suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Lift GV I
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=7963
Strona 16 z 27

Autor:  ORI [ czw sty 07, 2016 9:11 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Jak klej nie pomoże to przyspawaj (znaczy chewtnij :mrgreen: ) dystans do mostu tylko w takich miejscach że gdybyś chciał wrócić do seryjnego zawieszenia to będzie dostęp i przetniesz spawy.

Autor:  kipulo [ pt sty 08, 2016 3:43 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Myslałem o tym

Autor:  kozik [ ndz sty 10, 2016 9:01 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Panowie potrzebna pomoc...
XL7 poliftowa, lift 2" bez obniżania przedniego mostu. Teoretycznie można tak śmigać i nic nie powinno się dziać. Jednak o ile lewa półoś jakoś wygląda i mnie nie martwi to prawa mnie zastanawia...
I tutaj pytanie do mądrych forumowych głów. Czy mogę tak jeździć i nie martwić się, że się rozsypie czy lepiej juz kupować przeguby/półosie na zapas?

Półoś lewa:
Obrazek

Półoś prawa:
Obrazek

Autor:  Niedzwiadz [ ndz sty 10, 2016 9:05 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Po mojemu w normie, szczególnie przy tych oponach. Wąsy przekładni sporo za to wygięte.

Autor:  kozik [ ndz sty 10, 2016 9:13 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Przy tych oponach czyli?
A czy jest jakaś opcja na przekładnie?

Autor:  marirus [ ndz sty 10, 2016 9:18 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Długo tak jeździsz? Czy może chwilę? Auto stoi prosto(na równym)? Jeżeli nie długo to pojeździj jeszcze chwilę, powinno się ułożyć(po zdjęciach wnioskuję że masz lift na podkładkach). Lub przy montażu podkładka/sprężyna się źle ułożyła.

Autor:  kozik [ ndz sty 10, 2016 9:33 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Wydaje mi się, że stoi równo ale na wszelki wypadek jutro zmierzę jak jest dokładnie. Jeżdżę tak od miesiąca. Dokładnie, na obecną chwilę wszystko na podkładkach jednak po miesiącu dochodzę do wniosku, że jednak bezpieczniej będzie kupić sprężyny +2" i to będzie kolejny zakup do auta...

Autor:  Niedzwiadz [ ndz sty 10, 2016 10:28 pm ]
Tytuł:  Re: RE: Re: Lift GV I

kozik pisze:
Przy tych oponach czyli?
A czy jest jakaś opcja na przekładnie?

Bieżnik delikatny, nie męczy osiek ;).

Przekładni nie rozkminialem mocniej, ale tam by chyba wystarczyło łapy mocujące przedłużyć / opuścić mocowania. Nie wiem czy węże by wydały.

Autor:  kozik [ pn sty 11, 2016 7:39 am ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

W garazuczekaja juz GG at2 ale mysle, ze nie bedzie to az tak "kilerski" bieznik ;)

Autor:  bartekbp01 [ sob sty 30, 2016 8:36 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

monzo pisze:
Też tak słyszałem od kilku uzytkowników. Springi już leżą w bagażniku, czekam tylko jak ORI wyprodukuje łapy obniżające do przedniego dyfra dla mnie i działam. Swoją drogą może ktoś jeszcze będzie potrzebował obnżyć most? Wiem, że ma być do sprzedania więcej zestawów u ORI-iego. Płyty z wyciągarką jeszcze nie mam, ale również zamówiłem. Zderzak przyjdzie z czasem też ;) Poniżej wygląd sprężyny oryginalnej i od focusa kombi utwardzanejv (na tył), następnie jak to na aucie wygląda przy delikatnym obciążeniu bagażnika. Dodam jeszcze, że zdjęcia robione przy pełnym zbiorniku paliwa oraz przy pełnej butli LPG. Sądzę, że wszystkie te czynniki trzeba brać pod uwagę przy jakichkolwiek przeróbkach.

Mam kilka pytań, czy sprężyny są od focusa mk1(czy jak go tam zwał) czy sprężyna z gv nie jest "podwinięta" na końcu a co za tym idzie czy spr. z merca siada bez problemu. ostatnie pytanie, jak obniżyć most w Gv jeżeli tuż pod nim jest kołyska zawieszenia(miałem dość mało czasu na zapoznanie się z konstrukcją i forum :) przed wyjazdem za granicę).

Autor:  rafal84 [ pn gru 12, 2016 6:37 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Witam ! Mam takie pytanie Czy moja gv dobrze stoi? skoro mierząc od ziemi do nadkola z przodu mam prawie 81.5cm a tyl 77cm mam wrażenie że przy jeździe sprezyny się składają na większych dziurachlub wiele jak ktoś z tyłu siedzi.Ogółem mam założone podkładki pod sprezyny 3.5przód i 4.5 tyl oraz przedłużki Amora opony 235/70/16 Czy dołożyć jeszcze sprezyny od Focusa combi tył ?

Autor:  marirus [ pn gru 12, 2016 10:56 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Zmierz odległość od ramy do podłoża, z przodu za kołami a z tyłu przed kołami i będziesz miał pewność czy tył jest niżej od przodu. Jak chcesz dawać fokusy na tył to z podkładkami ale oryginalnymi.

Autor:  radzik071 [ wt gru 13, 2016 8:41 am ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Kozik w XL7 po lifcie półoś prawa zawsze będzie pod większym kątem bo jest o ponad 5cm krótsza.
Jak masz dystanse amorów lub amory dłuższe max o 4cm to da to radę bez obniżania mostu.

rafal84 pisze:
...Czy moja gv dobrze stoi? ....Ogółem mam założone podkładki pod sprezyny 3.5przód i 4.5 tyl ...


Z przodu podkładka 35mm daje jakieś 50mm liftu
z tyłu podkładka 45mm daje jakieś 40mm liftu
i tu już robi się lekka różnica w wysokości

Autor:  marirus [ wt gru 13, 2016 8:45 am ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

radzik071 pisze:
Kozik w XL7 po lifcie półoś prawa zawsze będzie pod większym kątem bo jest o ponad 5cm krótsza.
Jak masz dystanse amorów lub amory dłuższe max o 4cm to da to radę bez obniżania mostu.

rafal84 pisze:
...Czy moja gv dobrze stoi? ....Ogółem mam założone podkładki pod sprezyny 3.5przód i 4.5 tyl ...


Z przodu podkładka 35mm daje jakieś 50mm liftu
z tyłu podkładka 45mm daje jakieś 40mm liftu
i tu już robi się lekka różnica w wysokości
Dla tego ja dałem nad podkładkę dodatkowo jeszcze oryginalną podkładkę i teraz jest w miarę równo.

Autor:  radzik071 [ wt gru 13, 2016 2:41 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

oryginalna guma w gnieździe ma 5mm więc można na tył dać po 2 nad podkładki i będzie równo :)

Strona 16 z 27 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/