suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 8:45 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Vitara nie pali
Post: pn paź 31, 2011 6:50 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz paź 05, 2008 7:43 pm
Posty: 97
Cześć.
Mam nietypowy problem.
Na początku (po wymiane TPS) Vitara odpalała i od razu gasła jak był zimny silnik.
Za drugim razem odpalała i trzymała obroty ca. 2.200-2.500.
Później normalnie trzymała już 800 rpm.
Wczoraj odpaliłem ją po trzech tygodniach, przejechałem kawałek i wszystko było OK.
Jechałem po asfalcie, spokojnie, max. 70 km/h
Dzisiaj wsiadam.
Kręci, ale nie odpala.
No to pompuje gazem paliwo i kręce.
Nic nie daje.
No to na chama pompuje, żeby zobaczyć, czy ją zaleje (ok. 1 miniuty kręcenia i pompowania gazem).
Nie odpaliła, nie śmierdzi benzyną (pomimo prób zalania).
Drogie bravo pomocy... co to może być?
Iskra? Paliwa nie dostaje?
Jak mogę sprawdzić?
Macie jakieś pomysły?
Dzięki za pomoc.

_________________
Pozdrawiam.

Metal.


Na górę
Post: pn paź 31, 2011 7:08 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
jaka to vitara? gaznikowa ? piszesz ze deptasz gazem . . . fajnie by bylo gdybys w podpisie umiescil informacje jakie auto posiadasz

_________________
EVitara


Na górę
Post: pn paź 31, 2011 7:51 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Napisz jaki silnik i rozwiń co rozumiesz po przez ,,pompowanie gazem'' :wink: :lol:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: pn paź 31, 2011 8:13 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz paź 05, 2008 7:43 pm
Posty: 97
1.6 8v monowtrysk z TPS.
Pompowanie gazem........ hmmmmmmmmmmmmm
Nikt nie miał poloneza? ;)
Normalnie podczas kręcenia rozrusznikiem naciskasz i odpuszczasz pedał gazu, żeby podpompować paliwo do silnika z baku. Przydatna sztuczka, kiedy:
a) zona wyjeździła do cna zbiornik paliwa i po zalaniu 5l paliwa samochód kręci ale nie odpala
b) jest problem z ssaniem i na przykład samochód nie odpala
i wiele innych podobnych przypadków.

_________________
Pozdrawiam.

Metal.


Na górę
Post: pn paź 31, 2011 8:24 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
odkręć zaraz przy wtrysku rurkę doprowadzającą paliwo z baku (przykręcona dwoma śrubami na klucz 10), niech ktoś przekręci Ci stacyjką w pozycję zapłonu i patrz czy leci paliwo... Jeżeli tak to pompa paliwa gra i doprowadza paliwo... Sprawdź czy masz iskrę na świecach...

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: pn paź 31, 2011 9:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob paź 07, 2006 7:43 am
Posty: 343
Lokalizacja: Wrzosowo
Browning pisze:
odkręć zaraz przy wtrysku rurkę doprowadzającą paliwo z baku (przykręcona dwoma śrubami na klucz 10), niech ktoś przekręci Ci stacyjką w pozycję zapłonu i patrz czy leci paliwo... Jeżeli tak to pompa paliwa gra i doprowadza paliwo... Sprawdź czy masz iskrę na świecach...

Niestety nie do konca gra.... U mnie bylo tak ze odkrecilem ten przewod i po przekreceniu kluczyka paliwo szlo, i tezz myslelem ze pompka jest ok. Ale wystarczylo zatkac przewod palcem i okazalo sie ze jest calkowity brak cisnienia paliwa

_________________
suzuki santana viara 96r. 1.6 8V/gaz + blos
Lift merc-felicja/bodylift +5cm, Yokohama A/T-S 235/75r15


Na górę
Post: pn paź 31, 2011 9:37 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
lukaszand pisze:
Browning pisze:
odkręć zaraz przy wtrysku rurkę doprowadzającą paliwo z baku (przykręcona dwoma śrubami na klucz 10), niech ktoś przekręci Ci stacyjką w pozycję zapłonu i patrz czy leci paliwo... Jeżeli tak to pompa paliwa gra i doprowadza paliwo... Sprawdź czy masz iskrę na świecach...

Niestety nie do konca gra.... U mnie bylo tak ze odkrecilem ten przewod i po przekreceniu kluczyka paliwo szlo, i tezz myslelem ze pompka jest ok. Ale wystarczylo zatkac przewod palcem i okazalo sie ze jest calkowity brak cisnienia paliwa

No to niech go zatka palcem :wink: :mrgreen:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: wt lis 01, 2011 7:45 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz paź 05, 2008 7:43 pm
Posty: 97
Dzięki za podpowiedź.
Dzisiaj sprawdzę czy paliwo idzie.

_________________
Pozdrawiam.

Metal.


Na górę
Post: pn lut 27, 2017 3:58 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt sty 03, 2017 2:10 pm
Posty: 10
Lokalizacja: Biała Podlaska
Silnik: H20A
Model: 2.0 V6 Long
witam, mam podobny problem w 2.0 v6.
bardzo długo trzeba kręcić rozrusznikiem żeby odpaliła.
wcześniej wymieniłem pompkę paliwa bo już się skończyła ;)
jaki może być powód tak długiego kręcenia zanim odpali??


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl