nam wystarczy. Napisalem ze to bedzie auto przez 2 lata spelnialo funkcje "do wszystkiego" a na dalekie trasy bedzie dodatkowy zakup jakies limuzynki.
dzieki

_________________
www.suzukidr.pl
www.bartosikowie.blogspot.com


Na górę
Post: czw sie 04, 2011 9:53 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 22, 2010 9:44 pm
Posty: 56
Z moich doświadczeń : rok jeżdzenia GV 2.0 TD, kolejny rok Cherokee, obecnie od pół roku Vitara 2.0 R4. Najlepiej na trasie prowadziła sie GV, jednak silnik był cherlawy i wyprzedanie było wydarzeniem :) Jeep kiepsko skręcał, bujało na boki i generlanie szału nie było. W terenie jednak szedł jak burza. Obecna Vitara ( na forumowym lifcie ) niestety na dłuższych przelotach jest dość męcząca. Po każdej dłuższej trasie wymyślam jaką tu wygodą osobówkę sobie kupić ;) Oczywiście można ten dyskomfort wytrzymać, jednak po pewnym czasie dochodzi sie do wniosku, ze jest to fajna zabawka jako drugie auto.

_________________
Vitara 2.0 16v


Na górę
Post: czw sie 04, 2011 11:12 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
no ja sie nie dziwie, fanatycznie 2.0 r4 zrobilem trase z gor nad morze i nazat, bylo rewelacyjnie ! ( bo fanatycznie) teraz w dluzsze trasy smigam longiem - bez porownania, niby pare cm . . . ale komfort jazdy zupelnie inny, dluzsze auto w trase zawsze wygodniejsze

_________________
EVitara


Na górę
Post: pt sie 05, 2011 9:53 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1167
barteekgo pisze:
no wlasnie jest 23k PLN do wydania; Jimny bylby mlodszy, a Vitaka w wiekszym dieslu;
Moj profil: robie 30-35 tys km/rok, czyli nie tylko po miescie jezdze; chce nauczyc sie jezdzic w offie n 4 kolach; tyle mniej wiecej;
pzdro


kup jimniego ode mnie i dokup tanią osobówkę do jeżdżenia w trasy - zmieścisz się w cenie.
jimny w mieście sprawdza się bardzo dobrze ze względu na gabaryty i u mnie jeszcze zawieszenie.
jako jedyne auto tylko długa vitara albo grand vitara.

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Delica4x4.pl . Suzukowcy.pl . Ready2go.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl