suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 2:43 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 401 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 114 15 16 17 1827 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: czw sty 07, 2016 9:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 9:32 am
Posty: 483
Lokalizacja: Krakuff
Jak klej nie pomoże to przyspawaj (znaczy chewtnij :mrgreen: ) dystans do mostu tylko w takich miejscach że gdybyś chciał wrócić do seryjnego zawieszenia to będzie dostęp i przetniesz spawy.

_________________
Black Cabrio 91' 1.6 8V - było
GV XL7 03' 2.7 - jest (różnica)


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pt sty 08, 2016 3:43 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Myslałem o tym


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: ndz sty 10, 2016 9:01 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 17, 2015 3:34 pm
Posty: 71
Lokalizacja: GST
Model: XL7
Panowie potrzebna pomoc...
XL7 poliftowa, lift 2" bez obniżania przedniego mostu. Teoretycznie można tak śmigać i nic nie powinno się dziać. Jednak o ile lewa półoś jakoś wygląda i mnie nie martwi to prawa mnie zastanawia...
I tutaj pytanie do mądrych forumowych głów. Czy mogę tak jeździć i nie martwić się, że się rozsypie czy lepiej juz kupować przeguby/półosie na zapas?

Półoś lewa:
Obrazek

Półoś prawa:
Obrazek


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: ndz sty 10, 2016 9:05 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Po mojemu w normie, szczególnie przy tych oponach. Wąsy przekładni sporo za to wygięte.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: ndz sty 10, 2016 9:13 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 17, 2015 3:34 pm
Posty: 71
Lokalizacja: GST
Model: XL7
Przy tych oponach czyli?
A czy jest jakaś opcja na przekładnie?


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: ndz sty 10, 2016 9:18 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Długo tak jeździsz? Czy może chwilę? Auto stoi prosto(na równym)? Jeżeli nie długo to pojeździj jeszcze chwilę, powinno się ułożyć(po zdjęciach wnioskuję że masz lift na podkładkach). Lub przy montażu podkładka/sprężyna się źle ułożyła.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: ndz sty 10, 2016 9:33 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 17, 2015 3:34 pm
Posty: 71
Lokalizacja: GST
Model: XL7
Wydaje mi się, że stoi równo ale na wszelki wypadek jutro zmierzę jak jest dokładnie. Jeżdżę tak od miesiąca. Dokładnie, na obecną chwilę wszystko na podkładkach jednak po miesiącu dochodzę do wniosku, że jednak bezpieczniej będzie kupić sprężyny +2" i to będzie kolejny zakup do auta...


Na górę
Post: ndz sty 10, 2016 10:28 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
kozik pisze:
Przy tych oponach czyli?
A czy jest jakaś opcja na przekładnie?

Bieżnik delikatny, nie męczy osiek ;).

Przekładni nie rozkminialem mocniej, ale tam by chyba wystarczyło łapy mocujące przedłużyć / opuścić mocowania. Nie wiem czy węże by wydały.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn sty 11, 2016 7:39 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 17, 2015 3:34 pm
Posty: 71
Lokalizacja: GST
Model: XL7
W garazuczekaja juz GG at2 ale mysle, ze nie bedzie to az tak "kilerski" bieznik ;)


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: sob sty 30, 2016 8:36 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 14, 2015 10:40 am
Posty: 208
Lokalizacja: Kraków/Oslo
Silnik: 2,0 HDI(RHR)
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2002
monzo pisze:
Też tak słyszałem od kilku uzytkowników. Springi już leżą w bagażniku, czekam tylko jak ORI wyprodukuje łapy obniżające do przedniego dyfra dla mnie i działam. Swoją drogą może ktoś jeszcze będzie potrzebował obnżyć most? Wiem, że ma być do sprzedania więcej zestawów u ORI-iego. Płyty z wyciągarką jeszcze nie mam, ale również zamówiłem. Zderzak przyjdzie z czasem też ;) Poniżej wygląd sprężyny oryginalnej i od focusa kombi utwardzanejv (na tył), następnie jak to na aucie wygląda przy delikatnym obciążeniu bagażnika. Dodam jeszcze, że zdjęcia robione przy pełnym zbiorniku paliwa oraz przy pełnej butli LPG. Sądzę, że wszystkie te czynniki trzeba brać pod uwagę przy jakichkolwiek przeróbkach.

Mam kilka pytań, czy sprężyny są od focusa mk1(czy jak go tam zwał) czy sprężyna z gv nie jest "podwinięta" na końcu a co za tym idzie czy spr. z merca siada bez problemu. ostatnie pytanie, jak obniżyć most w Gv jeżeli tuż pod nim jest kołyska zawieszenia(miałem dość mało czasu na zapoznanie się z konstrukcją i forum :) przed wyjazdem za granicę).

_________________
Jest wojna są straty.
Bordo Granda +4"


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn gru 12, 2016 6:37 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: sob lis 23, 2013 11:02 pm
Posty: 9
Witam ! Mam takie pytanie Czy moja gv dobrze stoi? skoro mierząc od ziemi do nadkola z przodu mam prawie 81.5cm a tyl 77cm mam wrażenie że przy jeździe sprezyny się składają na większych dziurachlub wiele jak ktoś z tyłu siedzi.Ogółem mam założone podkładki pod sprezyny 3.5przód i 4.5 tyl oraz przedłużki Amora opony 235/70/16 Czy dołożyć jeszcze sprezyny od Focusa combi tył ?

_________________
GV 2.0 16V 5D


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn gru 12, 2016 10:56 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Zmierz odległość od ramy do podłoża, z przodu za kołami a z tyłu przed kołami i będziesz miał pewność czy tył jest niżej od przodu. Jak chcesz dawać fokusy na tył to z podkładkami ale oryginalnymi.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: wt gru 13, 2016 8:41 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Kozik w XL7 po lifcie półoś prawa zawsze będzie pod większym kątem bo jest o ponad 5cm krótsza.
Jak masz dystanse amorów lub amory dłuższe max o 4cm to da to radę bez obniżania mostu.

rafal84 pisze:
...Czy moja gv dobrze stoi? ....Ogółem mam założone podkładki pod sprezyny 3.5przód i 4.5 tyl ...


Z przodu podkładka 35mm daje jakieś 50mm liftu
z tyłu podkładka 45mm daje jakieś 40mm liftu
i tu już robi się lekka różnica w wysokości

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: wt gru 13, 2016 8:45 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
radzik071 pisze:
Kozik w XL7 po lifcie półoś prawa zawsze będzie pod większym kątem bo jest o ponad 5cm krótsza.
Jak masz dystanse amorów lub amory dłuższe max o 4cm to da to radę bez obniżania mostu.

rafal84 pisze:
...Czy moja gv dobrze stoi? ....Ogółem mam założone podkładki pod sprezyny 3.5przód i 4.5 tyl ...


Z przodu podkładka 35mm daje jakieś 50mm liftu
z tyłu podkładka 45mm daje jakieś 40mm liftu
i tu już robi się lekka różnica w wysokości
Dla tego ja dałem nad podkładkę dodatkowo jeszcze oryginalną podkładkę i teraz jest w miarę równo.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: wt gru 13, 2016 2:41 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
oryginalna guma w gnieździe ma 5mm więc można na tył dać po 2 nad podkładki i będzie równo :)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 401 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 114 15 16 17 1827 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl