suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
lock-right http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=25&t=9356 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | czarny.piotr [ pt lut 08, 2013 8:47 am ] |
Tytuł: | lock-right |
Chcemy z kolegami założyć blokady lock-right do vitar. Jest kilka typów. Jaka i do jakiego auta? 1) 1,6 16V manual 2) 1,6 8V manual 3) 1,6 8V automat proszę o wsparcie i doradę |
Autor: | kacjen [ pt lut 08, 2013 8:56 am ] |
Tytuł: | Re: lock-right |
Do każdego dyfra przód/tył w Vitarze będzie pasowała zarówno dwu jak i cztero-elementowa. Musisz tylko wiedzieć ile masz frezów na półosi, bo te blokady występują w dwóch wersjach. Na tył masz 26 frezów. Do seryjnego przedniego dyfra w 1,6 22 frezy. Mocniejsze wersje Vitary mają też z przodu 26 frezów. |
Autor: | goral.tz [ pt lut 08, 2013 10:55 am ] |
Tytuł: | Re: lock-right |
a blokady gdzieś w PL będziecie zamawiać?? ja po wszystkich ustaleniach a mam Vitke 1,6 8V ustaliłem że na tył odpowiednia będzie blokada na 26 frezów LR 1530 (4 elementy) jeśli coś źle się doszukałem poprawcie |
Autor: | czarny.piotr [ pt lut 08, 2013 3:17 pm ] |
Tytuł: | Re: lock-right |
Z tego co kolega napisal ja w 1,6 16V mam z przodu i z tyłu po 26 frezów... czyli blokada 1530 (?) Co do zakupu... Tu zaczyna się problem. Najlepiej byłoby ściągnąć ze stanów. Bo w Polsce nie wiem gdzie można nabyć. |
Autor: | kacjen [ pt lut 08, 2013 3:34 pm ] |
Tytuł: | Re: lock-right |
Tak jak pisałem na początku nie ma znaczenia, czy wybierzesz 1510, czy 1530 - obie będą pasować musisz mieć tylko wersję na 26 frezów. Ja mam jedną z przodu, a drugą z tyłu. Ponoć ta 1530 trochę płynniej pracuje, ale osobiście nie zauważyłem różnicy. 1510 ma tę zaletę, że w pewnych sytuacjach po awarii da się naprawić blokadę podmieniając tylko standardowe koł koronkowe. Jak zniszczysz 1530 (z reguły z własnej winy) to już tylko do kosza - ewentualnie można z niej zrobić spoola. Wiem, ze koledzy z forum ostatnio sprowadzali kilka na handel, ale być może już wszystkie poszły. Do tej pory wszystkie blokady sprowadzaliśmy ze stanów i opłacało się. Czasem są w zakładowym sklepiku, ale teraz wyprzedane: http://suzuki-czesci.pl/pl/c/TuningOff-Road/167 |
Autor: | czarny.piotr [ pt lut 08, 2013 4:18 pm ] |
Tytuł: | Re: lock-right |
http://moto.allegro.pl/suzuki-samurai-v ... 54753.html a co to warta? |
Autor: | Karas [ pt lut 08, 2013 4:38 pm ] |
Tytuł: | Re: lock-right |
Warta tyle co 15 min ze spawarką |
Autor: | Didymos [ pt lut 08, 2013 4:50 pm ] |
Tytuł: | Re: lock-right |
Poszukajcie sobie na dużym forum albo na klub samurai użytkownika emil100 - on produkuje kopie lr 1530/1532, za bardzo rozsądną kasę. Kilku moich kumpli ma blokady od niego i robią bezproblemowo. |
Autor: | NuVo [ pt lut 08, 2013 6:21 pm ] |
Tytuł: | Re: lock-right |
Tutaj też już pisaliśmy o nim i o blokadach ale widać niektórym zepsuła się forumowa szukajka... |
Autor: | zbys19 [ pt lut 08, 2013 6:24 pm ] |
Tytuł: | Re: lock-right |
ja np nie ogarniam tej szukajki debil ze mnie poprostu |
Autor: | czarny.piotr [ pt lut 08, 2013 10:15 pm ] |
Tytuł: | Re: lock-right |
kurcze nie umiem znaleźć namiarów na Emila100... kto pomoże? na klub samurai - stronka nie działa |
Autor: | NuVo [ pt lut 08, 2013 10:19 pm ] |
Tytuł: | Re: lock-right |
Na dużym forum powinien być albo napisz do Zax'a on brał od niego. I na samurai.org chyba też. |
Autor: | zax [ sob lut 09, 2013 1:51 pm ] |
Tytuł: | Re: lock-right |
Emilowi szybko zeszło te parę blokad |
Autor: | Pemo29 [ pt maja 31, 2013 5:33 am ] |
Tytuł: | Re: lock-right |
Witam mam 3 pytania (szukałem i nie mogłem znaleźć więc pytam) 1. Co to znaczy prawidłowo wyregulowany LR (może ktoś ma dokładną instrukcję lub filmik poglądowy) moja blokada 2 elementowa źle pracuje głośno strzela chcę to rozebrać i wyregulować (łożyska, krzyżaki itd. są ok) 2. jakiej długości powinny być, lub gdzie można nabyć sprężynki do blokady w mojej są jakieś pokitrane i nie wiem czy one nie sa powodem złej pracy 3. czy LR w konfiguracji z automatyczną skrzynią ma szanse na prawidłową pracę w zakrętach? pozdr. |
Autor: | mobilek [ pt maja 31, 2013 9:27 pm ] |
Tytuł: | Re: lock-right |
Pemo29 pisze: Witam mam 3 pytania (szukałem i nie mogłem znaleźć więc pytam) 1. Co to znaczy prawidłowo wyregulowany LR (może ktoś ma dokładną instrukcję lub filmik poglądowy) moja blokada 2 elementowa źle pracuje głośno strzela chcę to rozebrać i wyregulować (łożyska, krzyżaki itd. są ok) 2. jakiej długości powinny być, lub gdzie można nabyć sprężynki do blokady w mojej są jakieś pokitrane i nie wiem czy one nie sa powodem złej pracy 3. czy LR w konfiguracji z automatyczną skrzynią ma szanse na prawidłową pracę w zakrętach? pozdr. ad1. jezeli nie regulowales a nie chcesz jej zniszczyc nie polecam samemu ad2. w najblizszym czasie bede wyciagal swoja na sprzedaz to moge zobaczyc, tylko ja mam 1530 i tam jest w sumie 8 sprezynek ad.3 z automatem?? ciezko powiedziec, niby tak ale nie musi |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |