suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Sprężyny GVI 2,0 ben.
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=4119
Strona 1 z 2

Autor:  Mieciu1 [ sob paź 30, 2010 12:56 pm ]
Tytuł:  Sprężyny GVI 2,0 ben.

Więc tak Panowie ,przyszedł czas i na mnie aby wymienić zawieche.Na podkładkach nie było źle ale amory już są w czarnej du..e więc czas to zmienić :mrgreen: .
Amory będą z Lovellsa od Zibiego bo sporo o nich czytałem i opinie są dobre.
Jednakże ze względu na słabą sytuacje finansową Islandii :lol: trzeba ograniczyć trochę koszty i tu nasuwa się pytanie apropo sprężyn.
Drogie grono pedagogiczne doradźcie coś do GVI 2,0 16v(J20A) ,waga około 1480kg. jeśli się nie mylę .

Autor:  Mieciu1 [ sob paź 30, 2010 2:03 pm ]
Tytuł:  Re: Sprężyny GVI 2,0 ben.

No dobra uściśle jeszcze że chodzi o lift po siadnięciu 4-5 cm. więcej nie .
Acoord a tył ?? Merc na przód ??

Autor:  KozioŁ [ sob paź 30, 2010 9:46 pm ]
Tytuł:  Re: Sprężyny GVI 2,0 ben.

Jak już koniecznie accorda to byle nie te niebieskie jamexa, pracują jak beton. Niedługo będę testował jeszcze inne to się wypowiem jak będzie pozytyw. :mrgreen:

Przód to albo podkładka, albo kombinacja z mercem. Ale i tak chyba najlepsze były by jakieś firmowe. Ja mam jeszcze taką koncepcję żeby zrobić springi na zamówienie podając parametry sprężyn OME. :wink:


A no i do jakiego liftu te amorki? Bo jak ok. 35mm to ze springami i tak nie poszalejesz, np. accordy będą za długie. :wink:

Autor:  Mieciu1 [ sob paź 30, 2010 10:33 pm ]
Tytuł:  Re: Sprężyny GVI 2,0 ben.

No lift 4-5 cm. a z tymi accordami to tylko tak luźnie rzuciłem właśnie.
Może jakieś inne felicia combi czy coś ??
Co do przodu to merc mam rozumieć (cięty ?? ) ??
Wogóle co do tych sprężyn to jak by był ktoś chętny i pomocny a przy okazji chciał by jakąś Dużą flaszkę w nagrodę i pomógł by mi ogarnąć ten temat ( w sensie zakupu i dobrego podcięcia no i wysyłki tutaj :oops: oczywiście wszystko na mój koszt itd. :mrgreen: ) to był bym bardzo szczęśliwy a zarazem zobowiązany :) .

Autor:  KozioŁ [ ndz paź 31, 2010 12:03 am ]
Tytuł:  Re: Sprężyny GVI 2,0 ben.

Myślę, że lepiej nazbierać na firmowy zestaw jeżeli chcesz już kupić amory.

Autor:  marirus [ ndz paź 31, 2010 9:40 am ]
Tytuł:  Re: Sprężyny GVI 2,0 ben.

Nie wiem czy dobrze kombinuję ale GV I 2,0L benz. jest o około 150kg cięższa od Vitki long, więc merc/accord mogą być za miękkie, tak mi się wydaje. Vitara long waży 1300kg, a GV I 1450kg tak że różnica spora jest. Podobnie jak KozioŁ myślę, np Lovelles +30mm i podkładka nad springi 20mm :D też będzie 50mm :mrgreen:

Autor:  yoger [ ndz paź 31, 2010 11:11 am ]
Tytuł:  Re: Sprężyny GVI 2,0 ben.

Jak złom z garażu longiem targałem to na wadze wyszło, że mój long 1400 waży, tak więc accord może być jednak dobrym wyborem.

Autor:  marirus [ ndz paź 31, 2010 11:44 am ]
Tytuł:  Re: Sprężyny GVI 2,0 ben.

Założę się że seria wtedy to nie była, przy 31' i reszcie całej to się zgodzę ze tyle ważyła. Buda GV I jest na pewno jest cięższa to i springi muszą być twardsze żeby za miękko nie było.
Tak się zastanawiam trzy by przypadkiem springi od jakiegoś vana lub dostawczaka nie pasowały :?

Autor:  Masmo [ pn sty 10, 2011 6:28 pm ]
Tytuł:  Re: Sprężyny GVI 2,0 ben.

A trenował ktoś Ironmana:
http://wyciagarki.pl/sklep/product_info ... cts_id/312
:?:
Ja mam sprężyny i drążki Ironmana w Terracanie i robią fajnie. Co prawda po roku zaczynają pokrywać się nalotem korozyjnym :( ale może po pociągnięciu bitexem będzie git :roll: .

Autor:  dli009 [ wt sty 11, 2011 3:15 pm ]
Tytuł:  Re: Sprężyny GVI 2,0 ben.

mam u siebie w vitarze springi ironmana nalot łapią szybko fakt ja kupiłem bardzo twarde na początku było ciężko się przyzwyczaić jeździło się jak taczką ale jak doszedł stalowy przód i winda robi fajnie , amortyzatory tejże firmy odradzam u mnie wytrzymały 4 miesiące u kolegów po 2 mowa o przednich mcphersonach tył o dziwo daje rade

Autor:  kufcio [ pt lut 17, 2012 6:29 pm ]
Tytuł:  Re: Sprężyny GVI 2,0 ben.

Witam
początkowo chciałem podnieść auto o kilka cm na podkładkach jednak po dłuższej lekturze forum postanowiłem iść drogą sprężyn od 300D.
Bardzo dużo jest napisane na forum o tym jednak wszystko sie tyczy Vitary..
Czy w GV jest podobnie? czy też trafie na jakiś niuans ?

Plan jest taki:

przód: sprężyna 300D podcięta 1,5 zwoja + obrócenie mocowania
tył sprężyna Felicja kombi + amor od Polonez Truck.

Mam u siebie rozpórkę pomiędzy przednimi amortyzatorami pod maską, czy tam nie trafie na kłopoty?

Autor:  marirus [ pt lut 17, 2012 11:27 pm ]
Tytuł:  Re: Sprężyny GVI 2,0 ben.

Rozpórka jest mocowana do GMA więc jego odwrócenie w grę nie wchodzi :lol: Zostają dystanse pod amora i rozpórkę, lub dłuższy amorek. Co do springów felicji to uciekaj daleko od tego, już lepiej accord lub tp o ile w gniazda wejdą :roll:

Autor:  Cordoba_2004 [ sob lut 18, 2012 10:37 am ]
Tytuł:  Re: Sprężyny GVI 2,0 ben.

no i jak tam postępy z lifcikiem ?

Autor:  kufcio [ sob lut 18, 2012 10:45 am ]
Tytuł:  Re: Sprężyny GVI 2,0 ben.

Ja zbieram informacje żeby odpowiednie części kupić.

Pewne na razie są sprężyny W124. Jak sie z czasem wolnym jakoś wyrobie to rozkręce tą rozpurke i przyjże sie mocowaniu przedniego amora, pomierze, może na jakis pomysł przedłużenia wpadne.

Tył to już sam nie wiem, sprężyny podpowiadacie od Acorda, amortyzator pisząw dziale Vitary że lepszy od Lublina (z przejściem mocowania)

Autor:  Cordoba_2004 [ sob lut 18, 2012 10:57 am ]
Tytuł:  Re: Sprężyny GVI 2,0 ben.

no właśnie każdy ma jakis pomysł .
Dokumentujcie fotkami :) dla potomnych .
W felicję się pchać to marny pomysł faktycznie.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/