suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

zderzak przedni GV
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13447
Strona 1 z 4

Autor:  ORI [ śr gru 17, 2014 3:18 pm ]
Tytuł:  zderzak przedni GV

Na razie na "papierze", więc zmiany nic nie kosztują. Wszelkie rady mile widziane, ale bez kasztanienia.
Płyta i mocowania do ramy z #6mm, boki z #3mm, mocowanie halogenow #1,5, Bedą uchwyty na szekle i rejestracja - tylko gdzie?
Uchwyty do ramy i do nich dopiero zderzak. Moze jeszcze rura nad wyciagarką i miejsce na dalekosieżne - listwę

Autor:  ORI [ śr gru 17, 2014 3:18 pm ]
Tytuł:  Re: zderzak przedni GV

jeszcze jedno

Autor:  NuVo [ śr gru 17, 2014 3:41 pm ]
Tytuł:  Re: zderzak przedni GV

Tablica na skosie pod windą luba nad nią (na rurze).
Po bokach chyba tablica nie wejdzie.

Autor:  danthe [ śr gru 17, 2014 5:10 pm ]
Tytuł:  Re: zderzak przedni GV

Ja bym skupił się na przesunięciu zderzaka całego jak najbardziej w stronę silnika. Nawet kosztem grilla. Taki wystający bardzo ograniczy kąt natarcia.

Tablica na górnej bocznej płaszczyźnie - można ją jeszcze tak zmodyfikować żeby się zmieściła tablica. Lub na dachu na bagażniku.
Pod wyciągarką za duzy skos - misie nie będą zachwycone.

Autor:  ORI [ śr gru 17, 2014 7:49 pm ]
Tytuł:  Re: zderzak przedni GV

Próbowaliśmy tablice pod windą na skosie - nic nie widać, nie przejdzie.

Na bocznym skosie wchodzi z 10mm luzem między krawędziami jak micsubiszi :mrgreen:

Dołożymy rurę i zobaczymy, jak wyjdzie. Myślałem żeby dać pod nią dwa halogeny fi 180, jak będzie winda wtedy przekręcić nad rurę.

Między windą a dolną krawędzią grila jest 45mm

Można zwiększyć kat (teraz ma 45stopni) między blachą czołową, a skosem pod nią patrząc z profilu i wtedy zwiększy się kąt natarcia.
Zrobiłem pomiary i dołożymy koła, lepiej będzie widać i będzie można zmierzyć.

Autor:  BARTEK W. [ śr gru 17, 2014 7:56 pm ]
Tytuł:  Re: zderzak przedni GV

Na rurze będzie ok.

Autor:  ORI [ śr gru 17, 2014 8:49 pm ]
Tytuł:  Re: zderzak przedni GV

Jednak najbardziej skrajnym pkt jest czoło i trzeba byłoby cofnąć wyciągarkę żeby zmienić kąt natarcia.
Z drugiej strony nie będę jeździł po ścinach XLką :mrgreen:
Coś rozjechały się wymiary, jutro pomierzę dokładnie

Autor:  ORI [ czw gru 18, 2014 7:31 am ]
Tytuł:  Re: zderzak przedni GV

Czy beben na byc w osi slizgu (wtedy wyciągarka jest przesunięta, wzgledem osi zderzaka i auta) czy może byc w osi względem całej windy (nie ma to wpływu na nawijanie liny?) Teraz tak mam narysowane i nie wiem czy zmieniać?

Autor:  zax [ czw gru 18, 2014 7:51 am ]
Tytuł:  Re: zderzak przedni GV

ślizg ma być pod bębnem.

Autor:  danthe [ czw gru 18, 2014 8:22 am ]
Tytuł:  Re: zderzak przedni GV

Pytanie było raczej o położenie bębna względem osi pojazdu. Z tego co widywałem na różnych zmotach to nie jest to konieczne ale lepiej żeby było w osi.

Autor:  polopony [ czw gru 18, 2014 8:48 am ]
Tytuł:  Re: zderzak przedni GV

moze zamiast kanciaka udalo by Ci sie wykombinowac cos takiego?

Autor:  danthe [ czw gru 18, 2014 9:05 am ]
Tytuł:  Re: zderzak przedni GV

O, ten jest ładnie cofnięty. Zamiast rolek dać ślizg do liny stalowej lub line syntetyczną ze ślizgiem i będzie pan zadowolony :)

Autor:  zbys19 [ czw gru 18, 2014 10:38 am ]
Tytuł:  Re: zderzak przedni GV

no ten ładnie wkomponowany taki

Autor:  danthe [ czw gru 18, 2014 11:16 am ]
Tytuł:  Re: zderzak przedni GV

Wadą jest utrudniony dostęp do wyciągarki, ale skoro to nie jest auto przeprawowe to wyciągarka raczej nie będzie 2x do roku wyjmowana do serwisu :)

Autor:  ORI [ czw gru 18, 2014 12:00 pm ]
Tytuł:  Re: zderzak przedni GV

danthe pisze:
Pytanie było raczej o położenie bębna względem osi pojazdu. Z tego co widywałem na różnych zmotach to nie jest to konieczne ale lepiej żeby było w osi.


właśnie o to mi chodziło, jakos nie mogłem doszukac się reguły, bo na chłopski rozum to w osi

polopony pisze:
moze zamiast kanciaka udalo by Ci sie wykombinowac cos takiego?

Mam gdzies stronkę zapisaną w domu w ruskach i robia podobne, mają na handel
wygląd zew. kwestia gustu. Obłe auto obły zderzak troche jak czerwone buty do czerwonej torebki. :mrgreen:
Albo kupujesz gotowy albo rzeźbisz sam lub zlecasz komuś. U nas walcujemy blachy tylko do #2 i albo krokowym gieciem (i szlifować), albo zlecać dalej i koszta rosną. Zaginałem zderzak do LR i gość twierdził że sobie doklepie przy spawaniu te boczki z #3. Ciekawe ile zostało materiału po szlifowaniu tego klepanego. Ile czasu, tarcz, a na koncu czemu tak drogo :(

Znalazłem obłe auto z kanciakiem i w takie poszedłem
http://www.pirate4x4.com/forum/jeep-che ... build.html

Strona 1 z 4 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/