suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Lift GV I
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=7963
Strona 17 z 27

Autor:  slawko333 [ pt sty 20, 2017 1:12 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

chce podnieść grand vitare o jakies 5cm, seryjne opony zamienie na 225/70/16 da to podniesienie ok 1,5cm, reszte chce podnieść na podkładkach z polibuszy, na stronie producenta sa podkładki 5cm, pisze ze daja podniesienie 3,5cm, uzywal ich ktoś? rzeczywiscie daja takie podniesienie? do takiego liftu robic dystans przednich amorow i tylnich? w vitarze jak podnosiłem przod o jakies 6cm dorabiałem dystanse amorow przednich, czy przednie sprężyny trzeba obracać o 180stopni po zamontowaniu podkładek jak w vitarze?

Autor:  marirus [ pt sty 20, 2017 1:57 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Z tyłu dajesz podkładkę 5 lub 6 cm a z przodu np podkładka 3,5cm daje około 5cm liftu z racji niezależnego zawiasu przedniego. Podkładka 50mm może ci dać z przodu coś około 70mm liftu. Ma na to też wpływ stan sprężyn zawieszenia.

Autor:  magic1803 [ ndz lut 05, 2017 11:03 am ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Halo,Radek już luty coś wiadomo?

Autor:  radzik071 [ ndz lut 05, 2017 10:15 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

ale ten czas zapier... :)

Autor:  Mateusz_V6 [ czw mar 09, 2017 10:31 am ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Chłopaki jaka jest różnica w prowadzeniu po zrobieniu liftu 2' ? Oryginalnie GV jest dosyć sztywna a jak jest po. Jak jest na zawieszeniu od LOVELLS a jak na partyzantce ze sprężynami mercedesa i amorami focusa ;)

Autor:  Bezimienny [ pt mar 10, 2017 1:32 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Na lifcie "partyzacnkim" ze sprężynami od merca i focusa (nie stosuje się do liftu amorów focusa a właśnie sprężyny :) ) jest moim zdaniem sztywniej, ja do tego miałem nowe amortyzatory (słabe bo SRL ze sklepiku) i czuć że było twardo, teraz po dłuższym użyciu bardziej miękko sie nie zrobiło, dodam że mam sprężyny od merca benzyny, ale nie mam stalowego zderzaka ani wciągarki, mam tylko lekkiego "kangura"

Autor:  bartekbp01 [ sob mar 11, 2017 12:42 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

U mnie lift (puki co) lovells plus dwa cale i amorki tył z opla omegi. Prowadzenie oceniam na bardzo dobry. Auto jest delikatnie twardsze w porównaniu do klapniętego oryginału, dzieki temu prowadzenie na twardym jest pewniejsze. W terenie również super, jedynym mankamentem jest dobijanie tyłu przy większych obciążeniach.
Jezdziłem dla porównania grandą z zawiasem iron mena i to był koszmar, auto nieprzyjemnie podskakiwało na nierównościach i było potwornie twarde w porównaniu do lovellsa. Tamta była z silnikiem V6 a u mnie jest Hdi więc obciążenie podobne.
nie jezdziłem GV z budżetowym liftem.

Autor:  dendrol [ sob mar 11, 2017 5:33 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Ja w 2.0 3d ma przód sprężyny merc bez stabilizatora, tył fokusy. Amory przód stare oryginały, tył astra kayba. Na dziurach jest komfortowo, znaczy miętko w porównaniu do serii. W zakrętach trzeba bardziej uważać :)

Autor:  Huba [ wt mar 21, 2017 1:07 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Czekając i zbierając fundusze na Zestaw lift 4" do Radzika, chciałbym zrobić budżetowy lift 2" na kilka miesięcy co by już teraz wsadzić większe opony, może 235/70r16 by weszły przy lekkich podcinkach.
Jestem w tej kwestii całkowicie zielony, przeczytałem trochę tematów na forum i dalej nie wszystko jest dla mnie jasne, cześć zdjęć / linków pochłoną czas, a czasami nie wiem czy ktoś akurat pisze o 3d czy 5d, a może ktoś wpadł na nowe rozwiązanie z biegiem czasu.
Dlatego chciałbym się upewnić i odświeżyć temat liftu 2" dla GV I 5d na podkładkach.

- Podkładki przód - 30-35 mm

- Podkładki tył - 45-50 mm

- Dystanse Amortyzatorów przód - 45-50 mm

- Amortyzatory tył - KYB 343047

Coś namieszałem czy jest ok?
Dystans parharda - czy przy takim lifcie to konieczne?
Dystans wału - jak wyżej, czy przy takim lifcie to konieczne?
Z tego co wyczytałem to Dystanse Amortyzatorów przód polecany od ORI'ego.
Podkładki jakiegoś konkretnego producenta? Poliuretanowe (poliuretany.olkusz.pl lub www.elast-pol.pl) czy gumowe (suzuki-czesci.pl)?
Amortyzatory z tyłu i tak muszę wymienić to od razu wsadzę dłuższe. W kilku tematach przewinęły się KYB 343047, czy może jakieś inne za około 150 zł sztuka?

Pozdrawiam.

Autor:  marirus [ wt mar 21, 2017 8:36 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Przy dystansach 3,5 przód i 4,5 tył, tył będzie stał niżej od przodu. więc jeżeli 4,5 z tyłu to proponuje zostawić oryginalną podkładkę sprężyn, będzie w miarę równo. Dystans panharda nie jest konieczny. Amory tył to nie wiem jakie, obecnie mam dystansy tych amortyzatorów. Podkładki jakie sobie życzysz :) Przy oponach 235/70R16 lub 225/75R16 i oryginalnych felgach powinno się obejść bez cięcia lecz z przycierką o ramę przy max skręcie.

Autor:  radzik071 [ wt mar 21, 2017 9:59 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Dystans wały nie potrzebny
i z amorami kyb 343047 mogą się tylne sprężyny na podkładkach 5cm za bardzo luzować i wypadać (tylko teoria bo nie sprawdzałem)

Autor:  czaya [ śr mar 22, 2017 4:58 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Radzik,
Ale z tymi amorkami to zadziała ?
Miałem je w swojej przez kilka wyjazdów kiedyś i wylądowały w piekle dla marnych amortyzatorów ..
Chyba ze to inny model niż polecałeś 3 lata temu ?

Autor:  radzik071 [ śr mar 22, 2017 11:38 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

zależy na jaką partię trafiłeś bo są produkowane w 2 czy 3 krajach i jedne są spoko a inne za miękkie.
Oba do twardej sprężyny się nie nadadzą.

Autor:  czaya [ śr mar 22, 2017 11:47 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Tego nie wiem.
Szczęśliwie o nich już zapomniałem a były zamontowane przy standardowej sprężynie z podkładką.

Autor:  Mateusz_V6 [ sob mar 25, 2017 5:48 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Znalazłem stronę (firmę) w UK z klamotami do naszych Suzuk , kit do liftu 2' nie wychodzi tak drogo. Pytanie czy ktoś miał z tą firmą, tymi produktami styczność i czy warto zaryzykować.
http://www.jimnybits.com/
http://www.jimnybits.com/suzuki-grand-vitara-black-raptor-2-50mm-lift-kit.html

Strona 17 z 27 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/