suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 1:54 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz sty 31, 2016 10:57 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw wrz 16, 2010 8:06 pm
Posty: 22
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Małe pytanie. Przy wymianie baku przełożyłem ze starego takie coś, co wygląda jak koszyk z kulką, wchodzi w kruciec od baku i blokuje wylewanie wachy przy przechyłach - proszę o namiary na fachową nazwę i ewentualnie gdzie kupić i za ile:), bo mi to wpadło do środka, tzn. część tego, czyli kulka i część kosza, co ją trzyma :? (nie wiem, czy ze starości wypadło, czy otwór jest ciut większy) i teraz (bo korek wlewu jest nie oryginalny) na ostrych zakrętach, czy przechyłach zawsze się coś rozlewa i choć nowy zbiornik, to do pełna nie opłaca się tankować :( , ..... teraz jak potaniało :lol: .
Proszę o pomoc jeśli ktoś może.

_________________
>> Vitara BLASZAK '91 1.6 8V 3d<<


Na górę
Post: pn lut 01, 2016 9:48 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
To raczej jest blokada przeciw spuszczeniu paliwa z baku przez różnych takich z marginesu społecznego.
Wyciek paliwa blokuje klapka we wlewie paliwa.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn lut 01, 2016 8:15 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw wrz 16, 2010 8:06 pm
Posty: 22
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
He he, no tak, pamiętam, że jak był oryginalny wlew, to była tam taka klapka, ale oryginał był już tak pożarty i połatany różnymi ustrojstwami łącznie z łącznikiem do baku (nawet pcv fi 50 tam była) przez poprzedniego właściciela, że bałem się tego co ścieka do baku przy tankowaniu i co wacha rozpuszczała :mrgreen: , ale "to coś" też pod wpływem paliwa domyka pełny wypływ, podejrzewam, że przy przechyłach i jak rolsona się zaliczy, to też nie wali całą średnicą na zewnątrz :lol: . A nie wie kolega jak to się nazywa, bo jak co, to będę musiał kombinować szczelniejszy korek. Teraz mam uniwersalny i tak siedzi bo siedzi, a wlew jest z Fiata126p, bo był pod ręką jak ruszyłem staroć i się rozsypał :) i oryginalny gwint się obrobił tak, że kiedyś na ostrym skręcie i otwartej klapie wyleciał a znalazł go kumpel jadący za mną:) stąd uniwersalny korek.

_________________
>> Vitara BLASZAK '91 1.6 8V 3d<<


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl