suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 1:50 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 401 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 627 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr gru 12, 2012 12:00 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
.


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 8:03 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr gru 12, 2012 12:49 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
MłodyGSX-R pisze:
zax, a jak to się ma do jazdy po twardym?
(...)

SGV I pomimo wyjęcia elementu, jakim jest stabillizator nadal jeździ po czarnym.
Wniosek zatem taki, że nie był to kluczowy element pojazdu :mrgreen:

No w końcu jest w pełni niezależne zawieszenie.
Bez staba przestaje tak mocno szarpać budą, gdy jedziemy przez dziury nierównomiernie rozłożone w drodze, lub gdy przejeżdżamy przez próg zwalniający tylko jednym kołem osi.
Poza tym trochę bardziej się przechyla w zakrętach, ale dla mnie to norma. Póki nie masz liftu +6", to bez staba jeszcze nie szorujesz klamkami w zakrętach :)
Różnica byłaby pewnie w teście łosia, ale można to zniwelować zakładając dobry zderzak, osłonę na atrapę i lampy... I celując w łosia nie skręcając ;)

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr gru 12, 2012 1:40 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
; ]]]]]]]]]]]]]]]]

_________________
EVitara


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr gru 12, 2012 2:52 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
vaiker pisze:
; ]]]]]]]]]]]]]]]]

Się nie śmiej.
Już wiesz, co do XL7 trzeba wsadzić, a co wyjąć :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr gru 12, 2012 3:45 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn gru 10, 2012 11:52 am
Posty: 98
hej, a patrząc z drugiej strony to ja jak dałem podkładki to wysokość mam tą samą, jedynie troszkę mniejszy skok amora bo jest krótszy. Z przodu i tak wiele się nie zmieni bo stab trzyma, a z tyłu założyć od np. poloneza no i różnica kosztów nie wyobrażalna a będzie to samo!!
-podkładki 120zł
- amory niechby dwa 150zł
a ile ironman??


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr gru 12, 2012 4:42 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
lipa olsztyn pisze:
Radek na ile ocenisz taki dystans i czy miałbyś coś na wzór.http://www.bits4vits.co.uk/store/grand- ... od_36.html

Jak coś mam dokładnie to i to nie zamontowane jeszcze (chyba z półtora roku już :mrgreen: ).Sprzedać nie chcę ale udostępnić mógłbym :wink:

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr gru 12, 2012 5:15 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
sewmustaf pisze:
hej, a patrząc z drugiej strony to ja jak dałem podkładki to wysokość mam tą samą, jedynie troszkę mniejszy skok amora bo jest krótszy. Z przodu i tak wiele się nie zmieni bo stab trzyma, a z tyłu założyć od np. poloneza no i różnica kosztów nie wyobrażalna a będzie to samo!!
-podkładki 120zł
- amory niechby dwa 150zł
a ile ironman??

Jest sporo lepszych amorów niż te od poldolota...
Szczególnie do długiego granda, gdzie cenzura trochę waży. A poldas ledwo wyrabia się ze starą krótką.
No i skoku nie zyskujesz.
Co do liftu tyłu... Za dużego nie miałem, ale dyslokatora panharda nie miałem. Aczkolwiek to przydatny element, bo inaczej wał będzie trochę kolidować w pewnych momentach z tłumikiem i koła nie zawsze będą tyle samo wystawać z lewej, co z prawej ;)

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr gru 12, 2012 7:16 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
MłodyGSX-R pisze:
Orientuje się ktoś gdzie mogę kupić śruby mimośrodowe do przednich amorów ?
Sklepik zakładowy tu masz lub uderz do kolegi Simca z tegoż forum

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr gru 12, 2012 8:12 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
,


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 8:03 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr gru 12, 2012 9:37 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
lipa olsztyn pisze:
Radek na ile ocenisz taki dystans i czy miałbyś coś na wzór.http://www.bits4vits.co.uk/store/grand- ... od_36.html


Dystansik jest spoko. Jak się trafi jakaś granda to mogę coś pomyśleć o zrobieniu. Bez auta się nie da.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr gru 12, 2012 10:31 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Postaram się jakoś na dniach wykonać niezbędne czynności ku temu :mrgreen:

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr sty 02, 2013 12:28 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 26, 2012 7:14 pm
Posty: 59
Lokalizacja: Ostrołęka
To chyba tyle mojego zadowolenia z ironman-a, amortyzatory po miesiącu od założenia wyglądają jak kupa - są całe zardzewiałe. Domyślam się, że to efekt soli, ale bez przesady nie po takim czasie. Boli tym bardziej, że teraz gdy auto jest podniesione szczególnie z tyłu są one bardzo widoczne. W weekend będę robił jakieś zdjęcia i chyba próbował to reklamować ?! Co myślicie ?

_________________
05' Grand Vitara 2.5 V6
IRONMAN 2" lift
SUZUKI SAME STUKI :)


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr sty 02, 2013 7:13 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob wrz 25, 2010 4:27 pm
Posty: 44
Lokalizacja: Kraków
A ja w temacie liftu GVI mam pytanie.

Czy jeżeli zrobię lift krótkiego GVoździa (załóżmy niewielki, jakieś 2 cale), to czy po założeniu jeszcze boksa dachowego, albo bagażnika dachowego, albo w ogóle czegoś na dach, to auto mi się nie przewróci ;) w czasie szybszej ;) jazdy? Bo się tak właśnie zastanawiam, jak bardzo się zmieni środek ciężkości. Zwłaszcza, że przy silniejszym wietrze, założonych na górę nartach i jeździe >110 autem trochę rzuca i żagiel się robi ;)


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr sty 02, 2013 3:46 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Yaga pisze:
A ja w temacie liftu GVI mam pytanie.

Czy jeżeli zrobię lift krótkiego GVoździa (załóżmy niewielki, jakieś 2 cale), to czy po założeniu jeszcze boksa dachowego, albo bagażnika dachowego, albo w ogóle czegoś na dach, to auto mi się nie przewróci ;) w czasie szybszej ;) jazdy? Bo się tak właśnie zastanawiam, jak bardzo się zmieni środek ciężkości. Zwłaszcza, że przy silniejszym wietrze, założonych na górę nartach i jeździe >110 autem trochę rzuca i żagiel się robi ;)

Żaden problem.
Gorzej z wjazdem na parking podziemny :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: czw sty 03, 2013 10:24 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
MłodyGSX-R pisze:
To chyba tyle mojego zadowolenia z ironman-a, amortyzatory po miesiącu od założenia wyglądają jak kupa - są całe zardzewiałe. Domyślam się, że to efekt soli, ale bez przesady nie po takim czasie. Boli tym bardziej, że teraz gdy auto jest podniesione szczególnie z tyłu są one bardzo widoczne. W weekend będę robił jakieś zdjęcia i chyba próbował to reklamować ?! Co myślicie ?


Reklamuj ! niech oddają pieniądze złodzieje :mrgreen:

Już dawno się wyleczyłem z super hiper offrołdowych amorów/ sprężyn.
Lepiej sobie dobrać od innego auta ale przynajmniej porządnej firmy typu bilstain czy kayaba.

Jeszcze gdy by te ironmany i inne badziewia tanie były to spoko. Ale biorą pieniądze jak za nie wiadomo co a to jakaś chińszczyzna jest :evil:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 401 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 627 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl