suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 5:42 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 19, 2017 7:27 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt mar 25, 2011 11:04 am
Posty: 71
Witam

Panowie, przepraszam Panie i Panowie :) Poszukuję pilnie dobrego mechanika, który ogarnie mi Vitarkę !
Oddałem do miejscowych mechaników z okolic Tarnowa Vitarkę na wymianę sprzęgła, uszczelnienie misy olejowej i skrzyni biegów, czyli zabiegi raczej nie skomplikowane. Finał tego taki, że mi to poprawiali i spier.... . Jest masakra, dalej cieknie to tu to tam, sprzęgło chodzi jakby świerszcze cykały i szarpie czasami na pół sprzęgle, a dodatkowo kto wie co tam jeszcze może być (Choć z nowej diagnozy wynika iż możliwa jest wada sprzęgła). Chciałbym oddać moje auto w ręce, które leczą. Do kogoś kto zrobi to dobrze i nie będę się później bujał jak po naprawie moich macherów. Najlepiej do kogoś kto zna się trochę na Vitarach. Model to Vitara Long 2.0 V6 z 1998 roku. Nie tyrana w błockach, auto w miarę zadbane.
Możecie kogoś mi polecić, jak pisałem jestem z Tarnowa, ale nie będzie problemem podjechać gdzieś dalej. Jeśli ma to być zrobione jak należy, to mogę się poświecić, byleby też nie przesadzić z kilometrami :wink:

Kontakt do mnie na priv, lum mail: marcin_s84@o2.pl

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Marcin


Ostatnio zmieniony pt paź 06, 2017 6:33 am przez wloczykij, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
Post: czw wrz 21, 2017 9:39 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 01, 2016 1:27 pm
Posty: 35
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Silnik: 1.3
Model: Samurai
Rok prod.: 1990
Jeśli 80km to nie za daleko, to w Kolbuszowej masz Ozimka.

_________________
Samurai 90' Soft Top, JSA0SJ700********, 1.6 8v, 15x7 ET-25, Malatesta Kaiman 235/75R15, BodyLift 45mm, lovells + profender, Escape EVO EWB, cdn.


Na górę
Post: czw wrz 21, 2017 9:44 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 04, 2015 12:35 pm
Posty: 186
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 2.0 HDi
Model: Granda 1
Rok prod.: 2005
Są chłopaki z Tarnowa na forum. Napewno Ci podpowiedzą gdzie serwisować Vitarke. Te rzeczy, które wymieniłeś dobrze ogarnie Ci każdy rozgarnięty mechanik samochodowy, niekoniecznie ten od 4x4.
Jest DYFER 4x4 z Tuchowa - zapytaj ich gdzie serwisować Vite.

_________________
Long 1.6 16V automat. Lift Hunter 4", body Radzik 5cm, blokada LR1532, kółka 30" Federal COURAGIA MT - był
jest Granda 2.0 HDi 2005


Na górę
Post: pn wrz 25, 2017 10:57 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt mar 25, 2011 11:04 am
Posty: 71
Dzięki za porady.

Napisałem do Dyfer 4X4 z Tuchowa, może coś polecą. Nie wiem jak znaleźć tych ludzi z Tarnowa, bo aż tak często nie siedzę na forum, ale postaram się poszukać :)


Na górę
Post: sob paź 07, 2017 10:04 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr gru 14, 2016 11:44 am
Posty: 7
Lokalizacja: Grudziądz
Silnik: H20A, 2.0 v6
Model: Long
Rok prod.: 1998
Witam serdecznie.
Poszukuje kompetentnego mechanika do Vitary 2.0 v6 z 98r
problem złożony i oczywiście próbowałem sam usunąć usterkę ale tylko uszkodziłem bardziej :(
Opiszę po krótce:
vicia brała prąd ponad 1.3A doszedłem do tego że na bezpieczniku FI 15a (pompa paliwa-tak wyczytałem na forum)
woziłem więc miernik i jak przystało na wojownika zabrałem się do pomiarów po zlokalizowani przekaźnika dalsze pomiary.
w końcu wpadłem na pomysł że podłączę amperomierz do gniazda przekaźnika żeby sprawdzić czy pompa paliwa daje obciążenie czyli chodzi.
po tym moim eksperymencie niestety: auto nie odpala pali bezpiecznik po załączeniu klimy pompa nie pompuje i chyba niema iskry. Masakra nie wiem co dalej chyba dość napsułem :( Pomóżcie proszę.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: sob paź 07, 2017 4:53 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
A skąd ten supermechaniksuper miałby być?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: sob paź 07, 2017 7:37 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr gru 14, 2016 11:44 am
Posty: 7
Lokalizacja: Grudziądz
Silnik: H20A, 2.0 v6
Model: Long
Rok prod.: 1998
No fakt okolice Grudziądza :oops: z tego wszystkiego się zakręciłem. Przepraszam


Na górę
Post: śr maja 09, 2018 9:29 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr gru 14, 2016 11:44 am
Posty: 7
Lokalizacja: Grudziądz
Silnik: H20A, 2.0 v6
Model: Long
Rok prod.: 1998
witam po przerwie eureka doszedłem do przyczyn usterek może to komuś coś podpowie to opiszę mianowicie:
- na paliwie zapalał się czek jak gasło ssanie a ja zdejmowałem nogę z gazu na kompie błąd że niby wtrysk leje :lol:
= w rzeczywistości przebicie na jednym z tych krótkich przewodów zapłonowych.
- pobór prądy = przebicie na przewodzie od LPG pod autem taki czerwony kabelek do butli "idzie"
- no i 51 czujnik położenia wału lub jego obwód = niestety wymiana modułu zapłonowego tylko używka ze szrotu ok 100zł
- stycznik nie załączał zapłonu = tu pomoc profesjonalisty obszedł sterowanie założył jakiś przekaźnik i jest ok
- przepalał ni się bezpieczniak od klimy = wentylator klimy stanął niestety zatarty wymiana 80zł szrot :D
Teraz vicia fryka aż miło i ze 20 koni więcej ma. A bym zapomniał zapieczone linki ręcznego miałem i troszkę hamowały auto napęd na tył nie odczuwalne to było ale zawsze jakiś opór Pozdrawiam .


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl