1. Czym byście mi radzili uszczelnić połączenie tylnego mostu z obudową piasty koła (to które jest skręcone na cztery śruby) - silikon (jaki)?, jakiś hermetyk, płynna uszczelka czy co?
2. Ciężko sie to połaczenie rozłącza przy wymianie łożyska? -zamierzam wymienić na poczatek tylko uszczelniacz bo łożysko luzów nie wykazuje, a sama mysl zakładania pierścienia zabezpieczającego na gorąco mnie stresuje. (sporo rzeczy przy autach robiłem, mam sporo narzędzi i lubię to (jak szybko i łatwo wychodzi) ale chciałbym uniknąć pakowania się w czasochłonną zabawę z gatunku tych co to w połowie się mówi pod nosem - "czemu !!:"!@ nie dałem tego zrobić mechanikowi za 100zł
)
2. Nie wiem czy to prawda i czy się przyda ale w necie znalazłem taki spis uszczelniaczy do Vitar;
http://www.4x4.radom.pl/component/option,com_fireboard/Itemid,40/func,view/catid,17/id,72/tam jest 48x62x9 a nie "7" ale może da sie założyć dwie siódemki? - jakby co to jest to ponoć simmering (48x62x7) pasujący do uszczelniania półosi w 5b skrzyni biegów Fabii i Octavi