suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw kwie 18, 2024 2:21 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Samuraj 93r.
Post: śr lut 01, 2017 9:19 pm 
Potrzebuję odpowiedzi na pytanie.
Czy mrozy lub 2 miesięczny postój mogły wpłynąć na sprzęgiełka w kołach na tyle, że nie załączają napędu na przód? Przed postojem było zupełnie ok. I drugie to jakaś rozkminka co może być nie tak po remoncie silnika i obróbce głowicy silnik pije po rozgrzaniu płyn chłodzący? Uszczelka jest na bank ok. Była nawet z tego powodu dwa razy wymieniona. I dalej jest tak samo. Wszelkie sugestie na powyższe mile widziane[WHITE SMILING FACE].
Może jakiś namiar w Warszawie na kogoś kto temat może zbadać?

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka


Na górę
   
 
Post: czw lut 02, 2017 11:40 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 01, 2016 1:27 pm
Posty: 35
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Silnik: 1.3
Model: Samurai
Rok prod.: 1990
Odkręć sprzęgiełka (bez rozbierania) i zobacz co tam jest w środku. 5 minut roboty i będziesz wiedział na czym stoisz. Jak ich dawno (albo nigdy) nie czyściłeś i smarowałeś, to w środku można się wszystkiego spodziewać.

_________________
Samurai 90' Soft Top, JSA0SJ700********, 1.6 8v, 15x7 ET-25, Malatesta Kaiman 235/75R15, BodyLift 45mm, lovells + profender, Escape EVO EWB, cdn.


Na górę
 
Post: czw lut 02, 2017 12:52 pm 
woodek pisze:
Odkręć sprzęgiełka (bez rozbierania) i zobacz co tam jest w środku. 5 minut roboty i będziesz wiedział na czym stoisz. Jak ich dawno (albo nigdy) nie czyściłeś i smarowałeś, to w środku można się wszystkiego spodziewać.

Nie nie to nie tak.
Auto przechodziło remont silnika. i stało w tym czasie. Sprzęgiełka były tez sprawdzane, smarowane itp.
Natomias tak twierdzi właściciel. Czyli jeszcze nie ja.
Bardziej mnie martwi ten płyn po remoncie. Jeszcze dostałem podpowiedź, że przyczyną może być kolektor i to przez niego płyn się spala. Co ciekawe w oleju nie ma śladu płynu za to kopci na biało jak złoto, a płynu ubywa.


Na górę
   
 
Post: czw lut 02, 2017 1:28 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz gru 23, 2012 10:30 pm
Posty: 518
Lokalizacja: Jelenia Góra
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio
Rok prod.: 1991
Miałem tak w transicie. Dymił na biało i znikał płyn. Winny okazał się zawór EGR. A dokładnie jego chłodniczka. Po wymianie problem zniknął w 100%.

_________________
Vitarka 1,6 8v LPG 91' cabrio z hard topem.
Standard - na razie...
viewtopic.php?f=28&t=14261


Na górę
 
Post: czw lut 02, 2017 1:58 pm 
Ale w tym silniku (monowtrysk) chyba nie ma egr? Czy się mylę..??

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka


Na górę
   
 
Post: czw lut 02, 2017 2:35 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Samurai, Transit... co tu się wyrabia? Zgłaszam to do prokuratury.

Zapraszam na forum samuraia:
http://samurai.org.pl/index.php?redir=1

Oraz transita:
http://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=101

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl