suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw kwie 25, 2024 5:00 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob sty 29, 2011 10:05 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Witam szanowne grono serdecznie :mrgreen: .
Jest sprawa niecierpiąca zwłoki .
Sprawa wygląda tak.
Za niedługo powinien do mnie dotrzeć zestaw Lovellsa do GV + 2 od Zibiego .
Mam już "jakiś" lift nie dokońca wiadomy jakiej wysokości (podkładki samo róbki zrobione przez poprzedniego właściciela[ od 40tys. km. wszystko chodzi ok]) i chciałbym aby został wraz z zestawem od Zibiego.
No i teraz pytanie czy brać wszystko z linków czy bez czegoś się obejdzie :?:
http://www.bits4vits.co.uk/store/Grand- ... od_36.html
http://www.bits4vits.co.uk/store/VITARA ... ml?added=1
http://www.bits4vits.co.uk/store/VITARA ... d_173.html
Zależy mi na czasie gdyż około 18-20 lutego mam trochę większy wyjazd po Islandii i muszę mieć wszystko na tip top więc jeśli ma to wyjść muszę te przydaśki zamówić w najbliższym czasie(3 dni około) .
Z góry dzięki serdeczne za pomoc :P .
ps.śruby mimośrodowe będą na pewno :wink:

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: ndz sty 30, 2011 4:38 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Możliwe że będzie potrzebne jeszcze obniżenie przedniego mostu, a dystanse z linków się przydadzą bo springi lovellesa to chyba +50mm dają i jeszcze podkładki które chcesz zostawić no i dystansy lub obrócenie mocowań przednich amorów

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pt lut 11, 2011 11:22 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 8:06 pm
Posty: 22
A tak w ogóle to czy wiecie do jakiej wysokości liftu w GV da się obejść bez takich dodatków?

_________________
Był Jimny 1.3 Cabrio. Jest GV I 2.0. Pozdrawiam :)
http://www.klubsuzuki.pl/


Na górę
Post: pt lut 11, 2011 11:30 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Myślę że do 3cm tak jak jest po np. OME .Choć może też być i do 5 cm jak się strasznie nie upala samochodu :) .

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: sob lut 12, 2011 4:51 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 8:06 pm
Posty: 22
Też mi się tak wydawało, że do jakichś 5 cm to powinno być ok. Geometria przodu powinna być jeszcze w granicach normy czyli do 1 stopnia pochylenia koła.
Niemniej jednak te elementy, które pokazujesz powinny sprawić, że zawieszenie będzie działać jeszcze lepiej. :D

_________________
Był Jimny 1.3 Cabrio. Jest GV I 2.0. Pozdrawiam :)
http://www.klubsuzuki.pl/


Na górę
Post: sob lut 12, 2011 8:11 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Mieciu jak skończysz dłubać ze swoją to zapodaj wrażenia z jazdy i foto jakieś

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz lut 13, 2011 11:09 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Nie ma sprawy :) .
Tylko póki co dalej czekam na zawieche bo coś dojść z Polski nie chce ,reszta z Anglii już jest od jakiegoś czasu.

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: wt lut 15, 2011 7:36 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1167
mml pisze:
Też mi się tak wydawało, że do jakichś 5 cm to powinno być ok. Geometria przodu powinna być jeszcze w granicach normy czyli do 1 stopnia pochylenia koła.
Niemniej jednak te elementy, które pokazujesz powinny sprawić, że zawieszenie będzie działać jeszcze lepiej. :D



podkładki 5cm spowodowały u mnie mega zepsucie geometrii.
dlatego nie do końca wiem ile miałem liftu bo chłopaki mi obcinali podkładki aż koło stanęło równo...

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Delica4x4.pl . Suzukowcy.pl . Ready2go.pl


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 10:23 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 8:06 pm
Posty: 22
U mnie przy lifcie 30mm jest około 0.5 stopnia pochylenia. Dlatego wydaje mi się, że jak będzie do 50mm to jeszcze pochylenie będzie mniejsze od 1 stopnia. Norma dla GV jest od 0 do 1 stopnia.

_________________
Był Jimny 1.3 Cabrio. Jest GV I 2.0. Pozdrawiam :)
http://www.klubsuzuki.pl/


Na górę
Post: czw lut 17, 2011 10:46 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Przy takim lifcie to i przednie wahacze pasowałoby chyba zmienić. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: czw lut 17, 2011 9:54 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 8:06 pm
Posty: 22
Z tego co piszą można to pochylenie specjalnymi mimośrodowymi śrubami korygować. Tak wiele to w sumie nie trzeba - jak po lifcie mi geometrię ustawiali to samo wykorzstanie luzów na normalnych śrubach dało 0.1 stopnia.
Wahacze też oczywiście można zmienić ale to już większy zajazd i chyba raczej nie ma dobrej oferty.

_________________
Był Jimny 1.3 Cabrio. Jest GV I 2.0. Pozdrawiam :)
http://www.klubsuzuki.pl/


Na górę
Post: czw lut 17, 2011 9:58 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Wahacze do GV póki co robi tylko calmini (chyba). Tu nie chodzi o same kąty pochylenia, przy dużym lifcie zmienia się więcej parametrów. Sworznie są bardziej wygięte a wahacze robią się za krótkie. Do tego jeszce GV ma listwową przekładnię kierowniczą. Calmini robi dlatego dłuższe końcówki drążków.

_________________
2.0 V6


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl