suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 11:12 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt paź 05, 2012 9:43 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
Witam, zwracam się do was z zapytaniem jak wyżej, czyli;
jak najlepiej uszczelnić te przewody i kopułkę oraz co tam jeszcze trzeba uszczelniać, żeby mi autko nie padło jak woda zaleje silnik ?? (snorkel wyciągnięty jak coś)

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: pt paź 05, 2012 9:51 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt wrz 20, 2011 4:18 pm
Posty: 530
Lokalizacja: Dębe Wielkie / mazowieckie
napowietrzanie.

_________________
Vitara Pickup 1.6 16V 95r
Moja witka :)


Na górę
Post: sob paź 06, 2012 10:19 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Porządna kopułka, porządne przewody, uszczelnij silikonem a resztę spsikaj plakiem i będzie dobrze :wink:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: pn paź 15, 2012 6:27 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
Karas pisze:
napowietrzanie.

możesz rozwinąć??? bo zaciekawiło mnie to

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: pn paź 15, 2012 7:01 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 08, 2011 10:34 am
Posty: 216
Lokalizacja: częstochowa
widziałem paten jak na kopułkę założona była lateksowa rękawiczka a kable wychodziły przez dziurki w palcach. wszystko dodatkowo pociągnięte izolacją. sam tego nie sprawdzałem bo bez snoorkla unikam głębokiej wody. zresztą bardziej niż o kable i kopułkę przejmował bym się komputerem.

_________________
http://www.youtube.com/user/LSprojekt?feature=mhee#p/a

albo suzuki albo nic.


Na górę
Post: pn paź 15, 2012 7:13 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
komputer ma 12 warstw lakieru bezbarwnego, i mega dużo zacieków :lol: (to malowanie - patent z forum, gdizes tutaj czytałem )

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: pn paź 15, 2012 7:30 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Du.pa tam komputer. We wodzie pierwszy moczy się silnik i wszystko w komorze. Wiatrak rozprowadza wodę równomiernie po calym osprzęcie,pchajac wodę do tylu która rozbija się o gródź. a że układ zapłonowy w tym aucie do mistrzowskiej roboty żółtych rączek nie należy to zaczyna kichać,pyrkać aż się zesra. Nie raz wystarczy woda do polowy koła. Jak już sięgnie wiatraka to koniec.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn paź 15, 2012 9:49 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Przesadzasz trochę :wink:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: pn paź 15, 2012 10:23 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
coś w tym jest, bo lepszy wjazd w kałużę również kończy się "kichaniem"

ale bądź co bądź piękne słowa;
NuVo pisze:
Wiatrak rozprowadza wodę równomiernie po calym osprzęcie,pchajac wodę do tylu która rozbija się o gródź. a że układ zapłonowy w tym aucie do mistrzowskiej roboty żółtych rączek nie należy to zaczyna kichać,pyrkać aż się zesra

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: wt paź 23, 2012 10:47 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 20, 2011 11:33 am
Posty: 203
Lokalizacja: 15km od Krakowa na wschód
NuVo, miałeś takie doświadczenia? Mnie już nieraz woda wylewała się górą spod maski właśnie przez to, że wentylator rozchlapywał, ale do kopułki nigdy nie doszło.


Na górę
Post: wt paź 23, 2012 1:01 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Mam cały czas przy przejeździe przez głębszą wodę. Muszę koniecznie uszczelnić kopułkę.
Przy aparacie z podciśnieniem nie miałem nigdy takiego problemu. Teraz mam ten z wtyczką (nowszy) i jest to dość częsty objaw że silnik zaczyna przerywać.Przy dodaniu gazu w szczególności. :roll:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt paź 23, 2012 1:16 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt wrz 20, 2011 4:18 pm
Posty: 530
Lokalizacja: Dębe Wielkie / mazowieckie
ja nie mam wentylatora z przodu, a ciągle mam ten problem, kopułka uszczelniona silikonem + doprowadzone nadciśnienie, a i tak po przejeździe przez wodę przez pewien czas parska. Muszę szukać dalej przyczyny...

_________________
Vitara Pickup 1.6 16V 95r
Moja witka :)


Na górę
Post: wt paź 23, 2012 1:18 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
sebahabit pisze:
Karas pisze:
napowietrzanie.

możesz rozwinąć??? bo zaciekawiło mnie to


Zapewne chodzi o patent taki jak w mostach - utrzymać lekkie nadciśnienie.
Z tym że to nie rozwiazuje problemów przewodów WN.

lukasz.szettel pisze:
widziałem paten jak na kopułkę założona była lateksowa rękawiczka a kable wychodziły przez dziurki w palcach. wszystko dodatkowo pociągnięte izolacją.


Ten patent idealnie zabezpiecza przed wydostaniem sie wody na zewnątrz :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt paź 23, 2012 1:35 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
jeśli dobrze myślę, to możnaby wziąść wszystkie bo aż 4 przewody WN i każdego z osobna "obciągnąć" rurką termokurczliwą (od wyjść z kopułki, aż do samych "wtyk" na świece),
tylko nie wiem jak to się bedize miało z temperaturą,

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: wt paź 23, 2012 1:39 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Patryk32 pisze:
jeśli dobrze myślę, to możnaby wziąść wszystkie bo aż 4 przewody WN i każdego z osobna "obciągnąć" rurką termokurczliwą (od wyjść z kopułki, aż do samych "wtyk" na świece),
tylko nie wiem jak to się bedize miało z temperaturą,


kiepski pomysł, usztywni przewody i nic nie da
woda dostaje sie przez "wtyczki"

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl