suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 3:07 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz sty 25, 2015 7:05 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 25, 2012 6:34 pm
Posty: 78
Model: TLC J70
Czy ma ktoś namiary na sprawdzoną porządną pompę paliwa do gaźnikowca?

Szukać używanej czy tylko nowych? Skłaniam się do tego drugiego ale na Allegro ceny od 160 do 430 - czy się kierować? Jazda na gazie i sporadyczne używanie benzyny pewnie i tak szybko ją wykończą - jakoś da się temu zaradzić?

A może pasuje od czegoś innego taka pompa?


Na górę
Post: ndz sty 25, 2015 7:15 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
ciesz się że masz do wyboru nowe pompy bo jeszcze niedawno były tylko używki i to zazwyczaj zepsute :lol:

czy masz gaz czy nie to nie ma znaczenia bo pompa i tak chodzi cały czas

kup nówkę ale którą to już nie pomogę.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: ndz sty 25, 2015 7:24 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 25, 2012 6:34 pm
Posty: 78
Model: TLC J70
:)

Ceny z aukcji

Ashika - 175 zł

Imsa - 225 zł (na innych aukcjach 430 zł)

Była Imsa ale wytrzymała 2 lata. Dzisiaj poziom na bagnecie oleju wprawił mnie w osłupienie. Jak go tylko wyciągnąłem to poczułem paliwo :(

Pozostaje chyba brać tą tańszą chyba, że ktoś odradza?


Na górę
Post: pn sty 26, 2015 9:41 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
kup tą co ma więcej gwarancji

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn sty 26, 2015 9:52 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
zmień na elektryczną zewnętrzną a tą jakoś zaślep
chyba ktoś już tu tak robił z tego co kojarze

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: wt sty 27, 2015 11:58 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
jak do gazu to tylko taka http://suzuki-czesci.pl/pl/p/Pompa-pali ... aznik/1072
można podłaczyć tak zeby nie chodziła przy pracy na gazie

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: śr sty 28, 2015 2:25 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 25, 2012 6:34 pm
Posty: 78
Model: TLC J70
Reanimuję swoją mechaniczną pompę.

Może się komuś przydać - mechaniczna pompa marki IMSA jest nitowana ale można ją rozebrać.

Membrana do niej z kolei pasuje od pomp z Łady np. 2107, Nivy po lekkim zeszlifowaniu trzpienia. Sama pompa od Łady nie pasuje bo ma inne mocowanie i 2 wyjścia a nie 3 - szkoda bo kosztuje 40-70 zł. Nie pasuje przepona od Fiata 126p bo tą też sprawdziłem (wielkość inna, trzpień za długi i nie da się łatwo przerobić).

Można więc za kilka złotych dokupić taką membranę od Nivki i złożyć pompę na 6 śrubek. Dodatkowo będzie później wymienna bo pompę można łatwo rozbierać, a membrana jest na śrubkę a nie nitowana więc i przeróbka trzpienia tylko raz się odbywa.

Poniżej zdjęcia.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: wt mar 08, 2016 4:55 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 07, 2013 10:01 pm
Posty: 43
Lokalizacja: Bytom
Podłączę się pod temat. Czy przy monowtrysku pompa paliwa rownież chodzi cały czas? Znaczy zaraz po włączeniu elektryki a bez włączania silnika pompa powinna zapracować i się wyłączyć czy jak?


Na górę
Post: wt mar 08, 2016 7:04 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 22, 2010 11:42 pm
Posty: 340
Lokalizacja: Kozy
tak jak mówisz
Dobija ciśnienie i się wyłącza i zaczyna działać chyba w momencie kręcenia rozrusznikiem


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl