suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 6:01 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw lut 28, 2008 11:04 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lut 09, 2008 3:14 pm
Posty: 12
Lokalizacja: Ciechanów
Może ktoś wie gdzie dostane pierścienie tłokowe do mojej vitki?
2.0 V6 97r.

_________________
Suzuki Vitara 2.0V6 97r.
Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 28, 2008 12:12 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Są firmy, które dorabiają pierścienie...
Bo pewnie będziesz potrzebował 1 nadwymiar i szlif cylindra...Wg mnie bez tego nie ma sensu robic remontu swilnika, bo po 1500 km będziesz znów miał dziury :(

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: sob paź 31, 2009 3:51 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr wrz 02, 2009 1:38 pm
Posty: 19
Lokalizacja: Opole
Coś wiadomo nowego w temacie? Będę zrzucał głowice i trzeba by sprawdzić przy okazji czy dołu nie robić...

_________________
Gitara gra ('96 edition Long play)


Na górę
Post: sob paź 31, 2009 4:15 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
poszukaj w intercarsie,albo autolandzie mają duży wybór.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: sob paź 31, 2009 5:41 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Takie rzeczy chyba tylko w ASO, a to oznacza drogość. Chyba lepiej poszukać dobrego silnika niż robić generalny remont, bo to będą kosmiczne pieniądze.

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: sob paź 31, 2009 7:58 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Właśnie byś się żdziwił,robiłem kapitalkę 2,4 lj70 i komplet części panewki,tłoki,pierścienie i komplet uszczelek na cały silnik kosztował mnie nie całe 1000zł. Myślę że to bardzo dobra cena jak za silnik po remoncie kapitalnym.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: sob paź 31, 2009 8:24 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr wrz 02, 2009 1:38 pm
Posty: 19
Lokalizacja: Opole
h20a to chyba jednak egzotyka. Większe sieci z częściami moto nie mają takich rzeczy jak pierścienie, a co dopiero mówić o tłokach. Podobny problem jest z popychaczami (dobrze, że pasują z 2.5, ale i tak czeka mnie chyba import z U.S. - czasami warto bo kompletny rozrząd łącznie z zębatkami, z cłem i vatem wyszedł mnie 1250 zł). Zaczynam się przychylać do opcji włożenia h25a - pytanie czy trzeba przerabiać wiązkę, czy różnią się tylko pojemnością, a ECU sobie z tym poradzi...

_________________
Gitara gra ('96 edition Long play)


Na górę
Post: sob paź 31, 2009 9:16 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pn lut 02, 2009 8:00 am
Posty: 652
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 2.5
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2003
Ja również jestem posiadaczem h20a, po zakupie samochodu, wyszło, że coś z nim nie tak, mocy mniej i kopcił. Okazało się, że ktoś był na tyle głupi żeby go zatrzeć, jak wyszło był po kapitalce i wtryski ciekły, zdecydowałem się na wymianę całości, co wyniosło mnie wtedy koło 4tys. zł. Z plusów mam przynajmniej zapasowy rozrząd :P

_________________
Było v6, jest kolejne


Na górę
Post: sob paź 31, 2009 9:30 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 24, 2009 11:49 am
Posty: 821
nie lepiej skorzystać z drogi którą wskazywał kozioł ? mnóstwo ludzi dziś rozbiera auta w tym vitki i można się dogadać z nimi

_________________
j20a wreszcie kupione


Na górę
Post: sob paź 31, 2009 10:39 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr wrz 02, 2009 1:38 pm
Posty: 19
Lokalizacja: Opole
Pół biedy gdy silnik jeszcze można sprawdzić w aucie, gorzej gdyby kupować "luzem" bo może się okazać, że "zamienił stryjek siekierkę na kijek" :)
Ciągle zastanawia mnie podmiana na 2.5 - zawsze to te parę kuni więcej :)

_________________
Gitara gra ('96 edition Long play)


Na górę
Post: sob paź 31, 2009 11:09 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Przemas601 pisze:
Właśnie byś się żdziwił,robiłem kapitalkę 2,4 lj70 i komplet części panewki,tłoki,pierścienie i komplet uszczelek na cały silnik kosztował mnie nie całe 1000zł. Myślę że to bardzo dobra cena jak za silnik po remoncie kapitalnym.


Komplet uszczelek do 2.0 V6 (uszczelki głowic, pokryw zaworów, kolektorów i kilka innych ) zamiennik firmy Ajusa ponad 700zł, popychacz hydrauliczny zaworu ten sam co w suzuki swift nawet, ale jedyny jaki znalazłem kosztuje ponad 100zł (x24), uszczelniacze zaworów kilka zł, ale znowu x24, panewek, pierścieni, tłoków nigdzie nie znalazłem, rozrząd to ponad 2000zł i jeszcze dużo dużo złotówek, których lepiej nie liczyć. :mrgreen:

Taniej wyjdzie znaleźć GV 2.5 V6 anglika i se wszystko przełożyć. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: sob paź 31, 2009 11:12 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 24, 2009 11:49 am
Posty: 821
czemu to jest takie drogie ................????????????

_________________
j20a wreszcie kupione


Na górę
Post: ndz lis 01, 2009 12:35 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr wrz 02, 2009 1:38 pm
Posty: 19
Lokalizacja: Opole
KozioŁ pisze:
Przemas601 pisze:
Właśnie byś się żdziwił,robiłem kapitalkę 2,4 lj70 i komplet części panewki,tłoki,pierścienie i komplet uszczelek na cały silnik kosztował mnie nie całe 1000zł. Myślę że to bardzo dobra cena jak za silnik po remoncie kapitalnym.


Komplet uszczelek do 2.0 V6 (uszczelki głowic, pokryw zaworów, kolektorów i kilka innych ) zamiennik firmy Ajusa ponad 700zł, popychacz hydrauliczny zaworu ten sam co w suzuki swift nawet, ale jedyny jaki znalazłem kosztuje ponad 100zł (x24), uszczelniacze zaworów kilka zł, ale znowu x24, panewek, pierścieni, tłoków nigdzie nie znalazłem, rozrząd to ponad 2000zł i jeszcze dużo dużo złotówek, których lepiej nie liczyć. :mrgreen:

Taniej wyjdzie znaleźć GV 2.5 V6 anglika i se wszystko przełożyć. :mrgreen:


Dlatego zrzuce obie głowice i zrobię próbę olejową - jak pierścienie nie będą trzymać to wymiana silnika. Kompresję mam na 5 cylindrach po 12, na jednym 10 (możliwe że wina głowicy).
Jak dół będzie w dobrym stanie to strugam głowice. Popychacze to akurat nie jest taki problem. Komplet ok.600 zł, ale trzeba poczekać z 3 tygodnie aż je cło przemieli :)
Motał ktoś już takiego swapa na 2.5? Zastanawia mnie czy elektryka podpasi bez żadnych przeróbek i czy konieczna będzie wymiana sterownika silnika?

_________________
Gitara gra ('96 edition Long play)


Na górę
Post: ndz lis 01, 2009 2:06 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 24, 2009 11:49 am
Posty: 821
fajny podpis

jak czytam te ceny to mam wrażenie że suzuki jest najdroższym w utrzymaniu autem na świecie

_________________
j20a wreszcie kupione


Na górę
Post: ndz lis 01, 2009 2:21 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 17, 2008 5:31 pm
Posty: 710
Lokalizacja: Kraków
V6 :mrgreen:

_________________
Zabawka na 31'


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl