suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 9:25 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob maja 24, 2014 12:26 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 9:32 am
Posty: 483
Lokalizacja: Krakuff
Gdzieś w necie znalazłem taki patent na łączniki stabilizatora, bo moje się trochę wygły. Jeździłem parę dni bez stabilizatora, ale "średnio" jak polonezem na egzaminie - ukołysał się i usnął.
Końcówka drążka kierowniczego Honda CRX gen.I (pewnie akord, civic to samo) obcięta z gałki, ale coś koło 1,5cm, śruba M12x1,25. W miejscu gdzie są gumki (od końcówki drążka do łebka śruby) zeszlifowany gwint, żeby gładko chodziło w wahaczu.
Można talerzyki rozwiercić na 12 żeby lepiej trzymały gumki, niż zwykłe podkładki. Teraz testuję, muszę jakieś gumki twardsze bo te od golfa strasznie miękkie
Jakaś godzina roboty, teraz testy. Mam nadzieję że będzie solidniejsze niż seria.
Cena końcówki 27zł


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Black Cabrio 91' 1.6 8V - było
GV XL7 03' 2.7 - jest (różnica)


Na górę
Post: sob maja 24, 2014 7:23 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Ja mam od Vitary i tak juz jeżdżę od ponad trzech lat aibo i dłużej. Na zdięciach widać że ten hondowski "łączik" jest ciut dłuższu od oryginału co w terenie nie bardzo pomoże :roll:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: sob maja 24, 2014 8:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 9:32 am
Posty: 483
Lokalizacja: Krakuff
Miałem tylko godz. zamiast robić to o dupie maryny i później trzeba było się streszczać. Przytnę trochę jak znajdę twardsze gumki, wtedy zostanie już bez poprawek.

Ten u mnie pewnie był od nowości, ale się zużył.

Ja akurat nie jeżdżę w "terenie", ale czemu ludzie w Vitkach wywalają stabilizatory? bo są cięzkie? - chyba nie :roll:

_________________
Black Cabrio 91' 1.6 8V - było
GV XL7 03' 2.7 - jest (różnica)


Na górę
Post: ndz maja 25, 2014 12:16 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
ORI pisze:
ale czemu ludzie w Vitkach wywalają stabilizatory? bo są cięzkie? - chyba nie :roll:
Ponieważ stabilizator ogranicza skok zawieszenia podczas wykrzyżu :roll:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pn maja 26, 2014 9:45 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Vitara po wywaleniu staba przedniego totalnie zmieniła się w terenie. Inny samochód. A przy innych modyfikacjach zawieszenia i wielkich oponach różnica na czarnym niewielka - i tak buja jak Impala :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr mar 11, 2015 7:57 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Witam w GVI pusciły mi sruby trzymające obejmy stabilizatora,i teraz dynda sobie.Niedawno kupione łączniki już są do wymiany.Pewnie przez lipne zamocowanie obejmy.Nie mam pomysłu jak to umocowac blacha jest cienka próby gwintowania nic nie dają,myslę o zrobieniu okienka i nakrętki,albo nitonakrętki tylko czy wytrzymają


Na górę
Post: śr mar 11, 2015 8:16 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
U mnie jak się pourywały śruby przy stabie to już go z kanału nie wyjmowałem. Nie tęsknie za nim :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr mar 11, 2015 8:22 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt wrz 12, 2014 11:02 am
Posty: 142
Lokalizacja: Piastow
Miałem to samo przewierc na wylot długa śruba i po bólu

_________________
Suza Grand Vitara 2.0 HDI 2003


Na górę
Post: czw mar 12, 2015 10:39 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Buja trochę bez niego,od czasu do czasu zona lata wiec moze cos pomysle a jak mnie wk. to go wywale


Na górę
Post: czw mar 12, 2015 8:29 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 9:32 am
Posty: 483
Lokalizacja: Krakuff
Też jeździłem bez, trochę buja. Na dobinsonie mniej ale też. Wyrywało gumy łączników i gięło śruby. Wsadziłem dystansy pd obejmy i jest lepiej, ale są minusy. Drążek wyszedł niżej niż belka i musiałem porobić podgięcia w osłonie żeby się schował. Na dobinsonie i tak się nie krzyżuje, więc przy najmniej nie buja. Wiem prześwit się zmniejszył...ale jedno woleć.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Black Cabrio 91' 1.6 8V - było
GV XL7 03' 2.7 - jest (różnica)


Na górę
Post: czw mar 12, 2015 9:00 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
No przewierciłem na wylot i skręciłem tak na szybko to na czarnym inne auto.Te osłony fajne muszę i ja cos ponyslec bo byle karpa i przód stracony ,już kilka razy mi się przy moscie węzyk odłaczał,


Na górę
Post: czw mar 12, 2015 9:28 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Można tez zrobić tak
http://www.suzuki-grandvitara.info/foru ... highlight=

lub tak
Obrazek
link do strony http://www.suzuki-grandvitara.info/foru ... c&start=15

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz maja 03, 2015 7:06 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob paź 25, 2014 8:05 am
Posty: 220
Lokalizacja: Łódź
Silnik: 2.5V6
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 1998
Żeby nie było tak "PROSTO"
Jestem na wyjeździe z kolegą Adowaty (GV1), który ma dużo dalej posunięty lift w górę niż ja.
I niestety jest kolejny problem po lifcie i bardzo trudny do rozwiązania.

Domyślam się, że Ci którzy mają GV1 a o nim nie piszą to nie byli jeszcze w terenie po lifcie.

Więc u mnie jak i u kolegi Adowaty "wyrywa" na dużych wykrzyżach drążek stabilizatora bo powstają za duże przeciążenia. u mnie już dwa razy

ORI może na to znajdziesz patent bo temat trudny do ogarnięcie. Kolega Adi próbował rozwiązać ale niech on może sam podzieli się na forum doświadczeniami.

Oczywiście demontaż nie jest rozwiązaniem!!!

_________________
Vitara Long Automat 1996r. 2.0TD
Grand Vitara 1998r. 2.5 benzyna (ogień pod nogą)


Na górę
Post: ndz maja 03, 2015 7:57 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 07, 2014 8:22 am
Posty: 72
Lokalizacja: krk
Ja zdemontowałem, i właściwości jezdne na czarnym wcale się drastycznie nie pogorszyły. Nie ma wiele pracy, a można sobie samemu sprawdzić.

_________________
GV1 '01 2.5 V6 Automat


Na górę
Post: ndz maja 03, 2015 12:23 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob paź 25, 2014 8:05 am
Posty: 220
Lokalizacja: Łódź
Silnik: 2.5V6
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 1998
Dlatego tamat dla Oriego, jak rozwiąże problem to będzie kilku chętnych.

W sumie kto pierwszy go rozwiąże to kilka sprzeda

_________________
Vitara Long Automat 1996r. 2.0TD
Grand Vitara 1998r. 2.5 benzyna (ogień pod nogą)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl