suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 9:12 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 57 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw mar 01, 2012 5:44 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
,


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 9:59 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: czw mar 01, 2012 5:46 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
.


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 9:59 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pt mar 02, 2012 11:13 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 02, 2011 2:38 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Zachpom
Myślę i myślę o tej przedłużce...

Amortyzator trzyma sie przede wszystkim w miejscu zatoczenia na 17mm.

Czy gniazdo to jest metalowe? jakie jest pasowanie? siedzi ciasno? można to rozwiercić? a może to plastik czy guma?

Ciężko mi się projektuje nie widząc tego na żywo.Jutro przy sobocie chyba odkręcę u siebie tak dla oględzin.

_________________
GV1 2005r SQ420W + STAG300


Na górę
Post: pt mar 02, 2012 11:16 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Amor siedzi ciasno w metalowej tulejce, która z kolei zatopiona jest w twardej gumie.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: pt mar 02, 2012 4:18 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 15, 2010 7:09 pm
Posty: 1012
Lokalizacja: Mińsk Mazowiejski
a po co to chcesz rozwiercać ??

_________________
było 2.0 16V w bulwarowym stylu


Na górę
Post: pt mar 02, 2012 5:52 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 02, 2011 2:38 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Zachpom
A tak pomyślałem jakby rozwiercić otwór,zwiekszyć srednice zatoczenia dla wzmocnienia wersji 5cm.

Z drugiej strony to 5 czy 7cm to tylko 2cm różnicy.. czy to naprawde bedzie przeszkadzać przy podniesieniu 5cm/?

_________________
GV1 2005r SQ420W + STAG300


Na górę
Post: pt mar 02, 2012 8:11 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 15, 2010 7:09 pm
Posty: 1012
Lokalizacja: Mińsk Mazowiejski
Nie ma co ulepszać sprawdzonego patentu :mrgreen:

można wykonać 5 jak i 7cm to już pikuś a będzie wybór dla mniej i więcej podniesionych
ja się piszę na takie 5cm nie chce przesadzać poza tym mam już dystans amora 5cm

_________________
było 2.0 16V w bulwarowym stylu


Na górę
Post: pn mar 05, 2012 12:10 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 02, 2011 2:38 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Zachpom
Dziś dostałem obciętą końcówkę amora od KACJEN. Jutro idę do zakładu.

Przyszedł mi jeszcze jeden pomysł do głowy....
Jakby obciąć kawałek gwintu na amortyzatorze do 8-10mm ? ? Automatyczne całość dystansu robi sie wytrzymalsza... Można też zatoczenie wew. zrobić na plusie i na gorąco wkręcić na amor.


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

_________________
GV1 2005r SQ420W + STAG300


Na górę
Post: pn mar 05, 2012 12:43 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 10, 2008 11:04 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Gdańsk
Pany ale to patent na tył? przód mamy obcykany przez "dystans anty-tatra"

_________________
cabrio 3d '94 OME,MTki 31cali, Tabor12k - sprzedana ;(


Na górę
Post: pn mar 05, 2012 12:46 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Do GV na przód.
Ja wiem że jest poniedziałek ale... :lol:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn mar 05, 2012 1:13 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 10, 2008 11:04 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Gdańsk
urlop mam, szczęśliwi czasu nie liczą....;)

a do GV nie da rady zrobić tak jak do zwykłej ten dystans anty-tatra?

_________________
cabrio 3d '94 OME,MTki 31cali, Tabor12k - sprzedana ;(


Na górę
Post: pn mar 05, 2012 1:43 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
kufcio pisze:
....
Jakby obciąć kawałek gwintu na amortyzatorze do 8-10mm ? ? Automatyczne całość dystansu robi sie wytrzymalsza...


Specem od wytrzymałości materiałów nie jestem, ale z tego co mi wiadomo to nie jest tak ze rura jest sztywniejsza od pręta? W sensie brak materiału wewnątrz czyni rurę wytrzymalszą. A przy takim nakręcanym dystansie chyba lepiej mieć więcej gwintu niż mniej.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: pn mar 05, 2012 3:32 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
.


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 9:59 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn mar 05, 2012 4:18 pm 
lipa olsztyn pisze:
Zgadzam się z kolegą więcej gwintu lepiej.Amor pracuje w pionie i prędzej się zerwie niż złamie.

No a jak jest przymocowany amor oryginalnie? Jeśli nakrętką, która ma 10 mm to przecież na jedno wyjdzie. Widocznie tyle wystarczy do jego zamocowania.
Co zaś do metod wkręcenia go w przedłużenie to myślę, że obie metody są dobre.
W pierwszej - cienkie ścianki, ale za to wewnątrz wypełnione amortyzatorem a na zewnątrz tulejka. Nie powino sie nic stać.
W drugiej - krótki gwint, ale tyle samo co do oryginalnego mocowania czyli do nakrętki.
W Mc Phersonie amor nie pracuje tylko w pionie... Przejmuje on zadanie zwrotnicy i narażony jest na siły zginające, tnące, jak tam zwał. Koła skręcone i uderzenie bokiem koła o przeszkodę. Albo zwyczajne hamowanie. Przecież siła działa na łączenie amortyzatora w górnym mocowaniu.
Śledzę temat i czekam na jakieś testy... :) Teren weryfikuje wiele patentów...


Na górę
   
Post: pn mar 05, 2012 4:45 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
.


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 9:58 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 57 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl