suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 9:04 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob sie 11, 2012 1:58 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 09, 2012 10:11 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Gierczyce
Dzień dobry
Jestem laikiem pośród samochodów terenowych, i zwracam się tu do Waszego grona forumowiczów o pomoc. Mianowicie znalazłem taką Vitarę: http://otomoto.pl/suzuki-grand-vitara-k ... 60206.html konsultowałem wybór ze szwagrem, leśnikiem ( posiadaczem Vitary cabrio, bodajże 93 rok 1.6 80KM) pomijając to, że odpadł mu błotnik. Stwierdził ze nie kupił by drugi raz. Natomiast mi osobiście sie juz tym fajnie jezdziło, ale jednak wolał bym, żeby miało te 4 drzwi i "coś" bagażnika, samochód ma być głownie do jazdy po asfalcie, ciągania przyczepy i ewentualnie do sadu na gruszki itp. Widziałem również taką: http://otomoto.pl/suzuki-vitara-mozliwa ... 45924.html .... doradźcie coś prosze, bo tak pisać i wklejąć linki w nieskończoność. I z góry dziekuje

_________________
Suzuki Vitara 2.0 V6 24V 97r.


Na górę
Post: sob sie 11, 2012 8:18 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998