suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

czylift xl7 2wd jest tanszy?
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=15402
Strona 1 z 1

Autor:  Kierowca Bombowca [ ndz sty 03, 2016 12:29 am ]
Tytuł:  czylift xl7 2wd jest tanszy?

jak w temacie, mam 2wd,chce lift, ma byc miekko na asfalcie ale i stabilnie, jest szansa i czy warto?

Autor:  marirus [ ndz sty 03, 2016 12:40 am ]
Tytuł:  Re: czylift xl7 2wd jest tanszy?

Znacz się jak 2WD? Masz tylnonapędowego amerykańca?
Warto, nie warto. Kto to wie :mrgreen: Najtaniej to na podkładkach + dystansy amorów i w twoim przypadku zdało by się obniżenie podpory wału tylnego napędowego.

Autor:  Kierowca Bombowca [ ndz sty 03, 2016 12:58 am ]
Tytuł:  Re: czylift xl7 2wd jest tanszy?

nie chce najtaniej,chce wiedziec czemu mozebyc taniej.. czy z zestawu dla 4wd czegos nie wykozystam, czegos nie trzeba zakladac?

Autor:  marirus [ ndz sty 03, 2016 8:09 am ]
Tytuł:  Re: czylift xl7 2wd jest tanszy?

No a ile chcesz wyliftować auto? Im wyżej tym drożej bo gratów więcej jest.

Autor:  Kierowca Bombowca [ ndz sty 03, 2016 10:28 am ]
Tytuł:  Re: czylift xl7 2wd jest tanszy?

10 cm

Autor:  marirus [ ndz sty 03, 2016 10:58 am ]
Tytuł:  Re: czylift xl7 2wd jest tanszy?

To na zawiasie z seryjnymi wahaczami raczej więcej jak 3" nie wyciągniesz. Bez bodyliftu się nie obejdzie.

Autor:  sewmustaf [ sob kwie 02, 2016 4:13 pm ]
Tytuł:  Re: czylift xl7 2wd jest tanszy?

tańszy czy droższy ale napewno bezsensowny!!! po co podnosić jak i tak na samym tyle to po trawie ryzyko bo nie ruszysz.

Autor:  Bezimienny [ śr kwie 20, 2016 10:31 am ]
Tytuł:  Re: czylift xl7 2wd jest tanszy?

Na logike względem 4WD a 2WD jedyne czego nie potrzeba to obniżenie przedniego mostu:

musisz mieć:
1. dłuższe amortyzatory przednie lub przedłużki do seryjnych
2. dłuższe amortyzatory tylne lub przedłużki do seryjnych (dystanse dolne lub profil na górze aby zdystansować)
3. śruby regulacji pochylenia koła przedniego w zwrotnicy choć przy lifcie powyżej 2" i tak na niewiele sie to zdaje z tego co widze bo tatra i tak zostaje i trzeba rozwiercać otwory w mocowaniu amortyzatora lub problem rozwiązało by zamontowanie dłuższych wahaczy (dystans "ala" vitara z przesunięciem w GV nie ma racji bytu)
4. dłuższe wahacze przednie bo przy lifcie koła schodzą sie do środka
5. obniżenie podpory wału tylnego
6. sprężyny/podkładki (XL7 to "krowa" więc sprężyny też raczej mocniej siądą)
7. dystans drążka panharda tył
8. dystans wału tylnego bo sie rozciągnie przy lifcie
9. przy lifcie ok 10cm to już trzeba by pomyśleć nawet nad wachaczami tylnymi bo tylne koło będzie dziwnie wyglądać i będzie sporo przesunięte do przodu

Ogólnie kolega ORI liftował XL7 i napewno by coś doradził tym bardziej że zapewne pomógł by ze zdobyciem paru części o ile jeszcze się tym zajmuje :)

Suma sumarum przy lifcie GV XL7 2WD nie ma potrzeby jedynie opuszczania przedniego mostu, wszysto inne tak samo trzeba zrobić.

P.S GV z napędem 2WD ?? przeca co zbrodnia i osoba która to wymyśliła powinna zostać zaprzegnięta do przeciągnięcia takiego wykastrowanego auta przez jakieś porządne błoto :twisted:

Autor:  Kierowca Bombowca [ czw cze 02, 2016 5:41 pm ]
Tytuł:  Re: czylift xl7 2wd jest tanszy?

dzieki wiekie za odpowiedz...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/