suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 5:49 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: lock-right
Post: sob cze 01, 2013 10:51 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Ale co Ci strzela? W jakim momencie? Jak w zakręcie ujmujesz i dodajesz gazu? To normalne.
I co znaczy głośno? Głośno cyka? :mrgreen:

Sprężynki posiada emil100.

LR z automatem jak najbardziej będzie działał w zakrętach.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
 Tytuł: Re: lock-right
Post: pt cze 07, 2013 11:01 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr sie 08, 2012 1:12 pm
Posty: 13
Nie cyka tylko strzela momentami aż buda podskoczy :shock: w zakręcie przy ujętym gazie i tak się zastanawiałem czy automat jak się ujmie gaz przestaje przenosić napęd ? a blokada ma szanse na spokojne rozpięcie
o sprężynki napiszę do emila
Jeśli chodzi o regulacje to rozumiem że chodzi o odpowiednie luzy w moście ?

_________________
Vitara 3D po modyfikacjach :)
31' simex, dźwignięta, reduktor samurai, 2 tylne mosty, automat, wyciągarka itd. itd.


Na górę
 Tytuł: Re: lock-right
Post: pt cze 07, 2013 11:27 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Pemo29 pisze:
Nie cyka tylko strzela momentami aż buda podskoczy :shock: w zakręcie przy ujętym gazie i tak się zastanawiałem czy automat jak się ujmie gaz przestaje przenosić napęd ? a blokada ma szanse na spokojne rozpięcie
o sprężynki napiszę do emila
Jeśli chodzi o regulacje to rozumiem że chodzi o odpowiednie luzy w moście ?

Luzy atak/talerz.
Lockright przeskoczy nawet jak delikatnie przyspieszasz, jeśli trakcja między kołami a podłożem będzie wystarczająca, ale wtedy klika głucho, nie słychać tego tak, jak w przypadku na przykład zawracania na luzie.
Strzały się zdarzają - szczególnie przy cofaniu, rzadko po wyjściu z zakrętu też się zdarzy.
Ale blokada jest dzielna i znosi to bezawaryjnie :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
 Tytuł: Re: lock-right
Post: pt cze 07, 2013 1:13 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr sie 08, 2012 1:12 pm
Posty: 13
ok będę próbował i testował dzięki za odpowiedź :D

_________________
Vitara 3D po modyfikacjach :)
31' simex, dźwignięta, reduktor samurai, 2 tylne mosty, automat, wyciągarka itd. itd.


Na górę
 Tytuł: Re: lock-right
Post: pt cze 07, 2013 2:13 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
czasami taka praca blokady jest spowodowana krzywym mostem.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
 Tytuł: Re: lock-right
Post: czw cze 20, 2013 9:08 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt cze 07, 2013 10:11 pm
Posty: 24
Lokalizacja: warszawa miedzeszyn
witam
pytanko do posiadaczy blokad LR, ktora blokade lepiej wybrac ta 4ro czy ta 2u elemetowa roznica w cenie tylko 200zl wiec nieduza a co lepiej dziala w terenie i ktora bedzie zywotniejsz. slyszalem ze ta dwu elemetowa mozna naprawiac bo zuzywaja sie glownie org.czesci ktore mozna wymienic a 4ro el po uszkodzeniu tylko do smieci.
auto uzywane glownie w terenie ale dojazdy na kolach po czarnym.

_________________
Vitara 1.6 8V cabrio


Na górę
 Tytuł: Re: lock-right
Post: pt cze 21, 2013 9:35 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
kubazx9r pisze:
witam
pytanko do posiadaczy blokad LR, ktora blokade lepiej wybrac ta 4ro czy ta 2u elemetowa roznica w cenie tylko 200zl wiec nieduza a co lepiej dziala w terenie i ktora bedzie zywotniejsz. slyszalem ze ta dwu elemetowa mozna naprawiac bo zuzywaja sie glownie org.czesci ktore mozna wymienic a 4ro el po uszkodzeniu tylko do smieci.
auto uzywane glownie w terenie ale dojazdy na kolach po czarnym.


Ale blokada firmy LockRight czy typu lockright?
Miałem/mam:
2 elementowego LockRighta
4 elementowego LockRighta
2 elementowego Spartana typu lockright.

Pierwsza zeszła szybko i boleśnie.
Druga wytrzymała sporo ale pod koniec zachowywała się nieprzewidywalnie.
Teraz eksploatuję tą ostatnią i najfajniej to działa.
Różnice w detalach wykonania są jednak znaczne i sporo zmieniają w kulturze pracy blokady.


Na górę
 Tytuł: Re: lock-right
Post: pt cze 21, 2013 10:04 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Żeby Ci namieszać to powiem, że ja mam 2-el LR od ponad roku i nie narzekam.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
 Tytuł: Re: lock-right
Post: pt cze 21, 2013 10:10 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Też miałem do niedawna z przodu 2 elemntowego LR.
Działał bez zarzutu, jak go wyjmowałem był jak nowy.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
 Tytuł: Re: lock-right
Post: pt cze 21, 2013 1:24 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt cze 07, 2013 10:11 pm
Posty: 24
Lokalizacja: warszawa miedzeszyn
no tak teraz zeczywiscie juz niewiem wychodzi z tego ze obie dzialaja..
mam do wyboru dokladnie te blokady bo nic innegonie udalo mi sie znalesc
http://suzuki-czesci.pl/mobile/pl/c/Uklad-napedowy/168
chyba ze ktos moze polecic jakis inny sklep ktory ma cos takiego do vitary.
odrazu mowie ze na ta pneumatyczna za 3600+koszt kompresora mnie nie stac

_________________
Vitara 1.6 8V cabrio


Na górę
 Tytuł: Re: lock-right
Post: pt cze 21, 2013 5:26 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Ja mam 4-elementową kopię LR 1530. Działa bez zarzutu. Robię mnóstwo km po mieście i jakoś w dalszym ciągu działa tak samo jak na początku ;)

Patrzę tak na tą dwuelementową i nie mam pojęcia jak to działa... :wink:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
 Tytuł: Re: lock-right
Post: pt cze 21, 2013 8:15 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Mam 4 elementowy oryginał 1530,zrobiłem na nim około 15 kkm z czego większość po mieście i działa bez zarzutu

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
 Tytuł: Re: lock-right
Post: pt cze 21, 2013 11:25 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Prosta sprawa:

Działanie LR zależy głownie od tego, czy pochwa mostu jest prosta i czy łożyska kół/dyfra są całe.
Jeśli te elementy są OK, to blokada działa poprawnie.
Jestem skłonny zaryzykować stwierdzenie, że wszyscy którzy narzekają na działanie lock righta zamontowali ko w "złomowatym" moście.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
 Tytuł: Re: lock-right
Post: sob cze 22, 2013 9:57 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
kacjen pisze:
Prosta sprawa:

Działanie LR zależy głownie od tego, czy pochwa mostu jest prosta i czy łożyska kół/dyfra są całe.
Jeśli te elementy są OK, to blokada działa poprawnie.
Jestem skłonny zaryzykować stwierdzenie, że wszyscy którzy narzekają na działanie lock righta zamontowali ko w "złomowatym" moście.

Nie do końca.
Ostatnio miałem tak zajechany tylny most, że z łożysk półosi zostały tylko bieżnie a koła nie odjechały dzięki temu, że je supporty tarczówek przytrzymały w moście. Półosie z braku podparcia zniszczyły koła koronowe (tą część która łożyskuje się w koszu satelitów).
Ogólnie total masakra...
A dwuelementowa blokada nadal kulturalnie i prawidłowo cykała sobie dyskretnie w zakrętach :)


Na górę
 Tytuł: Re: lock-right
Post: ndz cze 23, 2013 9:22 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
lock righta ciezko zniszczyc ja mialem zalozonego 1530 i niestety po wymianie wszystkiego w moscie ( a miesiac przed sprzedaza calego mostu) w blokadzie wyrobily sie trzpienie dystansujace ( za duzo biegalem po asfalcie i sie wytarly) pojechalem do magika sciagnal mi twardosc ze starych (cale szczescie sa wymienne te ruchome jak i nieruchome) i w tym tygodniu powinienem miec dorobione... takze zniszczyc ja ciezko...

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl