suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

lock-right
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=25&t=9356
Strona 1 z 3

Autor:  czarny.piotr [ pt lut 08, 2013 8:47 am ]
Tytuł:  lock-right

Chcemy z kolegami założyć blokady lock-right do vitar. Jest kilka typów. Jaka i do jakiego auta?
1) 1,6 16V manual
2) 1,6 8V manual
3) 1,6 8V automat
proszę o wsparcie i doradę

Autor:  kacjen [ pt lut 08, 2013 8:56 am ]
Tytuł:  Re: lock-right

Do każdego dyfra przód/tył w Vitarze będzie pasowała zarówno dwu jak i cztero-elementowa.
Musisz tylko wiedzieć ile masz frezów na półosi, bo te blokady występują w dwóch wersjach.
Na tył masz 26 frezów. Do seryjnego przedniego dyfra w 1,6 22 frezy. Mocniejsze wersje Vitary mają też z przodu 26 frezów.

Autor:  goral.tz [ pt lut 08, 2013 10:55 am ]
Tytuł:  Re: lock-right

a blokady gdzieś w PL będziecie zamawiać??

ja po wszystkich ustaleniach a mam Vitke 1,6 8V ustaliłem że na tył odpowiednia będzie blokada na 26 frezów LR 1530 (4 elementy)

jeśli coś źle się doszukałem poprawcie :roll:

Autor:  czarny.piotr [ pt lut 08, 2013 3:17 pm ]
Tytuł:  Re: lock-right

Z tego co kolega napisal ja w 1,6 16V mam z przodu i z tyłu po 26 frezów... czyli blokada 1530 (?)
Co do zakupu...
Tu zaczyna się problem. Najlepiej byłoby ściągnąć ze stanów.
Bo w Polsce nie wiem gdzie można nabyć.

Autor:  kacjen [ pt lut 08, 2013 3:34 pm ]
Tytuł:  Re: lock-right

Tak jak pisałem na początku nie ma znaczenia, czy wybierzesz 1510, czy 1530 - obie będą pasować musisz mieć tylko wersję na 26 frezów. Ja mam jedną z przodu, a drugą z tyłu. Ponoć ta 1530 trochę płynniej pracuje, ale osobiście nie zauważyłem różnicy. 1510 ma tę zaletę, że w pewnych sytuacjach po awarii da się naprawić blokadę podmieniając tylko standardowe koł koronkowe. Jak zniszczysz 1530 (z reguły z własnej winy) to już tylko do kosza - ewentualnie można z niej zrobić spoola.

Wiem, ze koledzy z forum ostatnio sprowadzali kilka na handel, ale być może już wszystkie poszły.
Do tej pory wszystkie blokady sprowadzaliśmy ze stanów i opłacało się.

Czasem są w zakładowym sklepiku, ale teraz wyprzedane:
http://suzuki-czesci.pl/pl/c/TuningOff-Road/167

Autor:  czarny.piotr [ pt lut 08, 2013 4:18 pm ]
Tytuł:  Re: lock-right

http://moto.allegro.pl/suzuki-samurai-v ... 54753.html a co to warta?

Autor:  Karas [ pt lut 08, 2013 4:38 pm ]
Tytuł:  Re: lock-right

Warta tyle co 15 min ze spawarką :)

Autor:  Didymos [ pt lut 08, 2013 4:50 pm ]
Tytuł:  Re: lock-right

Poszukajcie sobie na dużym forum albo na klub samurai użytkownika emil100 - on produkuje kopie lr 1530/1532, za bardzo rozsądną kasę.
Kilku moich kumpli ma blokady od niego i robią bezproblemowo.

Autor:  NuVo [ pt lut 08, 2013 6:21 pm ]
Tytuł:  Re: lock-right

Tutaj też już pisaliśmy o nim i o blokadach ale widać niektórym zepsuła się forumowa szukajka... :roll:

Autor:  zbys19 [ pt lut 08, 2013 6:24 pm ]
Tytuł:  Re: lock-right

ja np nie ogarniam tej szukajki :P
debil ze mnie poprostu 8)

Autor:  czarny.piotr [ pt lut 08, 2013 10:15 pm ]
Tytuł:  Re: lock-right

kurcze nie umiem znaleźć namiarów na Emila100...
kto pomoże?
na klub samurai - stronka nie działa

Autor:  NuVo [ pt lut 08, 2013 10:19 pm ]
Tytuł:  Re: lock-right

Na dużym forum powinien być albo napisz do Zax'a on brał od niego.
I na samurai.org chyba też.

Autor:  zax [ sob lut 09, 2013 1:51 pm ]
Tytuł:  Re: lock-right

Emilowi szybko zeszło te parę blokad ;)

Autor:  Pemo29 [ pt maja 31, 2013 5:33 am ]
Tytuł:  Re: lock-right

Witam mam 3 pytania (szukałem i nie mogłem znaleźć więc pytam) :D
1. Co to znaczy prawidłowo wyregulowany LR (może ktoś ma dokładną instrukcję lub filmik poglądowy) moja blokada 2 elementowa źle pracuje głośno strzela chcę to rozebrać i wyregulować (łożyska, krzyżaki itd. są ok)
2. jakiej długości powinny być, lub gdzie można nabyć sprężynki do blokady w mojej są jakieś pokitrane i nie wiem czy one nie sa powodem złej pracy
3. czy LR w konfiguracji z automatyczną skrzynią ma szanse na prawidłową pracę w zakrętach?
pozdr.

Autor:  mobilek [ pt maja 31, 2013 9:27 pm ]
Tytuł:  Re: lock-right

Pemo29 pisze:
Witam mam 3 pytania (szukałem i nie mogłem znaleźć więc pytam) :D
1. Co to znaczy prawidłowo wyregulowany LR (może ktoś ma dokładną instrukcję lub filmik poglądowy) moja blokada 2 elementowa źle pracuje głośno strzela chcę to rozebrać i wyregulować (łożyska, krzyżaki itd. są ok)
2. jakiej długości powinny być, lub gdzie można nabyć sprężynki do blokady w mojej są jakieś pokitrane i nie wiem czy one nie sa powodem złej pracy
3. czy LR w konfiguracji z automatyczną skrzynią ma szanse na prawidłową pracę w zakrętach?
pozdr.

ad1. jezeli nie regulowales a nie chcesz jej zniszczyc nie polecam samemu
ad2. w najblizszym czasie bede wyciagal swoja na sprzedaz to moge zobaczyc, tylko ja mam 1530 i tam jest w sumie 8 sprezynek
ad.3 z automatem?? ciezko powiedziec, niby tak ale nie musi

Strona 1 z 3 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/