suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

GV I tylne sprężyny
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=15370
Strona 1 z 2

Autor:  eemeryt [ pn gru 14, 2015 8:42 pm ]
Tytuł:  GV I tylne sprężyny

Moje pytanie do bardziej oblatanych.
Założyłem z tyłu podkładki 5 cm pod oryginalne sprężyny, dołożyłem hak, LPG i cenzura siadła. Zastanawiam się czy kupić nowe springi do GV I rozmiar oryginalny i zachować podkładki, czy jak już kupuję to może lepiej kupić od felicji lub focusa i wywalić podkładki.

Moje pytanie która wersja lepsza i chcę uniknąć cięcia nowych sprężyn, biorąc pod uwagę że springi od felicji focusa są dłuższe to jak wsadzę to utrzymam +5 cm liftu czy wyjdzie więcej centymetrów w +
Ktos przerabiał temat.
Która sprężyna lepsza felicja czy focus.
Ostatecznie mogę wyjąć stare i dać do rozciągnięcia ( jednak za duży kłopot z wożeniem i byciem bez auta)

Autor:  polopony [ wt gru 15, 2015 9:12 am ]
Tytuł:  Re: GV I tylne sprężyny

u mnie śmiga honda i jest git, nie cięta + dłuższe amory, przy mocnym obciążeniu może dobić , ale generalnie jestem zadowolony.

Autor:  marirus [ wt gru 15, 2015 10:33 am ]
Tytuł:  Re: GV I tylne sprężyny

Zapewne masz na myśli CR-V czy się mylę i napisz jeszcze który rocznik. A amorki od czego?

Autor:  eemeryt [ wt gru 15, 2015 11:02 am ]
Tytuł:  Re: GV I tylne sprężyny

Napisz konkretnie jaka honda diesel czy benzyna i ile masz liftu na tych springach. Sprężyny od CRV przednie czy tylne założyłeś?

Autor:  polopony [ wt gru 15, 2015 1:38 pm ]
Tytuł:  Re: GV I tylne sprężyny

HONDA CR-V I TYŁ + amor dobinsona
ile liftu? - caly czas za moło :lol:
ale odpowietrzenie mostu trza było przedłużyć, przewód hamulcowy na styk

Autor:  polopony [ wt gru 15, 2015 1:58 pm ]
Tytuł:  Re: GV I tylne sprężyny

tu masz jeszcze dla porównania
- z lewej gumowe podkładki + metalowe
- z prawej honda

przy kapciu 225/75/16

Autor:  kipulo [ wt gru 15, 2015 2:20 pm ]
Tytuł:  Re: GV I tylne sprężyny

CRV I szła tylko w benzynie.Ja załozyłem podkład 5cm i orginalne spręzyny i przód stał wyżej.Kupiłem orginały nowe i podniosło się wyzej niż przód.Chętnie szarpnołbym budę na polibuszach ale może w przyszłosci.Wolę zostac przy orginalnych springach

Autor:  eemeryt [ wt sty 05, 2016 10:30 pm ]
Tytuł:  Re: GV I tylne sprężyny

Założyłem oryginalne Monroe i cenzura poszła do góry

Autor:  Niedzwiadz [ wt sty 05, 2016 10:38 pm ]
Tytuł:  Re: GV I tylne sprężyny

Niebieskie acordy, chyba przednie ładnie mi Vitare liftowały. Stary lift z amorami Lublina. Twardo było.
W czeluściach foruma sa opisy tych patentów :)

Autor:  wojtmacz [ czw sty 07, 2016 9:24 pm ]
Tytuł:  Re: GV I tylne sprężyny

ruskie tez wkładaja na tył od hondy CR-V RD1

https://www.drive2.ru/l/3848143/

Autor:  ORI [ czw sty 07, 2016 10:00 pm ]
Tytuł:  Re: GV I tylne sprężyny

wojtmacz pisze:
ruskie tez wkładaja na tył od hondy CR-V RD1

https://www.drive2.ru/l/3848143/


Panhard regulowany, a na przód "średnie" te dystanse

Autor:  lutu [ czw sty 14, 2016 10:16 am ]
Tytuł:  Re: GV I tylne sprężyny

hmmmm a wcześniej miał springi dobinsona na przód i tył od XL-7 40-45mm. Ciekawe czy nie za twardo

Autor:  czaya [ sob sty 16, 2016 11:55 am ]
Tytuł:  Re: GV I tylne sprężyny

ja tak mam.
http://suzukowcy.pl/suzuki-grand-vitara ... yka4x4-pl/
w dwie osoby i na pusto dość twardo ale auto zapakowane na kilkudniowy wypad jedzie super.

Autor:  lutu [ wt sty 19, 2016 8:53 am ]
Tytuł:  Re: GV I tylne sprężyny

wiem ale z tego co pisałeś to masz te springi dobinsona od xl7 co nie dają w xl7 liftu no chyba, że coś pomieszałem

Autor:  czaya [ wt sty 19, 2016 1:35 pm ]
Tytuł:  Re: GV I tylne sprężyny

Sprawdziłem w zamówieniu.
Mam C57-039 - czyli XL7 z liftem 40mm.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/