suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw kwie 25, 2024 2:16 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 401 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 727 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: czw lut 28, 2013 7:08 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob wrz 25, 2010 4:27 pm
Posty: 44
Lokalizacja: Kraków
W temacie lifta GVI dalsze pytanie - czy jest sens kupować coś takiego - http://www.jimnybits.co.uk/shop/grand-v ... od_60.html ? Czy teoretycznie jest możliwość dobrania takich elementów i zrobienia takiego zestawu samodzielnie czyli w warsztacie? ;)
Czy jednak lepiej liftować z wymianą amorów?
I czy są jakieś tabelki, w których można by zobaczyć, jakie opony wejdą do auta po takim dwucalowym lifcie?
Dzięki :)


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: czw lut 28, 2013 8:04 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Można samemu to zrobić na profilach.

Proponuję poczytać na tym forum. Jest sporo informacji o lifcie budy Vitary - to praktycznie to samo, GV potrzebuje tylko więcej pracy w układzie kierowniczym. Jest też kilka rozwiązań opisanych.
Lift budy to co innego niż lift na zawieszeniu. Zazwyczaj robi się jedno i drugie.
Lift zawieszenia poprawia własności terenowe, lift budy głównie pozwala zamontować większe koła, chociaż nie pozostaje bez wpływu na jazde w terenie.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: czw lut 28, 2013 8:14 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob wrz 25, 2010 4:27 pm
Posty: 44
Lokalizacja: Kraków
Dzięki za wytłumaczenie, forum czytam jakoś od 2 lat (dość nieregularnie i w miarę wolnego czasu, którego mało), ale jak widać, kiepsko mi idzie :)
Problem też w tym, że GV to pierwsze auto w ogóle, więc mam sporo do nadrobienia pod względem wiedzy ogólnej samochodowej również. I czasem gdy czytam o rzeczach zbyt technicznych, to się gubię, bo nie mam podstaw ;)


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: czw lut 28, 2013 5:43 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Na początek to proponował bym lift zawieszenia 2" i oponki 29"(225/75 R16 lub 235/70 R16) i będzie ok.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: czw lut 28, 2013 5:55 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob wrz 25, 2010 4:27 pm
Posty: 44
Lokalizacja: Kraków
marirus pisze:
Na początek to proponował bym lift zawieszenia 2" i oponki 29"(225/75 R16 lub 235/70 R16) i będzie ok.

Dzięki za pomysł :)
Zaraz to sobie zapiszę, żeby już się potem nie pytać ;)


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: sob kwie 13, 2013 5:54 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 26, 2012 7:14 pm
Posty: 59
Lokalizacja: Ostrołęka
wysłałem dziś reklamację do dystrybutora ironman-a, zobaczymy do odpowiedzą... po 6 miesiącach w aucie:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

_________________
05' Grand Vitara 2.5 V6
IRONMAN 2" lift
SUZUKI SAME STUKI :)


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: sob kwie 13, 2013 9:03 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
No co ty, na ten rudy nalot? :wink:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: ndz kwie 14, 2013 10:24 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 26, 2012 7:14 pm
Posty: 59
Lokalizacja: Ostrołęka
gdybym miał auto typowo do szmacenia w terenie, to pewnie bym nie zwrócił na to uwagi, ale auto jeździ w większości po czarnym. Nie po to wydaje się tyle $, żeby po paru miesiącach szpeciło auto. Moje poprzednie oryginalne amortyzatory po 8 latach tak nie wyglądały...

_________________
05' Grand Vitara 2.5 V6
IRONMAN 2" lift
SUZUKI SAME STUKI :)


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: ndz kwie 14, 2013 2:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lis 25, 2011 6:05 pm
Posty: 244
Lokalizacja: POLSKA
Faktycznie słaba jakość malowania IRONMAN-a u mnie po roku wyglądały lepiej było ciut mniej Rudej.

7 letnie fabryczne amory w GV II nie mają śladów rdzy .


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: ndz kwie 14, 2013 2:42 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
No tak, gdyby użytkowane były w terenie to by pewnie tyle rudego nalotu nie było, a tak jazda po czarnym, zima, sól i pordzewiało. W Australi nie ma zimy to im pewnie nie rdzewieją. :wink: U mnie na przednich ironmanach też tak jest ale się tym nie przejmuje, objaw ten się nie pogłębia, tylne al- ko omega nie mają tego nalotu, fakt że na białym. bardziej będzie widać

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: ndz kwie 14, 2013 2:44 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Życzę Ci aby uznali gwarancję, ale jeśli to jest powierzchowny nalot rdzy to marne szanse. Tak działa ta potworna ilość soli jaką sypią u nas na drogi. Chyba, że spawy są głębiej skorodowane, wtedy to się kwalifikuje do reklamacji.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: ndz gru 15, 2013 8:47 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
Witam szanowne grono fachowcow :) Jako ze pierwszy z moich postow gdzies zaginal,(ale to nawet bardzo dobrze...zmiana planu :wink: ) napisze jeszcze raz od nowa.Zatem mam w najblizszych planach zrobic lift zawiechy i budy w GVI 2.0 16v tak wiec sporo poczytalem tutaj i tam i planuje male zakupy wiec bedzie rowniez troche motania co by bylo tanio i tu rodzi sie masa pytan do Was i wiara w to ze uzyskam pomoc a nie zje..e 8) .Ok do rzeczy chce kupic springi trailmaster te oto: http://www.bits4vits.co.uk/store/trailm ... d_585.html
Do tego dystanse na amory te: http://www.bits4vits.co.uk/store/vitara ... d_882.html plus te na przod:
http://www.bits4vits.co.uk/store/vitara ... od_79.html a do tego body lift 2".Przepraszam ze nabazgrolilem tych linkow i ogolnie ze pisze niepoprawna pisownia ale mam stara klawiature bez polskiego.Bardzo zalezy mi na opiniach wszystkich fachowcow czy to bedzie razem wspolpracowac czy w ogole to dobry pomysl i jak dobry :wink: Mam nadzieje ze da to rade bo niestac mnie na caly komplet do liftu zawiechy a samemu nic nienamotam bo nie umiem dwa nie mam tu takich magikow jak w Polsce ze juz nawet o madrym tokazu nie wspomne,takze chcialbym wszystko zrobic metoda przenies/wklej jak najtaniej.Tak wiec bardzo prosze o cenne rady i opinie. Pozdrawiam

PS Z gory pisze ze auto niebedzie sluzyc do extreme off road bo dopiero sie ucze takze bardziej prosty green laning .Ogolnie 70% czarny 30 troche off.

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn gru 16, 2013 10:39 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Na tył to chyba lepiej dłuższe amortyzatory dać zamiast tych dystansów.

A czy na przód nie pasują dystanse z Vitary?

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn gru 16, 2013 6:13 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
W GVI do górnego mocowania przykręcana jest również rozpórka kielichów więc dystans amora taki jak w Vitarze raczej odpada, no chyba że da się dodatkowo dystans pod rozpórkę.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn gru 16, 2013 8:44 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
Dzieki za podpowiedzi Danthe i Marirus.W takim razie zeby nie dokupowac specjalnie amorow to najchetniej poszedlbym w ten zestaw
http://www.jimnybits.co.uk/shop/grand-v ... _1183.html
plus to na przod http://www.jimnybits.co.uk/shop/vitara- ... d_296.html i mysle ze powinno hulac :? Wracajac do body liftu to jezeli bym mogl zapakowac gumy 225/75/16 lub wieksze na samym lifcie zawieszenia(bez zadnych ciec giec obcieran itp itd) to najchetniej bym z niego zrezygnowal bo z tym to juz zaduzo motania typu przedluzanie ukladu kierowniczego tudziesz opuszczania mostu itp. a ja naprawde niepotrzebuje auta na jakies wielkie extremy,troche zabawy nic ponad miare a najwarzniejsze w tym by przestac w koncu drzec mostem ,skrzynia po glebie.Porsze o dalsze pomocne rady bo kompletnie sie nie znam a tutaj nie ma opcji zeby ktos pomogl :wink:

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 401 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 727 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl