suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt lip 18, 2025 1:22 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lip 04, 2011 8:03 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 21, 2010 6:48 pm
Posty: 53
Lokalizacja: lubuskie
Silnik: J20A 2,0 16V
Model: GV przekładka z angl
Rok prod.: 2002
Witam
Mam problem z pasami bezpieczeństwa tylnych siedzeń (Vitara 1997 3d blaszak 1,6 16V). Wymontowałem pewnego razu siedzenia i pasy w celu powiększenia przestrzeni ładunkowej.
Teraz chcę wszystko zamontować z powrotem, siedzenia weszły bez żadnych problemów, natomiast powstał problem z pasami bezpieczeństwa.
Mianowicie, nie chcą się rozwijać. Nie puszcza blokada pasów.
Zauważyłem teraz po ich dokładnym oglądnięciu napis w j. angielskim "Do not remove" co w moim kiepskim tłumaczeniu brzmi "nie przenosić" lub "nie ruszać". Niestety złamałem tą zasadę i obracałem mechanizmem w różne strony pewnie przy wyjmowaniu.
Domyślam się więc, że jest tam jakaś zapadka która po np obróceniu mechanizmu blokuje go na stałe.
Czy ktoś może coś wie na ten temat i zna metodę rozwiązania problemu.
Będę wdzięczny za informację.
Pozdrawiam

_________________
To jest czwarta.
GV I 2002r. 5d. 2.0 benz. LPG
Ciężko pracuje.


Na górę
Post: pn lip 04, 2011 9:17 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
razec11 pisze:
Witam
Mam problem z pasami bezpieczeństwa tylnych siedzeń (Vitara 1997 3d blaszak 1,6 16V). Wymontowałem pewnego razu siedzenia i pasy w celu powiększenia przestrzeni ładunkowej.
Teraz chcę wszystko zamontować z powrotem, siedzenia weszły bez żadnych problemów, natomiast powstał problem z pasami bezpieczeństwa.
Mianowicie, nie chcą się rozwijać. Nie puszcza blokada pasów.
Zauważyłem teraz po ich dokładnym oglądnięciu napis w j. angielskim "Do not remove" co w moim kiepskim tłumaczeniu brzmi "nie przenosić" lub "nie ruszać". Niestety złamałem tą zasadę i obracałem mechanizmem w różne strony pewnie przy wyjmowaniu.
Domyślam się więc, że jest tam jakaś zapadka która po np obróceniu mechanizmu blokuje go na stałe.
Czy ktoś może coś wie na ten temat i zna metodę rozwiązania problemu.
Będę wdzięczny za informację.
Pozdrawiam



Ustawiasz w pozycji w jakiej byly zamontowane i delikatnie szarpiesz, w koncu pójdą :wink:


Na górę
Post: śr lip 06, 2011 8:05 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 15, 2011 12:09 pm
Posty: 85
Lokalizacja: zach-pom / Nowogard
Mogą też być zamienione prawy z lewym i może być podobnie.

_________________
moja Gitarra viewtopic.php?f=28&t=5762
http://polskajazda.pl/Profil/73983

Muscel poj. 2.4D
Vitara 1.6 8V rok '88
Opel Omega 2,5 V6 211KM


Na górę
Post: śr lip 06, 2011 8:32 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 08, 2011 10:34 am
Posty: 216
Lokalizacja: częstochowa
pasy są wredne. muszą być ustawione dokładnie pod takim samym kątem jak oryginalnie.

_________________
http://www.youtube.com/user/LSprojekt?feature=mhee#p/a

albo suzuki albo nic.


Na górę
Post: śr lip 06, 2011 9:23 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr cze 13, 2007 7:37 pm
Posty: 532
Lokalizacja: Elblag
właśnie mam wyjęte pasy i z ciekawości sprawdziłem czy się blokują
fakt blokują się ale po wstrząśnięciu nimi i delikatnym poszarpaniu puszczają i jest wszystko okiej
ps. tylne od longa mogę sprzedać podobno pasują do krótkiej :D

_________________
vitka long 1.6 16v 91r lift 2"
vitka cabrio 1.6 8v94r seria- sprzedana :(


Na górę
Post: czw lip 07, 2011 8:12 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 30, 2007 10:02 am
Posty: 292
Lokalizacja: gdansk
@linkin70, o chlodnice sie dowiedz, a nie pasami handlujesz :mrgreen:

_________________
był long 1.6 16v, był GR Y61, jest tylko plaskacz :(


Na górę
Post: czw lip 07, 2011 9:33 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 21, 2010 6:48 pm
Posty: 53
Lokalizacja: lubuskie
Silnik: J20A 2,0 16V
Model: GV przekładka z angl
Rok prod.: 2002
Witam
Rzeczywiście zastosowałem się do Waszych rad i zacząłem wyciągać pas w różnych ustawieniach i w pewnym momencie puścił i zaczął się rozwijać.
Dzięki za radę.
Jeszcze tak na marginesie, na pasach jest oznaczenie L i R czyli lewy i prawy. Lewy musi się znaleźć w takim razie po stronie kierownicy :roll: .
Pozdrawiam

_________________
To jest czwarta.
GV I 2002r. 5d. 2.0 benz. LPG
Ciężko pracuje.


Na górę
Post: czw lip 07, 2011 10:17 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
razec11 pisze:
Lewy musi się znaleźć w takim razie po stronie kierownicy :roll: .
chyba, że masz angola, to wtedy nie :lol: :mrgreen:

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl