suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 20, 2024 1:34 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: czw lis 04, 2010 11:10 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Nordini pisze:
... Tydzień po skończeniu budowy 9.10.2010 Sobolewiada zweryfikowała jeszcze słabe punkty tego autka...


To napisz nam jak na spowiedzi: Co klękło :?: :mrgreen:

BTW GVI to naprawde fajne auto do budowania turystyczno-wyczynowego autka. Myślę że poszedłeś właściwą drogą (5,125 +LR tył).

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: pt lis 12, 2010 2:21 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 11, 2009 2:52 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Piaseczno Warszawa
hehe no aluminiowa obudowa przedniego mostu i łożysko w kole..

teraz już mam stalową, więc półosie będą najsłabszym punktem :)

_________________
Ryzyko Uszczęśliwia

GV 3d 2.0i '00 cabrio - lift3" body1,5" MT31" snork lock-right 2x escape zderzaki-progi-orurowanie..

http://www.youtube.com/watch?v=1e2kiJQvfoo

viewtopic.php?f=22&t=4005


Na górę
Post: ndz lis 14, 2010 8:34 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1544
Lokalizacja: Kraków/Piła
Nordini pisze:
...teraz już mam stalową, więc półosie będą najsłabszym punktem :)


też tak myślałem :mrgreen:

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: śr lis 17, 2010 10:03 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 8:06 pm
Posty: 22
Piękne auto i trochę mi nadzieja wróciła, że jednak się da wbrew wielu komentarzom typu - kup se Patrola.

_________________
Był Jimny 1.3 Cabrio. Jest GV I 2.0. Pozdrawiam :)
http://www.klubsuzuki.pl/


Na górę
Post: wt sty 04, 2011 5:37 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
A jakie dokładnie jest et felg i jakiej grubości są dystanse?


Na górę
Post: wt sty 11, 2011 4:31 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: wt sty 11, 2011 4:08 pm
Posty: 2
Lokalizacja: Szczekociny
Nordini pisze:


Zostały założone dystanse 5cm, a pod sprężyny doszły jeszcze podkładki 2cm przód i 6cm tył



Witam super GV :D i mam jedno pytanie

jako że niedawno kupiłem GV a pracuje w lesie mam zamiar podnieść troche moją GV.
Na razie brak kasy na kompletną zawieche, podkładki pod sprężyny muszą wystarczyć.
I tu jest moje pytanie podkładki kupywałeś czy sam robiłeś??
Jeżeli sam robiłeś to jakie są wymiary takich podkładek, chodzi mi o średnice zewnętrzną i wewnętrzną otworu.

Z góry dzięki :)

jeszcze raz gratulacje z posiadanie takiej pięknej GV

_________________
GV I 2.0TD, LONG, 2000r


Na górę
Post: śr sty 12, 2011 10:46 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 11, 2009 2:52 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Piaseczno Warszawa
nie, nie robiłem ich sam.. :)

kupowane w necie, dedykowane do vitary, koszt sto pare zł

znam dwa GV na serii + podkładki i moim zdaniem są za miękkie

ale to może dlatego że od samego początku mam springi hd :roll:

_________________
Ryzyko Uszczęśliwia

GV 3d 2.0i '00 cabrio - lift3" body1,5" MT31" snork lock-right 2x escape zderzaki-progi-orurowanie..

http://www.youtube.com/watch?v=1e2kiJQvfoo

viewtopic.php?f=22&t=4005


Na górę
Post: czw sty 13, 2011 12:14 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Nordini pisze:
...kupowane w necie, dedykowane do vitary, koszt sto pare zł....


Sprężyny :shock: :?: Podasz żródło :?:

Nordini pisze:
- body lift 4cm,

Dużo jest motania przy takim bodym? Trzeba przedłużać drążek kierowniczy jak w V :?: W autach z tak ciasnymi nadkolami to chyba warto zrobić. Do GV trzebaby przynajmniej z 30" wcisnać żeby jakiś teren atakować :mrgreen: .

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: czw sty 13, 2011 10:18 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 11, 2009 2:52 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Piaseczno Warszawa
Masmo pisze:
Nordini pisze:
...kupowane w necie, dedykowane do vitary, koszt sto pare zł....


Sprężyny :shock: :?: Podasz żródło :?:



tu mowa o podkładkach i cenie za komplet..


Masmo pisze:
Nordini pisze:
- body lift 4cm,

Dużo jest motania przy takim bodym? Trzeba przedłużać drążek kierowniczy jak w V :?: W autach z tak ciasnymi nadkolami to chyba warto zrobić. Do GV trzebaby przynajmniej z 30" wcisnać żeby jakiś teren atakować :mrgreen: .


tak, drążek był wydłużany..

moim zdaniem przy podkładkach i body 30" nie wejdzie, trzeba będzie po nadcinać błotniki przy progach..

tak jak mój stage1, ironman + body i miałem 29", myślę że to max, żeby nie pociąć opony..

_________________
Ryzyko Uszczęśliwia

GV 3d 2.0i '00 cabrio - lift3" body1,5" MT31" snork lock-right 2x escape zderzaki-progi-orurowanie..

http://www.youtube.com/watch?v=1e2kiJQvfoo

viewtopic.php?f=22&t=4005


Na górę
Post: czw sty 13, 2011 3:35 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Nordini pisze:
Masmo pisze:
Nordini pisze:
- body lift 4cm,

Dużo jest motania przy takim bodym? Trzeba przedłużać drążek kierowniczy jak w V :?: W autach z tak ciasnymi nadkolami to chyba warto zrobić. Do GV trzebaby przynajmniej z 30" wcisnać żeby jakiś teren atakować :mrgreen: .


tak, drążek był wydłużany..
moim zdaniem przy podkładkach i body 30" nie wejdzie, trzeba będzie po nadcinać błotniki przy progach..
tak jak mój stage1, ironman + body i miałem 29", myślę że to max, żeby nie pociąć opony..


:( . A da się naciąć i zakończyć to jakoś zgrabnie :?: Zrób zdjęcia w zbilżeniu twoich cięć.
W starym gracie to mniej żal ale w aucie kilkuletnim to ręka by mi zadrżała :wink: :lol:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: sob sty 29, 2011 10:28 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Jak tam się auto sprawuje ?? Nic nie klęka i się nie dzieje ??
Pozdrowionka.

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: pn lut 14, 2011 12:36 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 11, 2009 2:52 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Piaseczno Warszawa
wystąpiły problemy z elektryką (spaliła się wiązka elektryczna niszcząc pół deski rozdzielczej) i tak cały listopad, grudzień samochód przestał nie jeżdżony..

teraz jest u elektryka już zrobiony, czeka na odbiór..

więc mam nadzieje że w połowie marca jakiś rajd, albo pojeżdżawki znowu coś zweryfikują :D



z takich ciekawostek kolejnych modyfikacji przez zimę, to:

- doszła tylna wyciągarka XTR 12000
- bak został skrócony o połowę, więc poprawił się prześwit z tyłu..
- antena CB już nie na magnes, a przykręcona centralnie do tylnej klapy metrowa President Iowa
- komputer o 30cm do góry (ale finalnie będzie może jeszcze wyżej :P )

GVR 8)

_________________
Ryzyko Uszczęśliwia

GV 3d 2.0i '00 cabrio - lift3" body1,5" MT31" snork lock-right 2x escape zderzaki-progi-orurowanie..

http://www.youtube.com/watch?v=1e2kiJQvfoo

viewtopic.php?f=22&t=4005


Na górę
Post: czw maja 26, 2011 7:36 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 11, 2009 2:52 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Piaseczno Warszawa
fotki z Pajęczna

http://www.youtube.com/watch?v=1e2kiJQvfoo

vitka wreście robi jak należy, ale już snuje co tu by znowu po sezonie przerobić ;D

_________________
Ryzyko Uszczęśliwia

GV 3d 2.0i '00 cabrio - lift3" body1,5" MT31" snork lock-right 2x escape zderzaki-progi-orurowanie..

http://www.youtube.com/watch?v=1e2kiJQvfoo

viewtopic.php?f=22&t=4005


Na górę
Post: sob maja 28, 2011 2:46 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 11, 2009 2:52 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Piaseczno Warszawa
cd Pajęczno 2011

http://www.youtube.com/watch?v=tluSuy5RYAs

_________________
Ryzyko Uszczęśliwia

GV 3d 2.0i '00 cabrio - lift3" body1,5" MT31" snork lock-right 2x escape zderzaki-progi-orurowanie..

http://www.youtube.com/watch?v=1e2kiJQvfoo

viewtopic.php?f=22&t=4005


Na górę
Post: sob maja 28, 2011 6:12 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Wygląda super i ważne że robi jak należy :D

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl