suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pn cze 03, 2024 9:49 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt sty 29, 2016 3:00 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 13, 2012 7:58 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Barczewo
Silnik: H20A
Model: V6LONGPICKUP
Rok prod.: 1997
Panie, panowie, pańowie- mam pytanie.
W ciągu 2 miesięcy kupiłem 4-tą pompkę paliwową. Nowe padają bez ostrzeżenia- po ok 2 tygodniach zdychają kompletnie, teraz wsadziłem pompkę z golfa mk II na wtrysku- pochodziła kilka dni i zaczęła padać tak jak oryginalna vitarowska tj. zaczyna coraz słabiej tłoczyć paliwo, samochód słabnie, strzela w kolektorze. Wymienię pompkę- nową/używaną jeden uj, po kilkuset km zdychają stopniowo. Nie wiem co może być. przewody paliwowe ok, filtr czysty. Paliwa nigdy mniej niż 1/4 baku, pilnuje po pierwszej pompce.

Klątwa? Coś z zasilaniem? Regulator ciśnienia w listwie wtryskowej je zabija? Nie mam siły, nachodzą mnie czarne myśli o sprzedaży auta. POMOCY

_________________
2.0 V6+ modernizacja nadwozia w toku
Lift: przód 6" (merc) + Robsika mostu obniżenie+ Robsika tatrę niwelujące dystanse na amory, tył: 6" volvo v80:)
Kumho KL-71 235/75 15"


Na górę
Post: pt sty 29, 2016 9:36 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr maja 27, 2015 10:32 pm
Posty: 85
Lokalizacja: Swarzędz
Silnik: H20A
Model: Long
Rok prod.: 1996
No właśnie pierwsza myśl regulator ciśnienia. Jeśli jest tak że z czasem zaczyna nie wyrabiać znaczy przesilona. Nie zaczął silnik więcej palić albo zauważyłeś jakiś zmiany przy odpalaniu albo strzały jakby zalewało? Dla pewności sprawdź ile volt do niej dochodzi bo może być gdzieś spadek napięcia lub małe przebicie

_________________
Vitara Long 2,0V6
Lift 4" by Radzikone
Bodylift
Most przód stal z GV
Sahara 265/70/16
Snorkel
Swarzędz, Poznań, okolice


Na górę
Post: sob sty 30, 2016 3:51 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr maja 20, 2015 7:59 am
Posty: 70
Lokalizacja: Norkownia
Silnik: 2.0HDI RHW
Model: XL7
Rok prod.: 2005
Nie wiem jak w Vitce jest. Ale moze syf w baku plywa i wykancza pompki?


Na górę
Post: sob sty 30, 2016 6:20 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 13, 2012 7:58 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Barczewo
Silnik: H20A
Model: V6LONGPICKUP
Rok prod.: 1997
Bak wymyłem. Ciężko się odpala, trzeba czasem parę razy przepompować żeby załapała, no i strzela jak gaźnikowiec w kolektor na obrotach.

_________________
2.0 V6+ modernizacja nadwozia w toku
Lift: przód 6" (merc) + Robsika mostu obniżenie+ Robsika tatrę niwelujące dystanse na amory, tył: 6" volvo v80:)
Kumho KL-71 235/75 15"


Na górę
Post: sob sty 30, 2016 9:32 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr maja 27, 2015 10:32 pm
Posty: 85
Lokalizacja: Swarzędz
Silnik: H20A
Model: Long
Rok prod.: 1996
Po mojemu regulator jest otwarty cały czas(zaciął sie). Na początek odepnij wężyk podciśnienia i zobacz czy nie ma tam benzyny to oznaka padniętej membrany. Dodatkowo zalewa świece bo wtryski puszczają za dużo a nawet jak są zamknięte mogą puszczać bene stąd całe strzelanie. Gdyby sie nie otwierał to ok odpalanie by szwankowało dopóki by nie nabił ciśnienia ale na wysokich obrotach ne miał by siły i ogólnie załapał by muła więc tą kwestie można wykluczyć. Jak masz możliwość zmierz ciśnienie na listwie i porównaj z zalecanym wtedy wszystko sie wyjaśni

_________________
Vitara Long 2,0V6
Lift 4" by Radzikone
Bodylift
Most przód stal z GV
Sahara 265/70/16
Snorkel
Swarzędz, Poznań, okolice


Na górę
Post: wt lut 09, 2016 5:48 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 13, 2012 7:58 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Barczewo
Silnik: H20A
Model: V6LONGPICKUP
Rok prod.: 1997
Kolejna pompka dead :mrgreen:
Regulator ciśnienia zablokowany i paliwo nie dochodziło do wtrysków, pompki z czasem nie dawały rady go przebić i padały.
Zamówiłem uniwersalny regulator ciśnienia na Alledrogo. zobaczymy ile to warte

_________________
2.0 V6+ modernizacja nadwozia w toku
Lift: przód 6" (merc) + Robsika mostu obniżenie+ Robsika tatrę niwelujące dystanse na amory, tył: 6" volvo v80:)
Kumho KL-71 235/75 15"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl