suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 10:21 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt lis 29, 2016 11:44 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 14, 2011 8:43 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Poznan
często ludzie kupują też sam tył
tak jak tu
http://allegro.pl/suzuki-vitara-1-6-3d- ... 21538.html

w tym wypadku spawanie jest proste , numery zostają twoje a taki kawałek idzie wysłać

_________________
Wszystkie części używane do Vitary
Wysyłka i odbiór osobisty.
Dzwoniąc powołaj się na forum ;-)
Poznań 602 813 811


Na górę
Post: wt lis 29, 2016 3:05 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lis 24, 2016 4:35 pm
Posty: 30
Silnik: 1,6 JLX
Model: 1,6 JLX
Rok prod.: 1991
radzik071 pisze:
przyspawasz nowy tył to złamie się na środku :wink:


Dlaczego ma się złamać na środku skoro jest zdrowy , uzasadnij swoją wypowiedź


Na górę
Post: wt lis 29, 2016 3:31 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lip 18, 2015 8:40 pm
Posty: 40
Ja bym nie spawal ramy masz juz wyciągniętą to kup cala rame i masz pewna a jaki ci peknie tak jak radzik pisze to pomysl ile roboty zeby to dalej latac


Na górę
Post: wt lis 29, 2016 4:38 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 14, 2011 8:43 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Poznan
dużo ludzi wstawia tył , jest tam sporo miejsca żeby to dobrze pospawać

_________________
Wszystkie części używane do Vitary
Wysyłka i odbiór osobisty.
Dzwoniąc powołaj się na forum ;-)
Poznań 602 813 811


Na górę
Post: wt lis 29, 2016 5:38 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
po tych fotkach ciężko ocenić ale jak środek jest zdrowy to spawaj sam tył

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw gru 01, 2016 6:48 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn maja 09, 2016 9:00 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Zachodniopomorskie,powiat drawski
Silnik: 1.6 8v
Model: blaszak 1.6jlx
Rok prod.: 1991
Pytasz o radę...
Wrzuć lepsze zdjęcia bo na tych słabo to wygląda

_________________
vitka 1.6 8v
lift 4" ironmen-ome
MT 31" matador
Body 1"
Winda pw 36 + syntetyk
Stalowy most
Snorkel
Szerokie wachacze
Zderzaki stal


Na górę
Post: czw lut 09, 2017 10:44 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lis 24, 2016 4:35 pm
Posty: 30
Silnik: 1,6 JLX
Model: 1,6 JLX
Rok prod.: 1991
Witam, witam tył postanowiłem zrobić z profila 100x50x3 8) na zdjęciach wszystko widać , szybko i sprawnie i przede wszystkim wytrzymałe . Polecam i pozdrawiam :D


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: czw lut 09, 2017 11:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 09, 2015 7:47 pm
Posty: 253
Silnik: 1.6
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
bartoff pisze:
Witam, witam tył postanowiłem zrobić z profila 100x50x3 8) na zdjęciach wszystko widać , szybko i sprawnie i przede wszystkim wytrzymałe . Polecam i pozdrawiam :D

Na moje oko to lewy tył bije do góry ale może mi sie wydaje. Taki tył to niewiem czy ja nie mam gdzieś w zanadrzu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Mercedes astra BFGoodrich mt2 235/75/15 reszta własnej produkcji
Auto w przebudowie


Na górę
Post: pt lut 10, 2017 6:32 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 29, 2013 9:28 am
Posty: 280
Lokalizacja: Garwolin
Ludzie niepotrzebnie panikuja jeżeli chodzi o spawanie ramy. Ja juz przeszedłem 2 razy spawanie ramy.1 raz jak skracalem longa na długość 3d. Cięta zaraz za skrzynia. Szarpana kinetykiem, wyciagarka i w ogole nie oszczedzana, druga ostatnio poprawka po majstrach jak sie okazalo że z przodu jedna podlużnica po wypadku ulepiona ze mostu sie nie dalo wsadzic i lewy przod byl 3 cm wyżej od reszty. Nie mowiac o wywierconym w innym miejscu mocowania wachacza i przespawaną półosią. Wleciał cały przód od mocowania pod nogami kierowcy. Bez wyciagania silnika, bes zdejmowania budy. Auto po zbieżności i wszystko ok:D
Jeżeli zrobiłeś tył z profila na proatu to dobrze pomierz czy buda nadzie. W tym miejscu rama jest lekko zadołowana i również jest małe podparcie nadwozia.


Na górę
Post: sob lut 11, 2017 12:30 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lis 24, 2016 4:35 pm
Posty: 30
Silnik: 1,6 JLX
Model: 1,6 JLX
Rok prod.: 1991
RobsonA pisze:
bartoff pisze:

Na moje oko to lewy tył bije do góry ale może mi sie wydaje. Taki tył to niewiem czy ja nie mam gdzieś w zanadrzu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Wydaję się tylko kolego bo kobyłka jest z jednej strony niższa i dlatego krzywo leży


Na górę
Post: sob lut 11, 2017 12:39 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lis 24, 2016 4:35 pm
Posty: 30
Silnik: 1,6 JLX
Model: 1,6 JLX
Rok prod.: 1991
bobek1301 pisze:
Ludzie niepotrzebnie panikuja jeżeli chodzi o spawanie ramy. Ja juz przeszedłem 2 razy spawanie ramy.1 raz jak skracalem longa na długość 3d. Cięta zaraz za skrzynia. Szarpana kinetykiem, wyciagarka i w ogole nie oszczedzana, druga ostatnio poprawka po majstrach jak sie okazalo że z przodu jedna podlużnica po wypadku ulepiona ze mostu sie nie dalo wsadzic i lewy przod byl 3 cm wyżej od reszty. Nie mowiac o wywierconym w innym miejscu mocowania wachacza i przespawaną półosią. Wleciał cały przód od mocowania pod nogami kierowcy. Bez wyciagania silnika, bes zdejmowania budy. Auto po zbieżności i wszystko ok:D
Jeżeli zrobiłeś tył z profila na proatu to dobrze pomierz czy buda nadzie. W tym miejscu rama jest lekko zadołowana i również jest małe podparcie nadwozia.


Dobrze prawisz kolego jak tylko się ma pojęcie o spawaniu to można działać, łatwo się mówi kup zdrową rame za 1000 zł a mnie wszystko wyszło 100 zł rachunek prosty . A tu masz racje zapomniałem dodać , że tył teraz jest około 3cm wyżej , mam zamiar podnieść bude wiec na dystansach to zniweluje .


Na górę
Post: sob lut 11, 2017 7:57 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lis 14, 2010 11:55 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Garwolin
Silnik: baleno G16B
Rok prod.: 1991
Ja też spawałem końcówkę ramy tak 20-30cm. Tylko zamiast spawu w pionie wyciąłem schodek i jest dodatkowo ok 10cm spawu w poziomie. Przy takim rozwiązaniu uznałem, że łata jest zbędna, bo pomiędzy blachami by rdzewiało.


Na górę
Post: pn lut 13, 2017 10:26 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lis 24, 2016 4:35 pm
Posty: 30
Silnik: 1,6 JLX
Model: 1,6 JLX
Rok prod.: 1991
Orcio pisze:
Ja też spawałem końcówkę ramy tak 20-30cm. Tylko zamiast spawu w pionie wyciąłem schodek i jest dodatkowo ok 10cm spawu w poziomie. Przy takim rozwiązaniu uznałem, że łata jest zbędna, bo pomiędzy blachami by rdzewiało.


Pomiędzy blachami zamalowałem podkładem gorzej sie spawało ale myśle, że to załatwi sprawę


Na górę
Post: śr lut 15, 2017 10:04 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 16, 2016 2:00 pm
Posty: 314
Lokalizacja: Gierałtowice
Silnik: 1.6 8v
Model: 1.6 JLX
Rok prod.: 1991
Ciekaw jestem efektu końcowego jak buda będzie spasowana na ramie ...

_________________
Lift 4" RadzikONE Body Lift 2 " T3 - 235/75/15



https://get.google.com/albumarchive/110 ... source=pwa


Na górę
Post: śr lut 15, 2017 12:38 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lis 24, 2016 4:35 pm
Posty: 30
Silnik: 1,6 JLX
Model: 1,6 JLX
Rok prod.: 1991
Jarek91 pisze:
Ciekaw jestem efektu końcowego jak buda będzie spasowana na ramie ...


Na pewno się podziele :) Na razie jestem na etapie rama pospawana pomalowana , buda pospawana do malowania 8)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl