suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 9:55 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 401 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 527 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Lift GV I
Post: wt cze 19, 2012 9:59 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw mar 08, 2012 8:38 pm
Posty: 11
Witam
Chciałem Wam zaprezentować mojego GV-oździa po wykonaniu liftu i wszystkich zaplanowanych przeróbkach
- zawieszenie Iron Man (sprężyny i amorki)
- Body Lift +5cm
- Koła 31 cali MT + dystanse 30 mm
- zderzak i płyta pod wyciągarkę - wykonane wg indywidualnego projektu
- wyciągarka Titanium
- bagażnik wyprawowy - wykonany wg indywidualnego projektu
- progi pod Hi-Lifta (jw)
- hak tylny (jw)
- dodatkowe oświetlenie dla wizualnego zwiększenia "dzielności auta"
- snorkel (dedykowany do GV - polski produkt)
no i trochę podcięć i "młotkowań" żeby wszystko ładnie chodziło bez obcierania - i CHODZI


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Była GV 2004, jest Suzuki SX4 Żonki oraz Mitsubishi Pajero Sport
--------------------
Godzinka na Hi-Lifcie :bezcenne))


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: wt cze 19, 2012 10:20 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
,


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 8:54 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: wt cze 19, 2012 11:01 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw mar 08, 2012 8:38 pm
Posty: 11
Witam
jaki SUV?
Głośno się nie śmieją może po cichu?


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Była GV 2004, jest Suzuki SX4 Żonki oraz Mitsubishi Pajero Sport
--------------------
Godzinka na Hi-Lifcie :bezcenne))


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: wt cze 19, 2012 11:10 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
Te bajery to od Zygmunta?


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: wt cze 19, 2012 11:38 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Ładnie się prezentuje :) .
Jaki rozmiar opon dokładnie ?

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr cze 20, 2012 5:42 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw mar 08, 2012 8:38 pm
Posty: 11
Lipa Olsztyn - tak dokładnie
Mieciu1 - 245/75R16

_________________
Była GV 2004, jest Suzuki SX4 Żonki oraz Mitsubishi Pajero Sport
--------------------
Godzinka na Hi-Lifcie :bezcenne))


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr cze 20, 2012 6:46 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
1410jurek pisze:
245/75R16


Tak sie dziwiłem że 31" weszło przy zachowaniu plastyków :) A ten rozmiar to jest co najwyżej 30.5"

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr cze 20, 2012 9:58 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw mar 08, 2012 8:38 pm
Posty: 11
Z plastikami nie bylo tak łatwo jest dużo powycinane
a rozmiar jak sie dobrze policzy to dokladnie 30,7 cala - prawdziwych 31 na moje felgi nie było a felg 15" nie moglem znaleźć - problem to specyficzny kształt zacisków hamulcowych z przodu o ktore większość felg zamienników obciera

_________________
Była GV 2004, jest Suzuki SX4 Żonki oraz Mitsubishi Pajero Sport
--------------------
Godzinka na Hi-Lifcie :bezcenne))


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr cze 20, 2012 10:13 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Wiem coś o zaciskach z przodu :)
U mnie weszly 15" ale z offsetem nie mniejszym niż 30. Jednak pozostałem przy 16" jak zmienily sie ceny opon i 16" staniały relatywnie w stosunku do 15".

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr cze 20, 2012 8:32 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Fajnie ci wyszła Grand Suka
1410jurek pisze:
problem to specyficzny kształt zacisków hamulcowych z przodu o ktore większość felg zamienników obciera
Raczej nie tyle co zacisków a tarcz hamulcowych

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pt cze 22, 2012 10:09 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw mar 08, 2012 8:38 pm
Posty: 11
lipa olsztyn pisze:
Już się nie śmieją. :twisted: ,że suv? Dla mnie bomba. Zmień przedni most na stalowy i załóż manualne sprzęgiełka jak się bujasz na rajdy to nie wrócisz na lawecie.ps. Jak tam szlak walk partyzanckich udany :wink:


Witam, dopiero teraz zauważyłem drugą część pytania.
Byliśmy tylko na pierwszym dniu - bardzo fajne piaski, super dobrana trasa. Na samym początku jeden z patroli stracił sprzęgło z powodu hydrauliki ale dzięki znajomości tematu przez organizatora i zgranej pomocy grupy szybko zostało naprawione. Żałowaliśmy, że nie mogliśmy zostać do końca i powalczyć trochę w błotku bo podobno było super.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Była GV 2004, jest Suzuki SX4 Żonki oraz Mitsubishi Pajero Sport
--------------------
Godzinka na Hi-Lifcie :bezcenne))


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pt cze 22, 2012 10:16 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw mar 08, 2012 8:38 pm
Posty: 11
1410jurek pisze:
lipa olsztyn pisze:
Już się nie śmieją. :twisted: ,że suv? Dla mnie bomba. Zmień przedni most na stalowy i załóż manualne sprzęgiełka jak się bujasz na rajdy to nie wrócisz na lawecie.ps. Jak tam szlak walk partyzanckich udany :wink:


Witam, dopiero teraz zauważyłem drugą część pytania.
Byliśmy tylko na pierwszym dniu - bardzo fajne piaski, super dobrana trasa. Na samym początku jeden z patroli stracił sprzęgło z powodu hydrauliki ale dzięki znajomości tematu przez organizatora i zgranej pomocy grupy szybko zostało naprawione. Żałowaliśmy, że nie mogliśmy zostać do końca i powalczyć trochę w błotku bo podobno było super.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Była GV 2004, jest Suzuki SX4 Żonki oraz Mitsubishi Pajero Sport
--------------------
Godzinka na Hi-Lifcie :bezcenne))


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn cze 25, 2012 8:05 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr lis 02, 2011 4:38 pm
Posty: 353
Lokalizacja: Barwałd koło Wadowic
Fajna GV.
A zrób coś kilka zdjęć co i gdzie wyciąłeś w nadkolach.
Mi przy lifcie 2'' z tyłu 29'' MTki zachaczają o tą wywinietą blache w nadkolach.
Miałes to tez?
Co tam powycinałeś?

_________________
Grandziara 2.0 16v Cabrio vel Żabka


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: wt cze 26, 2012 6:00 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw mar 08, 2012 8:38 pm
Posty: 11
Witam
sam lift zawieszenia to nie wszystko bo mam budę podniesioną o 5 cm żeby więcej miejsca zrobić
Blachy, o których mowa - ponad połowę wycięte - bo przy tym rozmiarze kół cięły opony przy mocnym dobiciu i tarło wszystko na wykrzyżach
Nadkola przednie i tylne - sporo podcięte
Nakładki plastikowe poszerzające nadkola i te na tylnych drzwiach - podcięte
Nakładki plastikowe na progi - wyrzucone
Najlepiej to na jakiejś imprezie zobaczyć co i jak bo zdjęcia niewiele pokazują tych szczegółów

_________________
Była GV 2004, jest Suzuki SX4 Żonki oraz Mitsubishi Pajero Sport
--------------------
Godzinka na Hi-Lifcie :bezcenne))


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: wt cze 26, 2012 10:33 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
U mnie z przodu mierzyliśmy 31" KL-71.
Niestety, przed liftem na ironmanie nie mieściły się przy skręcie, bo mam bardzo odsadzone 15" z dystansami.
Ma to swoje plusy, bo auto się dobrze trzyma na zakrętach i trawersach :mrgreen:
Teraz wywaliłem te badziewne sprężyny (przy okazji: czemu ludzie w ogóle wsadzają ironmany?) i mam przód sporo wyżej, ale na wykrzyżu i tak się to nie zmieści, więc zostaję na swoich małych kółkach bez cięcia błotnika.
Generalnie bodylift mam całkiem spory i nie da się do granda wsadzić 31" bez cięcia błotnika, albo przerobienia wahaczy na bardziej przesunięte do przodu.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 401 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 527 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl