suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 10:51 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr maja 04, 2016 3:52 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 19, 2012 6:38 pm
Posty: 115
Lokalizacja: Głogów Małopolski
Jest do kupienia grand vitara 2.5 v6 plus lpg z 2001 roku. Auto kupił mój dyrektor w robocie za 11.500 zrobił serwis za 1500 zł opłacone ubezpieczenie na rok. Auto miało być dla jego córki lecz ona nie bardzo chce tym jeździć. Dyrektor też nie bardzo chce to sprzedać bo dopiero to kupił i ogolnie ze auto jest igła. Pytanie do was czy w ogóle pchać się w 2.5 v6 czy np te silniki są do dupy i ewentualnie na co zwracać uwagę przy zakupie i ogledzinach. Auto w tym momencie do wyrwania za 12.500

_________________
Vitarka 1,6 8v 1990 troszkę wyżej i wolniej co by się lepiej w terenie jeździło ;)


Na górę
Post: śr maja 04, 2016 5:12 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Jak igła i masz ochotę to nawet bym się nie zastanawiał, tylko czy faktycznie igła? Silniki złej opinii nie mają a moc jest

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: śr maja 04, 2016 5:53 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 19, 2012 6:38 pm
Posty: 115
Lokalizacja: Głogów Małopolski
Na co najbardziej zwracać uwagę jak będę ją oglądał.?

_________________
Vitarka 1,6 8v 1990 troszkę wyżej i wolniej co by się lepiej w terenie jeździło ;)


Na górę
Post: śr maja 04, 2016 6:22 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 23, 2015 8:31 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Warszawa Prawie Raszyn
Silnik: 5.9
Model: ZJ
Rok prod.: 1998
Cena dobra jak za ten rocznik. Zwróć uwagę czy rozrząd bardzo nie halasuje. A tak to standardowa procedura napędy, ruda, zobacz czy nie telepie kiera przy szybszej jeździe, czy motor się nie poci. W jakim stanie opony. Wszystko co odbiega od igły o której słyszałeś jest podstawą do negocjacji:)

_________________
Pieniądze na koncie nie cieszą
Blog o moim Fiaciorze
Grupa o GVI na FB


Na górę
Post: czw maja 05, 2016 9:41 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 19, 2012 6:38 pm
Posty: 115
Lokalizacja: Głogów Małopolski
Witam ponownie, prawdopodobnie jeżeli nic się nie zmieni zakupie tą vitarke. To będzie moja czwarta suzuka, pewnie przez chwilę będę miał dwie ale stara vitara pójdzie na sprzedaż, niestety mam problem z kręgosłupem i muszę unikać już takiej jazdy po wertepach. W grand vitarce planuję podnieść budę o 5 cm, z tego co wyczytałem to potrzebuję dystans na drążek kierowniczy reszta jak w starszej wersji ? I do tego jakiś 5 cm lifcik zawiechy tzn. podkładki pod sprężyny, przód obrócone mocowanie amorka, tył albo dłuższy amorek albo dystans z ceownika. Mam nadzieje że wtedy jakieś większe koła da się założyć np. 235/75/15 czy 225/75/16 to już w zależności jakie będą felgi. Ogólnie ta grand vitara nie będzie już traktowana jako auto do katowania w terenie lift i koła bardziej dla lansu żeby się ładnie prezentowała.

_________________
Vitarka 1,6 8v 1990 troszkę wyżej i wolniej co by się lepiej w terenie jeździło ;)


Na górę
Post: czw maja 05, 2016 12:52 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt lut 19, 2010 1:58 pm
Posty: 544
Lokalizacja: Gdańsk
Panie, to nie vitara, to jest grand vitara, a jak grand to tak latwo nie będzie ze sobie np. mocowanie amora odwrocisz

_________________
Rower


Na górę
Post: czw maja 05, 2016 3:25 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 19, 2012 6:38 pm
Posty: 115
Lokalizacja: Głogów Małopolski
Ogólnie chce zrobić po taniości lift budy i zawieszenia tak żeby wyszło około 10 cm. To tak dużo motania ? U kuzyna w vitarce w parę godzin zrobiliśmy takiego lifta, koszt 350 zł bo amory miał padniete z tyłu

_________________
Vitarka 1,6 8v 1990 troszkę wyżej i wolniej co by się lepiej w terenie jeździło ;)


Na górę
Post: czw maja 05, 2016 4:25 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 23, 2015 8:31 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Warszawa Prawie Raszyn
Silnik: 5.9
Model: ZJ
Rok prod.: 1998
jak za 300 zrobisz lift GV 10cm to się kolejka chętnych ustawi :D

_________________
Pieniądze na koncie nie cieszą
Blog o moim Fiaciorze
Grupa o GVI na FB


Na górę
Post: pn maja 09, 2016 2:47 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob paź 25, 2014 8:05 am
Posty: 220
Lokalizacja: Łódź
Silnik: 2.5V6
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 1998
Żeby zrobić 9 cm liftu to podkładki 5 cm+ i wymiana opon (+4 cm). U mnie tak wyszło tylko to nie kosztuje 300 zł. Pożniej przedłużenie amorków przód i tył + panhard. Więc spoko wychodzi 3000 zł

_________________
Vitara Long Automat 1996r. 2.0TD
Grand Vitara 1998r. 2.5 benzyna (ogień pod nogą)


Na górę
Post: sob paź 22, 2016 12:49 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 19, 2012 6:38 pm
Posty: 115
Lokalizacja: Głogów Małopolski
Witam, z tamtej grand vitary nic nie wyszło. Kupiłem Jeepa Liberty 3,7 B+G, lecz nie jestem jakoś z niego zadowolony, pewnie przez to że właśnie stoi u mechanika po raz trzeci. Mam zamiar się go pozbyć i kupić grand vitarę. I teraz pytanie do wszystkich użytkowników lub znajomych użytkowników : jaki silnik ? jak diesel to jaki ? jak benzyna to jaka ? Będę celował w rocznik 2004-2005. Jeżeli chodzi o benzynę to taką pod gaz, ale szczerze nie wiem czy nie wolałbym jednak diesla.

_________________
Vitarka 1,6 8v 1990 troszkę wyżej i wolniej co by się lepiej w terenie jeździło ;)


Na górę
Post: sob paź 22, 2016 3:09 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Wybór dupy nie urywa z racji tego że masz do wyboru dwie benzyny tj j20a 2.0 r4 16v i h25 2.5 v6 a diesel tylko jeden w tych rocznikach czyli hdi 2.0 16v turbodiesel z intercoolerem.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: sob paź 22, 2016 9:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 19, 2012 6:38 pm
Posty: 115
Lokalizacja: Głogów Małopolski
No a te silniki hdi są jakieś ogarniete ? Czy lepiej się w to nie pchać?

_________________
Vitarka 1,6 8v 1990 troszkę wyżej i wolniej co by się lepiej w terenie jeździło ;)


Na górę
Post: sob paź 22, 2016 11:06 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Sumiennie nie wiem :| Gdzieś tam w czeluściach sieci ludzie pisali że z elektryką silnika jest coś nie tak, ale ile ludzi tyle opinii. Może popytaj na "innych" forach suzukowych, a może ktoś z forumowiczów taką posiada i się wypowie jak jest w realu.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz paź 23, 2016 12:21 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 14, 2015 10:40 am
Posty: 208
Lokalizacja: Kraków/Oslo
Silnik: 2,0 HDI(RHR)
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2002
borsuq pisze:
No a te silniki hdi są jakieś ogarniete ? Czy lepiej się w to nie pchać?

Bez ogródek powiem że te silniki 2,0 HDI to jedne z najbardziej niezawodnych diesli z tamtych czasów. Powstałe na bazie XUD są do dzisiaj niezawodne a co ważniejsze naprawde dynamiczne.

_________________
Jest wojna są straty.
Bordo Granda +4"


Na górę
Post: pn paź 24, 2016 7:53 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw mar 17, 2016 8:37 am
Posty: 20
Lokalizacja: siedlce
Silnik: 2,0 hdi
Model: grand vitara
Rok prod.: 2002
U mnie 2,0 hdi zrobił już około 100 000 km, ogólny przebieg 237 000 km, jak nie był kręcony. Motor lubi pocić się, szczególnie w okolicach symeringu między skrzynią a silnikiem, ale oleju nie ubywa, plam nie zostawia, w garażu sucho. Przy kolejnej wymianie sprzęgła bedzie nowa uszczelka i po temacie. . Mechanik mówił mi, że ten typ tak ma. Poza tym dwa razy przez 7 lat padł czyjnik pedału gazu, koszty wymiany duperelne. Generalnie zero większych problemów, na standardowych oponach zużycie paliwa w trasie 6,5 - 7 l. na 100. Ogólnie polecam, jeden z fajniejszych ropniaków w tym segmencie rynku, a poza tym benzyniak nie ma wlotu powietrza na masce, więc prezencja w hdi też na korzyść

_________________
GV I 2,5" + goodyear wrangler mtr 235/70 r 16, hyundai terracan 1,5 " + 245/75 r 16 AT, Honda Transalp


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl