suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

[GV1] Lift Lovells 2" - mało - podkładki?
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=16701
Strona 2 z 2

Autor:  Bezimienny [ czw wrz 22, 2016 8:10 am ]
Tytuł:  Re: [GV1] Lift Lovells 2" - mało - podkładki?

Wszystko co napisałes jest prawidłowo, podkładka 30mm z przodu daje lift ok 50mm. Co do elementów potrzebnych do liftu to też masz pełną racje, te wszystkie elementy potrzebne jeśli lift ma być bez zbędnych zgrzytów, dorzuć do tego jeszcze łączniki stabilizatora bo pewno wywali gumy po lifcie, do tego końcówki drązków kierowniczych na lifcie tez dostają po tyłku, ale to zależy w jakim są stanie obecnie.

Autor:  radzik071 [ czw wrz 22, 2016 8:18 am ]
Tytuł:  Re: [GV1] Lift Lovells 2" - mało - podkładki?

gross pisze:
...
A po drugie: czy ktoś może kuma czemu Deuter oferuje podkładki 30/50mm oraz 50/50mm? Czemu nie ma 30/30mm? ...


Jak wyżej:
radzik071 pisze:
Dając podkładki sprężyn wyjmuję się oryginalne 5mm gumy więc zawsze tyle trzeba odjąć.
z tyłu podkładki 30mm dadzą 25mm liftu
z przodu podkładki 30mm dadzą jakieś 40mm liftu


gross pisze:
...
- (to mi się przypomniało) kupić specjalne śruby do przednich amortyzatorów żeby zniwelować tatrę - jak mniemam, przy takim lifcie ten efekt powinien być ledwo lub w ogóle nie zauważalny, ale gdybym chciał się go w pełni pozbyć należałoby zmienić wahacze na dłuższe?


Przy Lifcie 3" bo w taki celujesz, antytatra musi być większa niż w Vitarze z liftem 4" bo w GV są krótsze wahacze...
śruby mimośrodowe mogą nie pomóc

Autor:  gross [ czw wrz 22, 2016 12:25 pm ]
Tytuł:  Re: [GV1] Lift Lovells 2" - mało - podkładki?

radzik071 pisze:
Przy Lifcie 3" bo w taki celujesz, antytatra musi być większa niż w Vitarze z liftem 4" bo w GV są krótsze wahacze...
śruby mimośrodowe mogą nie pomóc


Czyli co - tylko dłuższe wahacze mnie tutaj poratują?

Bezimienny pisze:
Wszystko co napisałes jest prawidłowo, podkładka 30mm z przodu daje lift ok 50mm. Co do elementów potrzebnych do liftu to też masz pełną racje, te wszystkie elementy potrzebne jeśli lift ma być bez zbędnych zgrzytów, dorzuć do tego jeszcze łączniki stabilizatora bo pewno wywali gumy po lifcie, do tego końcówki drązków kierowniczych na lifcie tez dostają po tyłku, ale to zależy w jakim są stanie obecnie.


Te łączniki stabilizatora to masz na myśli żę gumy zmienić na poliuretany?

I odnośnie końcówek drążków kierowniczych tak samo?

Autor:  gross [ czw wrz 22, 2016 12:31 pm ]
Tytuł:  Re: [GV1] Lift Lovells 2" - mało - podkładki?

A inna koncepcja, obecne gumy Cooper AT3 225/70/16 obcierają mi naprawdę minimalnie przy pełnym skręcie w lewo, czy nie prościej byłoby po prostu kupić dystanse i większe kapciory typu 245/75/16?

Fakt faktem auto podniesie sie o 1,5-2cm a nie 3 czy 4, ale o wiele mniej kłopotów - dobrze kumam?

Autor:  marirus [ czw wrz 22, 2016 3:34 pm ]
Tytuł:  Re: [GV1] Lift Lovells 2" - mało - podkładki?

Można i w ten sposób z tym że przy dwóch calach liftu i dynksach np 30 mm w nadkolach będzie ciasno i dojdzie cięcie nadkoli z przodu na bank a i z tyłu pewnie też trzeba będzie "małe co nie co" powycinać. Może zamiast większego liftu zrób bodylift i wtedy 245/75 zapoda, i wycinania będzie mniej.

Autor:  gross [ pt wrz 23, 2016 6:44 am ]
Tytuł:  Re: [GV1] Lift Lovells 2" - mało - podkładki?

Z przodu moim zdaniem problem nie będzie istniał:

https://9.allegroimg.com/original/01bd07/80e761cb4b4dac62baa07fe94c49

z tyłu też mam mniej niż normalnie plastików, a nie jestem jakoś do nich bardzo przywiązany w razie potrzeby ;)

https://8.allegroimg.com/original/012cd9/a18927544066bb722d43299d84f8

Ogólnie taka koncepcja chyba wydaje się mieć więcej sensu niż kombinowanie z zawiasem, bo to auto konstrukcyjnie postawi mi pod tym kątem wiele przeszkód, a szkoda mi zepsuć np. sprężyn Lovellsa podkładkami...

Odnośnie 245/75/16 to jak przyjdą dystanse + lać szerszy to mi chyba nie wejdzie w nadkole, a nie chcę robić poszerzeń bo tak wygląda zajebiście i nie chlapie mi do auta w syfie :)
Myślałem o 225/75/16 lub 205/80/16 (tak, wiem, różnica niewielka, ale przy okazji zmieniłbym na trochę bardziej agresywne AT, np. Cooper Discoverer ST (Teraz mam AT3))

Autor:  marirus [ pt wrz 23, 2016 7:48 am ]
Tytuł:  Re: [GV1] Lift Lovells 2" - mało - podkładki?

Z przodu miałem na myśli plastiki od strony drzwi, zderzak to pikuś a u ciebie to w ogóle bez problemu jest. U mnie np jest około 5cm liftu i przy felgach et-12 mija plastiki przed drzwiami na styk, opona 235/70R16 +/- 73cm średnicy.

Autor:  gross [ wt paź 11, 2016 11:03 am ]
Tytuł:  Re: [GV1] Lift Lovells 2" - mało - podkładki?

Dziękuję wszystkim za wypowiedzi.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/