suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt kwie 19, 2024 3:38 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn mar 05, 2012 5:21 pm 
lipa olsztyn pisze:
W grand vitarze pierwszej generacji tak jak w vitarze nie ma typowego mc phersona czyli amor ze springiem .

Zgodzę się. Nie dywaguję tu na temat nazewnictwa. Jedyna różnica do typowego Mc to taka, że amortyzator nie jest zamontowany w sprężynie, czy jak kto woli sprężyna nie jest założona na talerz amortyzatora.
Pisałem o tym na jakie siły narażone jest górne mocowanie samego amortyzatora i amortyzatora z przedłużką.
Faktem jest, że przejął on zadania zwrotnicy, a czy sprężyna jest na czy obok, czy nawet ktoś zamocował drążki skrętne nie ma tu znaczenia.


Na górę
   
Post: pn mar 05, 2012 10:15 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
,


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 9:53 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: wt mar 06, 2012 7:59 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 02, 2011 2:38 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Zachpom
W GV 1 generacji wszystko psuje to zatoczenie 17mm.

Zlecona robota 4 sztuki 1 generacji:) czyli 5cm bez obcinania amora.

_________________
GV1 2005r SQ420W + STAG300


Na górę
Post: wt mar 06, 2012 8:18 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Jak będziesz robił coś w stylu 3 cm. w przyszłości to też bym się pisał :wink:

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: wt mar 06, 2012 10:31 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 15, 2010 7:09 pm
Posty: 1012
Lokalizacja: Mińsk Mazowiejski
gwinty w gv będą identyczne jak w starszych ? też bym sie pisał

_________________
było 2.0 16V w bulwarowym stylu


Na górę
Post: wt mar 06, 2012 1:23 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
dli009 pisze:
gwinty w gv będą identyczne jak w starszych ? też bym sie pisał


Amory do V i GV sa takie same, wiec powinno pasowac.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt mar 06, 2012 6:37 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
,


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 9:52 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: wt mar 06, 2012 7:44 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 02, 2011 2:38 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Zachpom
Nie mam pojęcia. dziś nie bylo konstruktora, nie znam ceny, nie znam materiału z jakiego to zrobią. Jutro sie okaże....Chyba:)

Dziwne podejscie w tym zakładzie.. jakby pieniadze ich nie obchodziły. Trzeba część zrobić i ile bedzie kosztować? tyle bedzie. :)
Żeby jakoś rozsądnie.



A na dobrą sprawę to jak przerabiać to przerabiać:) flexem wyciąć gwint, wsadzić amor i obspawać = po kłopocie.:) taka tulejka bez gwintu wewnetrznego to u każdego majstra z tokarką wytoczysz. :d

Obrazek

_________________
GV1 2005r SQ420W + STAG300


Na górę
Post: wt mar 06, 2012 8:18 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
.


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 9:52 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: śr mar 07, 2012 12:39 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Toczcie to normalnie na nieprzerabiany trzpień, nakręcić i zabezpieczyć z boku, żeby podczas kręcenia kierownicą się nie luzowało i zapomnieć o tym.
Tylko poprosić o materiał twardszy(piszę tak ogólnikowo) niż ogólnie tokarze mają, opisać w jakich warunkach będzie to pracować i dobiorą.

Spokojnie wytrzyma.


Na górę
Post: pt mar 16, 2012 4:48 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 02, 2011 2:38 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Zachpom
Witam
Lekko poddenerwowany z powodu braku odzewu z zakładu mechanicznego, udałem sie osobiście zapytać co sie dzieje że spóźnienie sięga równo tydzień od planowego terminu realizacji.

Majster wyjawił tajemnice.... przy mojej manufakturze przeoczyli ważny element. Nagwintowane otwory do kontrowana amora. A w chwili obecnej dystanse są po hartowaniu.

Trudno, zabrałem do domu to co było - szefa przy piątku nie było, rozliczenie dopiero w poniedziałek.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Się da na klej do gwintów;)

_________________
GV1 2005r SQ420W + STAG300


Na górę
Post: pt mar 16, 2012 4:55 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 15, 2010 7:09 pm
Posty: 1012
Lokalizacja: Mińsk Mazowiejski
więc testy czas zacząć :D
jak się sprawdzi mam nadzieje że będzie szansa na więcej :!:

_________________
było 2.0 16V w bulwarowym stylu


Na górę
Post: pt mar 16, 2012 9:52 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
)


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 9:47 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: ndz mar 18, 2012 7:42 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 02, 2011 2:38 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Zachpom
Lift jako tako zrobiony. Amory przedłużone,sprezyny za mało podciete - 1,5zwoja ( W124 300D)

Lekka tatra jest.Niestety przy takim podniesieniu wszytko napiete, drązki kier. stabilizator, oczywiście przeguby itd.

Dystanse raczej bedą działać bo w tej chwili bardzo silnie tłucze na dziurach w amor ze ho ho :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
GV1 2005r SQ420W + STAG300


Na górę
Post: ndz mar 18, 2012 9:05 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
,


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 9:46 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl