suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 4:26 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw mar 08, 2018 2:18 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 15, 2015 1:37 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2004
Witam,

Zrobiłem w mojej GV I - lift zawieszenia o 2 cale na podkładkach sprężyn i dystansach do amorów , dałem sruby mimośrodowe - geometria ładnie się ustawiła . Przy okazji wymieniłem tylne sprężyny na na nowe Billsteina - stare okazały sie potrzaskane. Zamieniłem również łączniki stabilizatorów na dłuższe.
Auto mi poszło aż o 7,5cm . Siadło na szczęscie około 1cm po miesiącu. Teraz walnął mi wahacz, dodatkowo popękały gumowe osłony półosi (tylko te od strony uszkodzonego wahacza -str pasażera).
Aż się boję co będzie dalej... Zastanawiam sie czy nie ma za duzych kątów i przeguby z półosiami będą dostawały.
Czy może warto jednak opuścić przedni most? GV jeździ super , na twardym i w terenie , jednak cały czas mam obawy że znowu coś poleci po lifcie.
Co radzicie?


Na górę
Post: czw mar 08, 2018 9:14 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 02, 2014 7:48 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: J18A
Model: JLX
Rok prod.: 1992
Opuścić most :lol:


Na górę
Post: pt mar 09, 2018 9:50 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 15, 2015 1:37 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2004
Dzięki, a mam pytanka:
1. czy przy opcji pochylenia mostu o te 25mm na tyle zmniejszą mi się kąty pochylenia półosi i tp. że to powinno wystarczyć do bezawaryjnego śmigania?
2. Czy są jakiekolwiek negatywne konsekwencje pochylenia przedniego mostu?
Nie liczyłem na zabawę z mostem przy tak małym lifcie, może miałem w za dobrym stanie przednie sprężyny.


Na górę
Post: pt mar 09, 2018 5:32 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 17, 2014 2:37 pm
Posty: 48
Lokalizacja: Łódź
Silnik: 2.7 V6
Model: Grand Vitara XL7
Rok prod.: 2004
Nie wiem czy dobrze kombinuje, ale przy 7.5 cm to chyba dałeś 5 cm podkładki na przodzie?

_________________
Miła być Vitara w longu jest GV XL7 :)


Na górę
Post: pt mar 09, 2018 6:12 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 15, 2015 1:37 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2004
Wlasnie dalem duzo mniejsze, 3,5.przod, 4,5 tyl. A poszlo na bank 7.5cm. Tetaz siadl ma 6.5 , ale to iak sporo.


Na górę
Post: pt mar 09, 2018 9:18 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
a wyjąłeś stare gumowe gniazda sprężyn ? :)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt mar 09, 2018 9:59 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 15, 2015 1:37 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2004
Tak, wyjalem, to co wyjalem zalaczam foto.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: wt mar 27, 2018 5:47 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 14, 2015 10:40 am
Posty: 208
Lokalizacja: Kraków/Oslo
Silnik: 2,0 HDI(RHR)
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2002
Cześć, mysle ze nie masz co panikować, często tak jest że po lifcie dzieją się takie rzeczy. Jak masz klapniety zawias i zaczniesz w niego ingerować, to lift wychodzi teoretycznie większy. Most zawsze warto obniżyć, mieszki pękają jak są stare i zmienisz im kąty. Co się stało z wahaczem?

Wysłane z mojego HTC Desire 10 lifestyle przy użyciu Tapatalka

_________________
Jest wojna są straty.
Bordo Granda +4"


Na górę
Post: wt mar 27, 2018 11:53 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 15, 2015 1:37 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2004
bartekbp01 pisze:
Cześć, mysle ze nie masz co panikować, często tak jest że po lifcie dzieją się takie rzeczy. Jak masz klapniety zawias i zaczniesz w niego ingerować, to lift wychodzi teoretycznie większy. Most zawsze warto obniżyć, mieszki pękają jak są stare i zmienisz im kąty. Co się stało z wahaczem?

Dzięki, w sumie od napisania tego posta trochę minęło i sporo jeździłem , dalej faktycznie nic się nie dzieje. A most tak czy siak planuje obniżyć.
Co do wahacza , załączam fote (to nie mój uszkodzony wahacz oczywiście) - zaznaczyłem co padło. Były takie luzy że ledwo się trzymało , cudem nie doszło do większej tragedii - a uszkodzenie wahacza wyszło przy okazji jak właśnie wymieniałem mieszki na półosiach bo popękały.
Nie wiem co do wahacza, może to przypadek i nie miało nic wspólnego z liftem, co sądzisz?
Choć logika nakazuje myśleć że lift przyśpieszył zgon wahacza....


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: wt mar 27, 2018 9:38 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 21, 2010 6:48 pm
Posty: 53
Lokalizacja: lubuskie
Silnik: J20A 2,0 16V
Model: GV przekładka z angl
Rok prod.: 2002
Cześć
U mnie te przeguby na wachaczach poszły z obu stron prawie jednocześnie, a nie była tuningowana.
Po przejechaniu odpowiedniej ilości km i ciężkiego terenu gumy parcieją. Wystarczy mała dziurka, trochę kurzu, wody i przegub leci.
Napisz w jakim stanie była osłona przegubu. Trzeba spróbować najprostszego rozwiązania.
Pozdr.

_________________
To jest czwarta.
GV I 2002r. 5d. 2.0 benz. LPG
Ciężko pracuje.


Na górę
Post: śr mar 28, 2018 12:29 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 15, 2015 1:37 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2004
razec11 pisze:
Cześć
U mnie te przeguby na wachaczach poszły z obu stron prawie jednocześnie, a nie była tuningowana.
Po przejechaniu odpowiedniej ilości km i ciężkiego terenu gumy parcieją. Wystarczy mała dziurka, trochę kurzu, wody i przegub leci.
Napisz w jakim stanie była osłona przegubu. Trzeba spróbować najprostszego rozwiązania.
Pozdr.


Zilustruje zdjęciem stan osłony , widać jak olej leci :


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: śr mar 28, 2018 8:28 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Znaczy się smar :wink:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: czw mar 29, 2018 8:56 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 15, 2015 1:37 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2004
Smar ;-) leciało też z osłony przegubu wewnętrznego - też wymieniłem. Jak na razie po drugiej stronie sucho :-) Ale może też wymienię zapobiegawczo po zimie ;-)


Na górę
Post: wt maja 01, 2018 11:00 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 11, 2017 10:21 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Radom
Model: GVI
Rok prod.: 2005
robertvitara pisze:
Smar ;-) leciało też z osłony przegubu wewnętrznego - też wymieniłem. Jak na razie po drugiej stronie sucho :-) Ale może też wymienię zapobiegawczo po zimie ;-)

Robert dużo pracy przy wymianie osłon gumowych wewn. i zewn. ?
Pytam bo niebawem i mnie to czeka :)


Na górę
Post: wt maja 01, 2018 1:27 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 15, 2015 1:37 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2004
kwiatek.pl pisze:
robertvitara pisze:
Smar ;-) leciało też z osłony przegubu wewnętrznego - też wymieniłem. Jak na razie po drugiej stronie sucho :-) Ale może też wymienię zapobiegawczo po zimie ;-)

Robert dużo pracy przy wymianie osłon gumowych wewn. i zewn. ?
Pytam bo niebawem i mnie to czeka :)


Nie jest to strasznie skomplikowane, cena u mechanika za robocizne 2 gum na jedna strone to okolo 100-150, a jak wymienisz przy okazji przy drugim kole to napewno bedzie proporcjonalnie taniej, no oczywiscie mam na mysli normalnego mechanika a nie ASO ;) gumy kupilem przez allegro za obie nowe okolo 40 z wysylka
. Ja chcesz moge podac namiary na dobry i tani sklep internetowy, jak czegos nie maja to sciagaja w dni, wszystko od zawieszenia i tp. Maja.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl