suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 20, 2024 12:35 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz mar 18, 2012 9:18 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Tatra masakra wyszła ale springi i tak trochę siądą tak że się zmniejszy. Jak lipa wspomniał można śruby mimośrodowe zapodać. Ja osobiście to bym skrócił tak jeszcze o pół zwoja sprężynę albo bez skracania most obniżył coby półośki nie były pod takimi dużymi kątami.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz mar 18, 2012 9:31 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
kufcio pisze:
Lekka tatra jest.Niestety przy takim podniesieniu wszytko napiete, drązki kier. stabilizator, oczywiście przeguby itd.
Dystanse raczej bedą działać bo w tej chwili bardzo silnie tłucze na dziurach w amor ze ho ho :)



Popraw zbieżność, bo po takim lifcie jest zbyt zbieżny prawdopodobnie, ja opony ściąłem po kilkuset kilometrach...
Jeśli amorki tłuką się przy max rozciągnięciu to długo nie pożyją w takich warunkach, lepiej temu jakoś zaradzić.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: ndz mar 18, 2012 9:38 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
danthe pisze:
kufcio pisze:
Lekka tatra jest.Niestety przy takim podniesieniu wszytko napiete, drązki kier. stabilizator, oczywiście przeguby itd.
Dystanse raczej bedą działać bo w tej chwili bardzo silnie tłucze na dziurach w amor ze ho ho :)



Popraw zbieżność, bo po takim lifcie jest zbyt zbieżny prawdopodobnie, ja opony ściąłem po kilkuset kilometrach...
Jeśli amorki tłuką się przy max rozciągnięciu to długo nie pożyją w takich warunkach, lepiej temu jakoś zaradzić.

Jak wcześniej pisałem najprościej to skrócić springi co najmniej o 0,5 zwoja to wtedy tatra mniejsza będzie i amory tak w p...de nie będą dostawały

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pn mar 19, 2012 5:17 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 02, 2011 2:38 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Zachpom
Nie mierzyłem jeszcze, na oko to ok 8-10cm terazpo obcieciu 1,5 zwoja. Sobota była za krótka dlatego dziś działam dalej.

Przy okazji tych śrub mimośrodowych... zeby zadziałały należy przedłużyć górny amora, plus coś przyspawać? czy jak?

_________________
GV1 2005r SQ420W + STAG300


Na górę
Post: pn mar 19, 2012 7:43 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
kufcio pisze:
Nie mierzyłem jeszcze, na oko to ok 8-10cm terazpo obcieciu 1,5 zwoja. Sobota była za krótka dlatego dziś działam dalej.

Przy okazji tych śrub mimośrodowych... zeby zadziałały należy przedłużyć górny amora, plus coś przyspawać? czy jak?


te śruby stosujesz w miejsce górnych śrub mocujacych amor do zwrotnicy.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn mar 19, 2012 9:24 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 02, 2011 2:38 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Zachpom
Obrazek
Obrazek


Tak to wygląda, i rozumiem że należy "rozwiercić" na szerokość otwóry w amortyzatorze. po czym dospawać kawałem metalu na "zaparcie" dla mimośrodu.
Tak ja to rozumiem, chyba ze jestem w błędzie to poprawcie mnie.

Obrazek

_________________
GV1 2005r SQ420W + STAG300


Na górę
Post: pn mar 19, 2012 3:42 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
l


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 9:15 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn gru 10, 2012 12:04 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn gru 10, 2012 11:52 am
Posty: 98
witam mam pytanie w sprawie przedłużenia przedniego amora , założyłem podkładki z przodu 3,5 cm tatry nie ma, nawet bardzo nie wybija amora ale dla bezpieczeństwa pasuje przedłużyć. czy ma ktoś jeszcze dojście do tego tokarza żeby mi dorobił takie przedłużenie potrzebuje około 5cm z góry dzięki i ile to kosztowało?


Na górę
Post: pn lis 18, 2013 10:15 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn gru 10, 2012 11:52 am
Posty: 98
witam ostatnio dorabiałem przedłużki u znajomego tokaża dziś założyłem i jest ok, jak by ktoś chciał to chyba z dwa komplety dałby rade zrobić mi zrobił to nie drogo ale już na sprzedaż pewnie blisko 100 by chciał może taniej jak będzie ktoś chętny to będę z nim gadał. jeżeli ktoś przesle rysunek to zrobi dokładnie wg rys. inne,


Na górę
Post: pn lis 18, 2013 10:34 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
.


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 7:45 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn lis 18, 2013 11:06 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
śrubka kontrująca musi być !

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr wrz 24, 2014 8:32 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Gdzie można kupic te przedłużki do amorów do podkładów 3,5 na przód


Na górę
Post: śr wrz 24, 2014 12:23 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Czy na tył z profila 50x50 będzie dobrze ,może ktos ma jakis szkic jak to wykonac tzn jaka długosc, z tego co mierzyłem to długosc 60 mm i wysokosc 50mm


Na górę
Post: śr wrz 24, 2014 2:18 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Żeby zrobic przedłużkę do przodu do podkładu 35mm to zmienia się ten wymiar


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: śr wrz 24, 2014 3:36 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
jak zmienisz ten wymiar to nie zostanie tam " mięsa"
ja bym się bał czegoś takiego :wink:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl