Do montażu 3 sztuk takich rurek, zrobiłem otwór rewizyjny w ramie (od strony koła). Rurki umieściłem w środku ramy, przykręciłem i przyspawałem do wewnętrznej blachy wzmacniającej w tym miejscu ramę. Po spawaniu poprawiłem gwinty w rurkach.
otwór rewizyjny w ramie (już zaspawany, mogłem fote zrobić jak był otwarty-dałem ciała)
Załącznik:
13.jpg
i od strony silnika zamontowane rurki
Załącznik:
14.jpg
Wspornik drążków kierowniczych przykręcany jest tylko do nakrętek wspawanych wewnątrz ramy do wzmocnienia po przeciwnej stronie przekładni(tak też jest oryginalnie).
Przekładnie i wspornik przykręciłem śrubami klasy 10.9, momentem ... z dużą siłom
Do przełożenia wycieraczek potrzeba tylko nowych ramion. Reszta elementów z mechanizmu wycieraczek z "aglika" jest ok. Otwory na wycieraczki w podszybiu są symetryczne, więc wystarczy przełożyć prawą wycieraczkę na lewą (patrząc od środka auta). Środkowa wycieraczka zostaje na miejscu.
Na silniku wycieraczek przełożyłem też dźwignię o 180 stopni. A to dlatego, że w wersji angielskiej silnik na początku ciągnie cięgno wycieraczek, a w naszej wersji pcha to cięgno. Ciekawe czy zmieniając bieguny w silniku wycieraczek osiągnął bym to samo?
W instalacji elektycznej przedłużałem przewody:
Włącznik świateł hamowania przy pedale hamulca
Przewody do dmuchawy i do silnika i do oporników
Przewód do czujnika poziomu płynu hamulcowego
Głośnik w konsoli
Reszta dała się naciągnąć. Kostki w instalacji przy konsoli są "idioto odporne" czyli różne kształty i kolory. Ciężko coś pomylić