suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
zderzak przedni GV http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13447 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | ORI [ śr gru 17, 2014 3:18 pm ] |
Tytuł: | zderzak przedni GV |
Na razie na "papierze", więc zmiany nic nie kosztują. Wszelkie rady mile widziane, ale bez kasztanienia. Płyta i mocowania do ramy z #6mm, boki z #3mm, mocowanie halogenow #1,5, Bedą uchwyty na szekle i rejestracja - tylko gdzie? Uchwyty do ramy i do nich dopiero zderzak. Moze jeszcze rura nad wyciagarką i miejsce na dalekosieżne - listwę |
Autor: | ORI [ śr gru 17, 2014 3:18 pm ] |
Tytuł: | Re: zderzak przedni GV |
jeszcze jedno |
Autor: | NuVo [ śr gru 17, 2014 3:41 pm ] |
Tytuł: | Re: zderzak przedni GV |
Tablica na skosie pod windą luba nad nią (na rurze). Po bokach chyba tablica nie wejdzie. |
Autor: | danthe [ śr gru 17, 2014 5:10 pm ] |
Tytuł: | Re: zderzak przedni GV |
Ja bym skupił się na przesunięciu zderzaka całego jak najbardziej w stronę silnika. Nawet kosztem grilla. Taki wystający bardzo ograniczy kąt natarcia. Tablica na górnej bocznej płaszczyźnie - można ją jeszcze tak zmodyfikować żeby się zmieściła tablica. Lub na dachu na bagażniku. Pod wyciągarką za duzy skos - misie nie będą zachwycone. |
Autor: | ORI [ śr gru 17, 2014 7:49 pm ] |
Tytuł: | Re: zderzak przedni GV |
Próbowaliśmy tablice pod windą na skosie - nic nie widać, nie przejdzie. Na bocznym skosie wchodzi z 10mm luzem między krawędziami jak micsubiszi ![]() Dołożymy rurę i zobaczymy, jak wyjdzie. Myślałem żeby dać pod nią dwa halogeny fi 180, jak będzie winda wtedy przekręcić nad rurę. Między windą a dolną krawędzią grila jest 45mm Można zwiększyć kat (teraz ma 45stopni) między blachą czołową, a skosem pod nią patrząc z profilu i wtedy zwiększy się kąt natarcia. Zrobiłem pomiary i dołożymy koła, lepiej będzie widać i będzie można zmierzyć. |
Autor: | BARTEK W. [ śr gru 17, 2014 7:56 pm ] |
Tytuł: | Re: zderzak przedni GV |
Na rurze będzie ok. |
Autor: | ORI [ śr gru 17, 2014 8:49 pm ] |
Tytuł: | Re: zderzak przedni GV |
Jednak najbardziej skrajnym pkt jest czoło i trzeba byłoby cofnąć wyciągarkę żeby zmienić kąt natarcia. Z drugiej strony nie będę jeździł po ścinach XLką ![]() Coś rozjechały się wymiary, jutro pomierzę dokładnie |
Autor: | ORI [ czw gru 18, 2014 7:31 am ] |
Tytuł: | Re: zderzak przedni GV |
Czy beben na byc w osi slizgu (wtedy wyciągarka jest przesunięta, wzgledem osi zderzaka i auta) czy może byc w osi względem całej windy (nie ma to wpływu na nawijanie liny?) Teraz tak mam narysowane i nie wiem czy zmieniać? |
Autor: | zax [ czw gru 18, 2014 7:51 am ] |
Tytuł: | Re: zderzak przedni GV |
ślizg ma być pod bębnem. |
Autor: | danthe [ czw gru 18, 2014 8:22 am ] |
Tytuł: | Re: zderzak przedni GV |
Pytanie było raczej o położenie bębna względem osi pojazdu. Z tego co widywałem na różnych zmotach to nie jest to konieczne ale lepiej żeby było w osi. |
Autor: | polopony [ czw gru 18, 2014 8:48 am ] |
Tytuł: | Re: zderzak przedni GV |
moze zamiast kanciaka udalo by Ci sie wykombinowac cos takiego? |
Autor: | danthe [ czw gru 18, 2014 9:05 am ] |
Tytuł: | Re: zderzak przedni GV |
O, ten jest ładnie cofnięty. Zamiast rolek dać ślizg do liny stalowej lub line syntetyczną ze ślizgiem i będzie pan zadowolony ![]() |
Autor: | zbys19 [ czw gru 18, 2014 10:38 am ] |
Tytuł: | Re: zderzak przedni GV |
no ten ładnie wkomponowany taki |
Autor: | danthe [ czw gru 18, 2014 11:16 am ] |
Tytuł: | Re: zderzak przedni GV |
Wadą jest utrudniony dostęp do wyciągarki, ale skoro to nie jest auto przeprawowe to wyciągarka raczej nie będzie 2x do roku wyjmowana do serwisu ![]() |
Autor: | ORI [ czw gru 18, 2014 12:00 pm ] |
Tytuł: | Re: zderzak przedni GV |
danthe pisze: Pytanie było raczej o położenie bębna względem osi pojazdu. Z tego co widywałem na różnych zmotach to nie jest to konieczne ale lepiej żeby było w osi. właśnie o to mi chodziło, jakos nie mogłem doszukac się reguły, bo na chłopski rozum to w osi polopony pisze: moze zamiast kanciaka udalo by Ci sie wykombinowac cos takiego? Mam gdzies stronkę zapisaną w domu w ruskach i robia podobne, mają na handel wygląd zew. kwestia gustu. Obłe auto obły zderzak troche jak czerwone buty do czerwonej torebki. ![]() Albo kupujesz gotowy albo rzeźbisz sam lub zlecasz komuś. U nas walcujemy blachy tylko do #2 i albo krokowym gieciem (i szlifować), albo zlecać dalej i koszta rosną. Zaginałem zderzak do LR i gość twierdził że sobie doklepie przy spawaniu te boczki z #3. Ciekawe ile zostało materiału po szlifowaniu tego klepanego. Ile czasu, tarcz, a na koncu czemu tak drogo ![]() Znalazłem obłe auto z kanciakiem i w takie poszedłem http://www.pirate4x4.com/forum/jeep-che ... build.html |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |