suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw kwie 25, 2024 9:47 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt gru 06, 2011 10:45 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Jakie są różnice konstrukcyjne techniczne i finansowe pomiędzy XL7, a zwykłą Grand Vitarą pierwszej generacji?
To że XL7 jest większa i wygląda inaczej to oczywiste. Mnie interesują różnice techniczne typu: układ przeniesienia napędu, zawieszenie, osprzęt, no i najważniejsze koszty eksploatacji.

Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi, bo szukam ciągnika do lekkiej Lawety z moją Vitarą.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: wt gru 06, 2011 10:51 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
silniki 2,7 , konstrukcyjnie to to samo, dluzszy wal rama, troche roznic karoseryjnie typu drzwi fotele, danych o silniku 2,7 "praktycznych" nie uzyskasz, ceny z tego co widze to jakeis starsznie odjechane nie sa,

_________________
EVitara


Na górę
Post: śr gru 07, 2011 12:35 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
XL7 produkowana była chyba od 2001r czy jakoś tak. Jak Vaiker pisał konstrukcyjnie to samo. Na początku montowano silniki H25A od 2003 H27A(173KM) i HDI pod koniec produkcji 2.7 H27A miał coś ponad 180KM. Późniejsze modele mają inną obudowę dyfra niż GV I ale też żeliwna jest

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: śr gru 07, 2011 11:06 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Czyli rozumiem, że części mechaniczne itp od zwykłej GV teoretycznie powinny pasować (w zależności od wersji silnikowej)

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: śr gru 07, 2011 12:27 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
nawet schematy elektryczne sa zblizone i oznaczenia kolorow kabli

_________________
EVitara


Na górę
Post: czw gru 08, 2011 9:23 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
kacjen pisze:
Czyli rozumiem, że części mechaniczne itp od zwykłej GV teoretycznie powinny pasować (w zależności od wersji silnikowej)


Przedni naped chyba jest mocniejszy niż w GV.
Znajomy ma XL7 i bardzo sobie chwali. Nawet spalanie w trasie nie jest podobno tragiczne.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw gru 08, 2011 9:51 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
co nie zmienia faktu ze przod GV1 i XL7 jest przeohydniebrzydki ; / gdyby nie przod tych aut to sprzedalbym moje obie i kupil grand, ehhh .. . srodek "po liftingu" tez nie jest vitarovy

_________________
EVitara


Na górę
Post: czw gru 08, 2011 10:19 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
no w tym akurat jest trochę prawdy :lol:

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: czw gru 08, 2011 11:42 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
kacjen pisze:
no w tym akurat jest trochę prawdy :lol:


Jeszcze jedno. Ten znajomy używa XL7 do ciągania lawety głównie. I nie wiem czy nie ma aktualnie jakiejś na sprzedaż :) Tylko chyba wersja ciężarowa duńska (czyli bez tylnych siedzeń).

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw gru 08, 2011 7:29 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
vaiker pisze:
co nie zmienia faktu ze przod GV1 i XL7 jest przeohydniebrzydki ; / gdyby nie przod tych aut to sprzedalbym moje obie i kupil grand, ehhh .. . srodek "po liftingu" tez nie jest vitarovy

Nie jest ładne to co ładne tylko to co się komu podoba :D
Jak ruda zje wszystkie vitary a miłości do suzuki nie to przyjdzie się przeprosić z "brzydkim" przodem GraVity I :mrgreen: :mrgreen:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Ostatnio zmieniony czw gru 08, 2011 8:53 pm przez marirus, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: czw gru 08, 2011 8:20 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Troche teorii na podstawie EPC:

przód:
lewa półoś jest taka sama jak w V 2.0d i GV 2.0d i 2.5
prawa półoś to już tylko GV diesel i 2.5

tylny most (obudowa) jest teoretycznie inny niż w GV, ale możliwe że różnice są niewielkie.
tylne półosie też tylko XL7
tylne i przednie sprezyny i amorki - tylko XL7 - ale tutaj raczej powinno podpasować z GV a nawet z V.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: sob gru 10, 2011 2:01 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 15, 2010 7:09 pm
Posty: 1012
Lokalizacja: Mińsk Mazowiejski
Odnośnie eksploatacji zapytaj na dużym forum kolegi Klamera mają takie auto już jakiś czas więc co nieco powiedzą

_________________
było 2.0 16V w bulwarowym stylu


Na górę
Post: ndz gru 11, 2011 2:48 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Wiem że tu chodzi o inne różnice i przeznaczenie, ale dla mnie najważniejsza różnica to niestety wygląd, nie wiem ale jest chyba najbrzydsza z wszystkich Vitar, sam niedawno oglądałem taką jedną z końca produkcji , czarna, orurowana- czyli chromiki i inne bajerki, niby tak, niby ładnie, ale jednak nie do końca. Chociaż nie pogardził bym i taką, w końcu to Suzuki :wink:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: ndz gru 11, 2011 3:21 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
O tyle fajne jest że ja się względnie mieszczę do snu w XL7 z tyłu - nie do ogarnięcia w longu, bo bym się musiał łamać jak w tetrisie. Moim zdaniem jako większe rodzinne i do wycieczek/turystyki to fajne auto jest.

A jak ma się sprawa mechanicznie z XL7 z US&A? Bo wizualnie buda i wnętrze to zupełnie inne auto niż Europa, silniki tez chyba znacznie większe tam szły?

danthe pisze:
Troche teorii (...)
tylne i przednie sprezyny i amorki - tylko XL7 - ale tutaj raczej powinno podpasować z GV a nawet z V.
- Dan, błąd merytoryczny - przednie sprężyny powinny podpasować od MB124 a tylne od accorda :mrgreen: . A potem dystanse, lubliny, tu podciąć, tam wzmocnić, jakiś AT ciut większy i pod lawetę w sam raz :wink:

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: ndz gru 11, 2011 6:13 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Sprężyny chyba są inne bo coś mi się obiło że ludki wkładały od xl7 do zwykłego GVoździa dla małego liftu ale nie dam sobie uciąć :lol: .
Jakby mnie było stać to bym sobie sprawił xl7 do dłuższych wyjazdów i zabudowałbym jakoś sprytnie tył :wink: .
Ogólnie to odrazu warto by było deczko podnieść i większe kółka wstawić i nie mówie tu o upalaniu ale o kątach które są gorsze .
Spalanie deko większe ale tragedii nie ma :mrgreen: .
Szkoda że dwa lata temu nie spytałeś bo miałem tu znajomka który to ujeżdzał ale zjechał do Polski.

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl