suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 9:16 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob kwie 07, 2012 1:37 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 03, 2012 2:34 pm
Posty: 117
Lokalizacja: Wrocław
http://otomoto.pl/suzuki-vitara-4x4-1-9 ... 92479.html

Witam. Czy ktoś z Was już może oglądał tą Vitkę??? Interesowałaby mnie taka, tylko cena trochę przesadzona, ale....

_________________
_____________________________
Suzuki GV II 1,9DDiS
Suzuki Samurai powered by MIRO4x4
Suzuki Sidekick automat 1,6 16v powered by MIRO4x4


Na górę
Post: sob kwie 07, 2012 2:11 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Wlew jakiś powyginany, nadkola tylne wewnątrz - ruda wychodzi?
Mi to na hiszpana wygląda - czyli niektóre elementy słabsze i inne niż w japończyku. Sprawdź po VINie
1.9 zawieszeniowo to to samo co 1.6, czyli wahacze z wymiennymi sworzniami, co jest +, ale most przedni niestety alu

Jak zawsze - trza by zajrzeć pod plastyki i wykładzinę. Jak blacha ok a mechanika w miarę ok to brać jak dojrzejesz do tego silnika.

A - do longa nie ma reperaturek tylnich nadkoli i progów, a te elementy prawie zawsze ruda zjada. Znaczy nadkola są, ale po 700zł sztuka :D. Trza kombinować i dobierać, a progi z profila odrazu rezać.

łooo Panie, jaki grill :)

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: sob kwie 07, 2012 2:30 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 03, 2012 2:34 pm
Posty: 117
Lokalizacja: Wrocław
Zderzaki, progi i łoooołgrill i tak pójdą w kubeł.... No może w Allegro...
Fakt rudą widać, ale to nie problem - blacha, spawarka, trochę kitu i jak nowa :D

_________________
_____________________________
Suzuki GV II 1,9DDiS
Suzuki Samurai powered by MIRO4x4
Suzuki Sidekick automat 1,6 16v powered by MIRO4x4


Na górę
Post: sob kwie 07, 2012 2:31 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 03, 2012 2:34 pm
Posty: 117
Lokalizacja: Wrocław
A 2,0TD ma żeliwne mosty?

_________________
_____________________________
Suzuki GV II 1,9DDiS
Suzuki Samurai powered by MIRO4x4
Suzuki Sidekick automat 1,6 16v powered by MIRO4x4


Na górę
Post: sob kwie 07, 2012 4:38 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
W rzeczy samej jak w longu tak i w GVI :mrgreen:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Ostatnio zmieniony sob kwie 07, 2012 10:23 pm przez marirus, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: sob kwie 07, 2012 10:12 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
no niestety trzeba sie z tym liczyc ze im nowsza vitara to tym wiecej rdzy :D
ostatnio ogladalem dwie 1997 dla kolegi tylko ze PB i o dziwno wcale nie wygladały lepiej niż moja stara z 92 roku, aż sam się zdzwiłem, że nowsze auto może być tak pognite. Trzeba szukać gdzies ostatnio śmigneła mi we Wrocławiu vitka w longu z ON na Wrocławiskich numerach ale na allegro jej nie widzię.

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: ndz kwie 08, 2012 10:48 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 03, 2012 2:34 pm
Posty: 117
Lokalizacja: Wrocław
To jak zobaczysz, daj znać... Może mi spasi :?:

Ajeśli o rdzę chodzi, to z Vitkami jest jak z babami (bo Vitara też baba) im więcej błotka i napierdalania krzaczorami (w niektórych SPA możesz za dopłatą dostać borowiną) tym lepiej utrzymane... :mrgreen:

_________________
_____________________________
Suzuki GV II 1,9DDiS
Suzuki Samurai powered by MIRO4x4
Suzuki Sidekick automat 1,6 16v powered by MIRO4x4


Na górę
Post: pn kwie 09, 2012 10:00 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
75 KM w longu to musi byc sama przyjemnosc z jazdy :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: wt kwie 10, 2012 8:39 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:24 pm
Posty: 258
Lokalizacja: Gruszeczka/Wrocław
Bez przesady. Nikt nie zostawi tych marnych 75KM. Docelowo będzie ok 90KM. A że baza solidna i nieskomplikowana to i więcej można. Poza tym na wyprawie nie chodzi o szał paliwożernym V6. Wyprawówka ma być kompromisem. Vitarze daleko do prawdziwego auta wyprawowego, ale jak już to chociaż z solidnym, oszczędnym i prostym silnikiem. Ja jeśli pozostane przy Vitarze to chyba też pójdę w 1.9TD z Peugeota.

_________________
Suzuki Baleno 1.6 '97
Suzuki Liana 1.6 '04
Subaru Legacy 2.0 '99
Isuzu Trooper 3.1LTD '94
http://www.youtube.com/user/mirok80?feature=mhee


Na górę
Post: wt kwie 10, 2012 2:46 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 03, 2012 2:34 pm
Posty: 117
Lokalizacja: Wrocław
Miras, to tak ku pokrzepieniu mojej zbolałej duszy? :lol:
Poczytałem trochę w święta na temat tych silników z Mazdy - u samych źródeł... I chyba niema wyjścia, bo jest tam kilka rzeczy nie do przeskoczenia... No chyba że czytałem o jakimś innym silniku - ten z mazdy to RF-T? Chyba ze się mylę - niech mnie ktoś poprawi.

_________________
_____________________________
Suzuki GV II 1,9DDiS
Suzuki Samurai powered by MIRO4x4
Suzuki Sidekick automat 1,6 16v powered by MIRO4x4


Na górę
Post: wt kwie 10, 2012 2:48 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
A co tam chcesz przeskakiwać? Chcesz podkręcić silnik czy chodzi o jakieś słabe punkty?

Daj źródła, przyda się bo o dieslach mało jest.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Ostatnio zmieniony wt kwie 10, 2012 2:59 pm przez Niedzwiadz, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: wt kwie 10, 2012 2:56 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
slaw pisze:
75 KM w longu to musi byc sama przyjemnosc z jazdy :lol:



Bo to wiesz, jak w amerykańskim krążowniku prawie - łykasz nieśpiesznie kilometry delektując się jazdą a spod maski dobieka rasowy bulgot, znaczy klekot ;)

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: wt kwie 10, 2012 3:13 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Bobbie, ten silnik to RFT, ale o ile w Mazdzie występował on z Comprexem, o tyle w vitarze ma zwykłe turbo. Nie wiem czy w Mazdzie występował też z normalnym turbo czy tylko u nas.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: wt kwie 10, 2012 8:28 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 03, 2012 2:34 pm
Posty: 117
Lokalizacja: Wrocław
No właśnie, chłopaki...
Rozterka totalna - ani Bełgot ani Mazda po jeżdzeniu Jeepem 5,2V8 nie powali mnie dynamiką ani komfotrem... Ale z tego już się wyleczyłem!
Po pięcioletnim posiadaniu GVII z 1,9 i wszystkimi cudami techniki, powiedziałem sobie, że to ostatni diesel w moim życiu, ale.... No właśnie to ale :?: Pier...ona ekologia zmusiła wepchnęła w piękne diesle PDFy i inne gówna :twisted:

Chcę kupić Suzi, chcę diesla i to jest postanowione - howk!!!
Bez namysłu wziąłbym 1,9 z Bełgota ale ich jest mało i jakiekolwiek wybieranie/oglądanie wiąże się z wycieczkami po wchujwieilekiometrów, a każdy wie jak jest z handlarzami, u których stoi większość tych autek - "piękny, panie, bez wkładu finansowego", a Ty czujesz ten wkład ch..a w d..pie....
Dlatego alternatywnie biorę pod uwagę 2,0 z Miećki (od tych samych handlarzy) i tu chciałbym się dowiedzieć czy te motorki to relatywnie "to samo" - brak elektorniki, brak czujników które unieruchamiają autko w "najlepszym" momencie, bez pierdoły typu elektronika pompy czy czujnika położenia wału, że jak padnie to stoisz, itp.... Miećka wchodzi w grę tylko dlatego, że miałem w swoim życiu 4 Mazdy, ale wszystkie benzyny... Francowatego diesla też miałem i mam...
:?: :?: :?:
Pomóżcie, plizzzzz.
Za kasztany dziękuję - nie lubię, no chyba że z Placu Pigualle, czy jakoś tak.
pozdro all

_________________
_____________________________
Suzuki GV II 1,9DDiS
Suzuki Samurai powered by MIRO4x4
Suzuki Sidekick automat 1,6 16v powered by MIRO4x4


Na górę
Post: wt kwie 10, 2012 9:25 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Wiesz, ogólnie z dieslami w suzi jest cieńko, ja po swoją jechałem aż do Rzeszowa. Dwie które oglądałem na mazowszu to były zmęczone życiem auta za mocno wygórowane pieniądze. Też aż czułem jak mnie bez mydła chcieli... ;)

Auto MA ELEKTRONIKĘ. Ma komputer, umieszczony na tej samej wysokości co w innych vitarach. Co do awaryjności czujników to trudno mi się wypowiadać jakoś szerzej, ale w mojej się nic nie dzieje. Auto nie jest topione i ma lżej niż wiele tu na forum, ale silnik cały nierzadko ma uwalony w błocie i mycie karcherem przeżywa (dla sprawiedkiwości dodam że myję z głową, bez lania na chama po elektryce - tam delikatny prysznic). Woda była w samochodzie trzy razy, powyżej progów stałem i jedyne co to padł mi rozrusznik - nie rozebrałem i nie wyczyściłem po topieniu to wziął i zardzewiał ;). Kilka razy się zaworek od jakiegoś podciśnienia przyciął i musiałem nim pomajtać żeby odpaliła. Głowice podobno nie lubią przegrzewania.

Silnik przyjmuje biodiesla i red diesla ;). Kata mam też wyciętego - miałem wypalonego i tylko blokował wydech.

Co do awaryjności i problematyczności jak coś pieprznie z tego co Cię martwi, to nie potrafię Ci odpowiedzieć bo z nim się poprostu trzeci rok totalnie nic poważnego nie dzieje.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl