Witam,
po tym jak padła mi membrana w mojej GV planuję szereg inwestycji:
-lift 2'- podkładki na sprężynach i do amortyzatorów i nowe sprężyny wraz z amortyzatorami, oraz śruby do regulacji pochylenia kół. Czy znacie oprócz zestawu Radzika coś lepszego? Ten zestaw jest świetny, jednak nie chciałbym aż tyle inwestować w samochód
- przedni most. Nie wiem czy iść w stal, czy wrzucać mocniejsze półosie. Na pewno wolałbym przeróbkę wnętrza i wrzucenie wzmocnionych sprzęgieł manualnych AVM do przednich kół. Jak wygląda przeróbka mostu? Czy aluminiowy most wytrzyma 225 70 16 AT w terenie? Nie zamierzam mocno szaleć w terenie, auto to głównie do wygodnej jazdy do miastu i żeby oko cieszyło, jednak chciałbym czasem gdzieś wyskoczyć.
Czy oprócz ww. wypadałoby coś jeszcze zrobić?