suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Lift GV I
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=7963
Strona 18 z 27

Autor:  GrandWarszawiak [ wt lip 25, 2017 8:42 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

To jest już jakiś config sprawdzony ?
Cel - budżetowo i okolice 2'

Autor:  Huba [ śr lip 26, 2017 10:33 am ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Ja mam budżetowy lift czyli:
Podkładki pod sprężyny przód 35mm
Podkładki pod sprężyny tył 45mm
Dystanse przednich amortyzatorów by ORI
Tylne amortyzatory Delphi 01433

Wychodzi tanio, niecałe 2", ale za mało na opony Insa Turbo Risko 235/70/16 (mają 29,5") i nawet nie na bardzo dużych wykrzyżach tylne opony obcierają o plastikowe nadkola przy drzwiach, 1-2 cm więcej i może byłoby ok. Można zdjąć plastiki lub założyć mniejsze opony. Ja zamówiłem body lift 2", zobaczymy co będzie po założeniu.

Autor:  GrandWarszawiak [ ndz paź 01, 2017 7:10 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Ciekawe czy są jakieś amory na przód kombinowane, by nie dawać dystansów...

Autor:  marirus [ ndz paź 01, 2017 9:09 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

GrandWarszawiak pisze:
Ciekawe czy są jakieś amory na przód kombinowane, by nie dawać dystansów...

Zapytaj wujka googla a on ci powie że są tyle że za więcej szelestów za sztukę niż nowy amor + dystans.

Autor:  GrandWarszawiak [ ndz paź 01, 2017 9:12 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

I taka odpowiedź mnie satysfakcjonuje ;)

Ogólnie to jest jakaś faktyczna różnica mająca odzwierciedlenie w używaniu między różnego rodzaju przedłużeniami na przód?
Chodzi o ORI vs https://suzuki-czesci.pl/pl/p/Dystanse- ... itara/1362

Autor:  lukaszb [ czw paź 12, 2017 12:37 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Koledzy mierzył ktoś ile liftu daje w GV 5 drzwiowej z tyłu zamontowanie sprężyn od focusa ?

Autor:  radzik071 [ czw paź 12, 2017 10:04 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

2"-3" ale jest za miękko

Autor:  lukaszb [ czw paź 19, 2017 7:47 am ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Mam w tej chwili nową seryjną sprężynę i podkładkę 5 cm. Chcę podnieść tył jeszcze jakieś 3-5 cm. Robić grubszą podkładkę czy są jakieś sprężyny dające w GV 4 cale liftu i pracują ok.

Autor:  xROnx [ wt lis 07, 2017 11:47 am ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

GV 2.0TD 1998r, opony R16 235/60 Insa Turbo Dakar
Nie mam ani wyciągarki ani zderzaka stal - zderzak może kiedyś będzie.
Mam na wykończeniu amortyzatory przednie - kwalifikują się do wymiany i w związku w tym pomyślałem sobie o lifcie 2'' :)
znalazłem zestaw ORE4x4 -> http://allegro.pl/kpl-lift-zawieszenia- ... ml#thumb/2
ktoś miał doświadczenie z tym zestawem? Czy to jest kompletny zestaw czy coś tam jeszcze będę musiał dokupić/założyć?
Oczywiście poza nowymi amortyzatorami - myślę żeby zamontować oryginały tj do GV bez liftu...

Autor:  NuVo [ wt lis 07, 2017 12:12 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Montowałem u siebie w XL7
Jakość wykonania poprawna. Zamiast tulejek pod rozpórkę (te złote) lepszy by był dystans.
Na pewno musisz mieś śruby do dystansów tylnych amortyzatorów (te srebrne ceowniki z tulejkami).
Podkładki tylne podnoszą tylko o 40mm, trochę mało więc założyłem dłuższe sprężyny.
Być może pourywasz gwinty w poduszkach amortyzatorów, do których przykręca się rozpórkę. Albo spawanko nakrętek albo zakup nowych.
Dodatkowo pasowało by dokupić śruby z regulacją kąta pochylenia koła żeby zniwelować tatrę z przodu.

Autor:  michuu23 [ pt lis 24, 2017 8:41 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

Panowie może ktoś podsumować wątek i napisać optymalny ekonomiczny lift-zestaw??

Autor:  gross [ pn lis 27, 2017 1:22 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

radzik071 pisze:
2"-3" ale jest za miękko


A jeśli nie Focus to co? Z góry dzięki za odp. :)

Autor:  xROnx [ wt lis 28, 2017 9:27 am ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

NuVo pisze:
Podkładki tylne podnoszą tylko o 40mm, trochę mało więc założyłem dłuższe sprężyny.

40mm to brakuje 10mm do pełni szczęścia.... Da się to czymś wyrównać? Czy tylko zmiana sprężyn na dłuższe? Coś tutaj czytałem o Focusie. Ktoś może dać namiary dokładne na nie? W Vitarze dają kayaba RA5613. Do GV1 będą też pasować? Czy nie o te chodzi...?
NuVo pisze:
Dodatkowo pasowało by dokupić śruby z regulacją kąta pochylenia koła żeby zniwelować tatrę z przodu.

To przy lifcie 2'' występuje już tatra z przodu?

Autor:  radzik071 [ wt lis 28, 2017 11:24 am ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

RA5613 do GV 5D wg mnie dużo za miękkie. Poza tym tylne oryginalne sprężyny w GV są zwężane u góry (dużo bardziej niż w Vitarach) a sprężyna focus jest większej średnicy i na dodatek nie jest zwężana więc kiepsko pasuje.

xROnx pisze:
To przy lifcie 2'' występuje już tatra z przodu?

Oczywiście że tak - i to większa niż w Vitarach z Liftem 2"

We wszystkich GV I kąt pochylenia osi zwrotnicy jest większy niż w Vitarach, co w połączeniu z dużo krótszym wahaczem przednim, powoduje, że przy podnoszeniu zawieszenia, dużo szybciej robi się dodatni kąt pochylenia koła (efekt tatry)
Obrazek

Np.
Przy lifcie 4" w GV I trzeba zrobić około 2 razy "większe antytatry" niż w Vitarze z liftem 4".
Wymusza to wymianę wahaczy w GV bo samym amortyzatorem za dużo się nie zdziała.

Autor:  xROnx [ wt lis 28, 2017 1:04 pm ]
Tytuł:  Re: Lift GV I

To pytanie jak nie Focus do GV to co?
Te śruby do regulacji kąta to np takie? -> https://suzuki-czesci.pl/pl/p/Sruby-do- ... a-kola/578
Bo oryginalnie są dwie zwykłe śruby amortyzator/zwrotnica

Strona 18 z 27 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/