suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 8:14 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 401 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 827 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn gru 16, 2013 9:24 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
marirus pisze:
W GVI do górnego mocowania przykręcana jest również rozpórka kielichów więc dystans amora taki jak w Vitarze raczej odpada, no chyba że da się dodatkowo dystans pod rozpórkę.


U mnie też test rozpórka (vitara 2.0 16v) i jakoś się to pogodziło. Chyba że są inaczej te rozpórki zamocowane.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn gru 16, 2013 9:32 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Jeździ na forum konkretnie zmotana GVI:

viewtopic.php?f=22&t=4005

Odnośnie tego zestawu to mam ograniczone zaufanie do sprężyn i amortyzatorów z takich zestawów z USA czy UK typu "4x4 ofrołd speszial full kompetyszyn". Ale jak nie sprawdzisz to sie nie przekonasz.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn gru 16, 2013 10:27 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
danthe pisze:
Jeździ na forum konkretnie zmotana GVI:

viewtopic.php?f=22&t=4005

Widzialem wczesniej jest zaje...ta w uj ale coz tutaj "na wyspie" tylko pomazyc o takich fachowcach zeby zrobic taki upgrejd a po za tym nawet nie mam miejsca zeby cos pomotac ze juz nie wspomne o tym ze mam 2 lewe lapki do takich rzeczy 8)
danthe pisze:
Odnośnie tego zestawu to mam ograniczone zaufanie do sprężyn i amortyzatorów z takich zestawów z USA czy UK typu "4x4 ofrołd speszial full kompetyszyn". Ale jak nie sprawdzisz to sie nie przekonasz.


No wlasnie ja tez nie ufam cudenkom made in cos tam ale mysle ze chyba bym skosztowal czego ten zestaw jest wart ,zwlaszcza ze robione jak by niebylo w europie a nie na polach ryzowych Chin.Najwazniejsze dla mnie jest to czy wszystko z tych linkow ktore podalem bedzie grac ze soba jak trzeba i co z tym Body Liftem a ogolnie co z tymi oponami na lifcie zawiasu wejda czy nie wejda?Oczywiscie na feldze 7x16 ori.

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn gru 16, 2013 10:44 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Fajnie ma Czaya swoją też pomotaną.

Wysłane z mojego HTC Desire 500 przy użyciu Tapatalka

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn gru 16, 2013 11:27 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
danthe pisze:
marirus pisze:
W GVI do górnego mocowania przykręcana jest również rozpórka kielichów więc dystans amora taki jak w Vitarze raczej odpada, no chyba że da się dodatkowo dystans pod rozpórkę.


U mnie też test rozpórka (vitara 2.0 16v) i jakoś się to pogodziło. Chyba że są inaczej te rozpórki zamocowane.
W GVI rozpórka jest przykręcana do górnego mocowania amora na trzy śruby i jak dasz dysrans to rozpórka się obniża razem z mocowaniami i opiera się na silniku bo pod nią dużo miejsca nie ma. Najwiecej miejsca jest chyba w J20A

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: wt gru 17, 2013 10:02 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
Dokladnie u mnie jest taka sama rozporka na 3 srubach ,takze mysle ze chyba te dystanse nakrecane na amor beda lepsze tylko ze one sa 2,25" a caly lift springi + amory tyl 38mm czyli jakies 1.5".Piszcie panowie co z tymi gumami prosze.Czy isc na calosc i robic tego body lifta czy olac poki co?

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: wt gru 17, 2013 4:54 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Na poczatek to liftuj zawias a jak ci będzie mało to wtedy bodylift. A oponki to jaki rozmiar że o bodylifcie myślisz, bo jak max 29" to sie nie opyla.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: wt gru 17, 2013 6:23 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
marirus pisze:
Na poczatek to liftuj zawias a jak ci będzie mało to wtedy bodylift. A oponki to jaki rozmiar że o bodylifcie myślisz, bo jak max 29" to sie nie opyla.


No wlasnie poki co mam zamiar wrzucic 225/75/16 lub troche wieksze ale zeby niebylo obcieran itp. przy samym lifcie zawiasu.Wstrzymam sie na razie z tym body liftem bo raz ze kaska... dwa jak pisalem juz wczesniej to sa dopiero moje poczatki wiec niepotrzebuje jakiegos super extra monstera jak ja ledwo pare blotnych kolein zaliczylem i pare mniejszych goreczek a gdzie tam do konkretnej zabawy :roll: Tak wiec ugryze chyba ten 1.5" zestawik do liftu zawiasu z linkow plus te 2.25" nakrecane dystanse na przod i mam nadzieje ze wszystko bedzie gralo :? a z biegiem czasu bedzie sie powoli robilo jakies upgrejdy.

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: wt gru 17, 2013 11:15 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
225/75 R16 to jest 29" i w zupełności wystarczy lift zawiasu z tym że przednie koła mogą przycierać z przodu przy max skręcie.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr gru 18, 2013 12:02 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
Ok troszke lipa z tym zestawem 1.5" bo typ go nie ma obecnie na stanie a zem troche przypalony zeby to jak najszybciej zamawiac to bede bral od niego wszystkiego po trochu w troszke wyzszej konfiguracji tak wiec beda:
springi 2"
amory tyl 2"
nakretki na przednie amory 2.25"
sruby do geometrii anty tatra czy jak to tam nazywacie :wink:

i to by bylo wsio mam taka nadzieje jak bym jeszcze czegos potrzebowal to piszcie prosze zanim zamowie.Co do gum to oczywiscie zamienie 235/60 na 225/75 i jak beda tarly to mam wrzucic jakies dytanse moze?Jak tak to jaki rozmiar?

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: ndz gru 22, 2013 11:25 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
Witam Pnaowie.Zestaw do liftu juz w drodze :D tylko ze nadal nurtuja mnie pytania typowego laika i choc nie chce... ale musze Was nimi jeszcze troche pomeczyc bo wiem ze tylko tutaj na forum moge otrzymac konkretne rady :wink:
a) zauwazylem ze ze gumy na wachaczach stare i sparciale wiec wymienilbym wszytkie za jednym razem tylko ktore lepsze? polibusz czy zwykle?(zalezy mi na jak namniejszej utracie komfortu jazdy po czarnym)
b)wyglada na to ze chyba sam bede probowal do tego dziabac wazne bym sie tylko przy tym nie osral :mrgreen: czy napewno potrzebuje sciski do springow?
c)moge miec 225/75/16 Kumho Kl71 29,3" ale kusza wieksze 245/75/16 30,5" czy dadza rade bez ciec i giec?

Please Panowie pomozcie rozwiac wszelkie watpliwosci bede bardzo wdzieczny 8)

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: ndz gru 22, 2013 11:49 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
lucash pisze:
Witam Pnaowie.Zestaw do liftu juz w drodze :D tylko ze nadal nurtuja mnie pytania typowego laika i choc nie chce... ale musze Was nimi jeszcze troche pomeczyc bo wiem ze tylko tutaj na forum moge otrzymac konkretne rady :wink:
a) zauwazylem ze ze gumy na wachaczach stare i sparciale wiec wymienilbym wszytkie za jednym razem tylko ktore lepsze? polibusz czy zwykle?(zalezy mi na jak namniejszej utracie komfortu jazdy po czarnym)
b)wyglada na to ze chyba sam bede probowal do tego dziabac wazne bym sie tylko przy tym nie osral :mrgreen: czy napewno potrzebuje sciski do springow?
c)moge miec 225/75/16 Kumho Kl71 29,3" ale kusza wieksze 245/75/16 30,5" czy dadza rade bez ciec i giec?

Please Panowie pomozcie rozwiac wszelkie watpliwosci bede bardzo wdzieczny 8)

a) kup poliuretany (ale takie lepsze) jak masz parę gum do wymiany - spokój na dłużej
b) nie potrzebujesz ścisków do sprężyn, jest to wręcz bardzo zbędna i niebezpieczna broń :wink:
c) Jaki lift wstawiasz? Jakie ET felg?

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn gru 23, 2013 9:01 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
Witam.Suzi ma felgi takie same jak na pierwszych fotkach,mysle ze 7x16 et5 chyba.Czuje ze bedzie d.pa z 245/75r16 i pozostana tylko male 225/75 :cry:

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn gru 23, 2013 8:34 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Zeby do GVI wsadzić 245/75 R16 to trzeba bodylift zrobić albo lift zawiasu 3"-4", podciąć plastiki w przednich nadkolach i ewentualnie dystansy kół zapodać żeby za mocno o ramę nie tarło.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn gru 23, 2013 8:52 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
w takim razie przy moim 2" lifcie zawiasu to moge sobie tylko pomazyc o wiekszych kolach. Coz beda 225/75/16 i mam nadzieje ze te nie beda tarly bo sie wku.wie jak bede musial cos ciac ,co do poliuretanow to mam na oku te z Olkusza wiec chyba dobre.Dzieki Panowie za pomoc naprawde pomoglisie bardzo duzo i jestem Wam bardzo wdzieczny :) Jak juz to zmontuje wszystko to sie pochwale jak zouza sie sprawuje nowych protezach :D Tymczasem Zdrowych i wesloych swiat Wam wszystkim tutaj zycze i oczywiscie Szczesliwego Nowego Roku :wink:

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 401 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 827 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl